Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä arvon AV:n väki on siitä kun lastenohajaajalla olis tatuointi jossain esim nilkassa tai pohkeessa tai muussa sellasessa piilossa olevassa paikassa? Entäs saako tatuointia olla jos on töissä terveydenhuoltoalalla esim, lähihoitajana?

Mitä mieltä?

Kommentit (28)

että luulee, ettei lastenohjaajalla saa olla tatskaa? Itse olen lastenohjaaja ja mulla on kolme tatskaa joista kaksi on näkyvillä paikoilla eikä ole ketään koskaan häirinnyt. Hei, nyt eletään 2000-lukua eikä millään keskiajalla! Ehkä sun ei kannattais mitään tatskaa edes hankkia, voisit vielä joutua silmätikuksi!

Tatuoinnin hinta riippuu kuvasta ja sen koosta. Kuva asettaa myös tietyt " mini mitat" , eli esim. sydämen voi tehdä 1cmX1cm kokoisena, mutta jos haluaa hieman ilmettä (esim. tuo enkeli kuva) niin tatuoinnin täytyy olla jo suurempi.

Jos kuva on vaikea tekoinen--->hinta nousee

Jos kuva on suuri---->hinta nousee

Edullisimmat saa noin 100e:llä (joissain paikoissa on myös minimi maksu, eli esim. vaikka pikku viiva ihossa maksaa aina sen --- verran, samalla hintaa voi saada isommankin kuvan.)

Mutta hinta ei ole oleellinen siinä mielessä, että tatuointi on mukanasi hautaan asti, eli jos aikkapa olet nyt 30-vee ja elät 80-v niin esim. 500e maksavan tatuoinnin hinta on 10e/vuosi...;) Veikkaan että tuollainen enkeli, koko noin 10cmX10cm maksaa 200-400e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

klisee, mutta toisaalta niitä on monia erilaisia, vert. esim. sydän, joita myös erilaisia mutta kaikki ovat kuitenkin sydämiä=)

Kannattaa poimia kuvia valmiiksi ja pohtia erilaisi ideoita, ja mennä tatuoijan luokse ja pyytää tätä hahmottelemaan (paperille) erilaisia vaihtoehtoja. Voit sitten katsella niitä pari viikkoa kotona, pohtia mahdollisia muutoksia ymv. ja palata tatuoijan luokse. Hän sitten piirtää taas malli kuvan, ja voit miettiä sitä tarvittavan ajan, tehdä muutoksia jos ei vieläkään miellytä, ja sitten ottaa kuvan kun se on juuri sellainen kun tahdot=)

Pohkeeseen olen ajatellut sellasta noin tulitikkuaskin kokoista kuvaa...

Kun vaan tietäis minkälainen kuva olis sellanen mistä tykkäisin aina...

Jotenkin haluisin sen merkkaavan mulle itelleni jotain, olen ajatellut että jollain tapaa tahtoisin tatuoida itseeni meidän esikoistyttären muistoksi jotain, hän kun ei saanut syntyä elävänä vaan syntyi kuolleena puolessa välin raskautta... Jotenkin haluisin että hän ois mussa aina, ihoon tatuoituna. Mikä olis sellanen kuvatyyppi mitä vois ajatella?

Siivet?

Enkeli?

Mä EN kysynyt että saako lastenohjaajalla olla tatuointi vaan että mitä mieltä siitä ollaan. Sen sijaan kysyin että SAAKO terveydenhuoltoalalla esim sairaalassa työskentelevällä lähihoitajalla olla tatuointi? Koska lävistyksiähän ei työaikana saa olla, esim kulmassa. Tai ei niitä ainakaan hyvällä katsota.

Ja se, että kysyn täällä ei tarkota YHTÄÄN mitenkään sitä, ettenkö olis kypsä ottamaan tatuoinnin! Täällä kysytään usein paaaljon idioottimaisempiakin kysymyksiä, joten jos sua ei kiinnosta ni anna olla. Arvon valittaja!!!

AP

että tatuointi on nykyään " trendi juttu" , eli " kaikilla" sellainen on. Tiedän esim. ihmisen, joka halusi tatuoinnin koska se on " muotia" , ja (valitettavasti) sen sitten ottikin... Vielä ei ole katunut, mutta jotain kertoo, ettei edes tiennyt liiikkeeseen mennessä MINKÄ kuvan ottaa... :( Päätyi sitten " hyvin perinteiseen" kuvaan, joka on suorastaan naurettava (ihan hyvin tehty ymv. mutta siinä ei ole mitään ajatusta, on turvallinen mutta todella tylsä kuva...) siinä mielessä, että kuva on yksi klassisimpia (vert. ankkuri rinnassa ymv.). En kerro kuvaa, koska saattaa palstailla täällä... Tuskin, mutta varmuuden vuoksi...;)

Mut tuo kuva mitä nro 12 ehotti. Just joku tuon kaltanen mut ilman tota tulipalloa tuossa enkelin käsissä..

Tuolasta " pehmosta" kuvaa haenkin, en sellasta kovan näköstä enkeliä. Koska meidän enkeli on pehmonen, pilven päällä istuva onnellinen tyttö...

Paljokoha tollaset tatuoinnit maksaa noin yleensä... Et pitäskö alkaa säästämään...

Taidankin seuraavana arkipäivänä marssia yhteen kaupungin parhaimmiksi kehuttuihin tatskaliikkeisiin...

Ja ei, tämä ei ole mulle mikään trendijuttu tai että ottaisin tatuoinnin kun muillakin on. Tätä on pohdittu paljon ja en o tekemässä mitään hetken mielijohteesta. Sen takia haluankin makustella tuota kuvaa paljon... Et se ois just sitä mitä haen...

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat