Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aatelin availla teille pinoa jo aamuksi valmiiksi,mua ei väsytä niinku tippaakaan. johtuen varmaan siitä että tulin juuri kotiin. Olin tyttöjen kanssa leffa illassa ja mukavaa oli.

Voi että ällötys vaan pahenee... tuntuu et ois jatkuva kankkunen,onneks tämä olo tila helpottuu jossain vaiheessa. Hirveesti himoja ja pakko saada sitä mitä haluaa,ällötyskin lähtee sillä hetkeksi pois ;)

mulla maha turvonnut kovasti,mieskin on sanonut et on hiukan pyristynyt. olen hoikka,niin omat painat tuntuu ahdistavilta ku on liian kireitä. tykkään muutenkin rennoista vaatteista. mut leffaanki piti laittaa vähän siistinpää,niin ei ollut kyllä mukava olla niissä kuteissa.

ihanaa kun lunta tuli se virkistää mieltä ja esikoinen on ihan onnessaan lumesta. ;)

nyt rupee hartioita särkee kun on tullu nyt oltua tässä koneella jokunen hetki ja muutenkin jos sitä nyt koittais mennä sänkyyn pyörimään... aamulla kuuluu äiti herätys noin 6 aikaan ;)tässä vaiheessa lauantaita öitä kaikille ja samalla huomenta aamu virkuille!

ankka 9+3

Kommentit (4)

Tosiaan, eilen olin ultrassa ja siellähän masuasukki köllötteli. Viikkoja olisi se 8+. Oireena muillekin tutut kuvotukset ja oksentelut, huhhuh. Väsymys ehkäpä hiukan jo helpottanee, mutta pahin kyllä oksenteleminen ja jatkuva etova olotila...

Jaksamista vaan pahoinvoinnin kourissa oleville!

Nyt täytyy mennä itsekin lepäilemään, kun esikoinen päiväunilla.

odessa rv 8+

Meillä tänään venähti aamu, kun tyttö nukkuin pitkään. Oli ihan mukavaa pitkästä aikaa, mutta unikaan ei vie kyllä huimausta pois. Tämä huimaus ottaa jo aivoon. Ja tietenkin myös huolettaa. Ei ole ihan varma olo itsellä huimauksen kanssa,kun pitää kuitenkin pitää huolta myös tuosta esikoisesta. Mies tekee nyt meillä kaikki sellaiset hommat, joissa tiedän,että alkaa huimata, mutta arjessa ei voi kaikkea silti välttää. Vielä en ole pyörtynyt, mutta on pitänyt levätä lattialla. Eikö ketään muuta huimaile?

Jaksamista teille ällötykseen, se on minulla nyt taka-alalla. Toki niitä himoja löytyy ja erityisesti myös inhokkeja. Aamutee oli pakko jättää pois, vaikka siitä muuten tykkäänkin. Nyt vain se tekee pahan olon.

Täälläkin vaatteet kiristävät. Toista kun odottaa, niin onneksi on vanhoja äitiysvaatteita kaapissa. Olen kaivanut ne jo esiin ja pitänytkin. Ei oikein istumatyötä voi tehdä kiristävissä vaatteissa. Mies kauhistelee mahan kasvua. Luulee, että se kasvaa samaa vauhtia elokuuhun saakka. Yritin kyllä rauhoitella, että se taitaa tässä alussa tulla nopeammin näkyviin ja sitten myöhemmin tasoittua.

Nyt syömään!

Västis ja Taimi 9+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitkästä aikaan täällä kirjoittelemassa. Viikolla en millään jaksa tänne iltaisin tulla. Olen ollut melkein vuoteen/sohvan pohjalla aina kun tulen töistä. Pahoinvointi on aivan järkyttävää. äitini sanoi, kun hän on myös kärsinyt voimakkaasta pahoinvoinnista, että hän sain jotain peräpuikkoja jotka auttoi. Tietääkö joku, onko tällaisia enää olemassa? Täytyy soittaa maanantaina neuvolaan. Työnteostakaan ei tule kello 14 jälkeen mitään kun väsyttää ja oksettaa niin kamalasti. Ihana kun on viikonloppu ja lähdin käymään heti aamusta lenkille.

mä huomasin pientä turvotusta tossa mahassa eilen. Siinä on muutenkin muutama ylimääräinen kilo ja nyt maha näyttää just sellasta löllöltä kun omat paidat tuntuu tiukoilta;) Tulis sellanen oikein kiva masu äkkiä niin vois huoletta käyttää paitoja eikä haittaa kun kiristäisi:)

esmaralda rv 10+2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat