Vierailija

Kommentit (19)

Toimenpiteeseen mennessä miehen piti tukea minua etten kävellyt päin seiniä. Olin todella rauhallinen, toimin jotenkin kuin hidastettuna. En ole kyllä ennen mitään rauhottavia käyttänyt, ja täytyy sanoa että tuo toimi kyllä loistavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain itsekin ennen leikkausta. Yritin kyllä myös rauhoitella itseäni ajatuksin ja tietoisesti rentouttamalla itseäni. Ehkä se silti jotain auttoi lisäksi, mutta ei mitään huomattavan erilaista oloa.

Ja en popso lääkkeitä juuri lainkaan. Tosin kyseessä oli tilanne jossa lähiomainen oli kuollut, että silläkin varmaan vaikutusta. Ehkä olisivat normitilanteessa rauhoittaneetkin.

Vierailija:

Lainaus:

Sain itsekin ennen leikkausta. Yritin kyllä myös rauhoitella itseäni ajatuksin ja tietoisesti rentouttamalla itseäni. Ehkä se silti jotain auttoi lisäksi, mutta ei mitään huomattavan erilaista oloa.

eihän toki kaikilla vaikuta samalla tavalla mutta suurimman osan ihmisistä rauhottaisi.

Muistan katselleeni potilashuoneen verhoja, liikkuivat kuin meren aallot. Hihittelin yksikseni ja jalat eivät kantaneet. Sellaisia vaikutuksia mulla.

Vierailija:

Lainaus:

Muutenkin tilanne ennen leikkauta yhtä hässäkkää, että varmaan senkin takia vaikea eritellä diapamin vaikutuksia muista jutuista. -2

2

Onko niissä " diapameissa" jotain mg-annostuksia, kuten monissa muissa lääkkeissä? Vai onko vain yhtä vahvuutta?

T. ap, paniikissa leikkaukseen menossa

Ei mulla ole joka kerta vaikuttanut. Kuitenkin usemamman kerran olen leikkurissa ollut. Joskus olin aivan pirteä ja toisinaan hyvinkin unelias. Silloin en vielä lääkkeitä syönyt paljoa, tiedä sitten miksi vaihteli se vaikutus.

Mulle tultiin tuntia ennen leikkausta antamaan tämä esilääkitys. Sanoivat että käy ensin vessassa, jos on tarvis. Kysyin antavatko jotain rauhottavaa, etten voi enään sitten liikkua niin vastaus oli että saan BURANAA! Meinasin kuolla nauruun. Varsinainen lumelääke. En silti väitä etteivätkö diapamiakin joillekkin annettaisi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat