Kommentit (5)

Voi Iisa minkä teit =D Onnea koko perheelle pienestä tyttärestä! Kuulosti kyllä harvinaisen nopeelta ekalta synnytykseltä, tahtoo kanssa tommosen!!

Oma olo se sitten normalisoitu, joten rauhassa saan varmaan ootella vielä tovin;) Eipä sillä, oon jo niin henkisesti valmistautunu siihen, että menee yli, niin eipä toi 16 päivä oo mulle mikään raja pyykki. Pikemminkin se on ollu koko ajan mielessä, että menee yli ja käynnistetään, eli se 28 päivä. Meillä äitillä menny molemman yli ja eka on jouduttu käynnistään, samoin suvussa muutenkin mennyt mielummin yliaikaseks. Noh, mikäpä tässä ollessa.. jos nyt sitten noita vauva uutisia rupee vaikka satelemaan kun iisa kerran padon taas aukas.. eiköhän niitä enska vauvoja taas kunnon ryöppy tule =)

On niin kiva lueskella teidän juttuja=)

Pikkusen meinaa olla tylsää, kun mies vielä nukkuu, enkä voi mitään kovin äänekästä ruveta täälä touhuilemaan..Mieli tekis kovin lähteä sinne kaupungille tänään ostoksille, en oo pitkään aikaan taas käyny. Toi mies vaan tais tosiaan sitä eilistä hieman säikähtää.. noh, toivottavasti lähettäis.

Mammis oli jo reippaana lähtenyt remppa ja siivous hommiin näin lauantai päivän kunniaks XD Ei vaan, kummasti se motivoi tekemään vaikka mitä kun tietää että pääsee omaan kotiin. Silloin kun me muutettiin tänne, niin just kun tää talo vapautu, mulla oli kaks yö vuoroo.. Noh, oli yöt töissä, nukkuma päivän siivosin ja sit toisen yön jälkeen alettiin aamulla muuttoo tekeen. Eikä todellakaan tehny edes tiukkaa, kun halus vaan omaan kotiin=)

Tässä rupee pikkuhiljaa salakavalasti hiipimään mieleen, että olis kiva jos ittelläkin alkais jo tosiaan jotain tapahtumaan. Tais se eilinen vaikuttaa enemmän kuin luulinkaan.. ehkä se oli jotain valmistelua=) Mies jo eilen sanoi, että olis ihana kun päästäis jo synnyttään ja näkemään se oma nyytti.. Ihan innolla pakkas vauvalle kotiutumis vaatteita turvakaukaloon *liikkistä*

Kaippa sitä vois mennä hetkeks tonne miehen viereen vielä nauttimaan kerrankin kun aamulla on aikaa =) Mukavaa viikonloppua kaikille ihanille enskoille =)

Terkuin siru ja tiiti rv 39+4

[color=FF00FF]Täälähän oli toinenkin pino aloitettu jo melko varhain=) Kopsasin nyt sitten oman tekstini tännekkin, ettei vaan jää keltään huomaamatta XD[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=6A5ACD]Ei taas tule uni, ei. Ton Iisan pikarepäsyn johdosta synnytys on kyllä aika vahvana taas vaihteeks mielessä. =) AA:n ja Iisan pikasynnytyksistä oon saanut nyt toivekkaan olotilan ' ei kahta ilman kolmatta' , mutta sehän nyt on selviö, että mä saan taistella 30 tuntia puskiessa räpsyä ulos?! =D Koitosta odotellessa..=)

Sere meinaa päästä asuntokaupoille! Hyvä homma ja todellakin ihanteellinen ratkaisu! Toivottavasti löydätte mieleisen kohteen! =)

Aliinallakin on varmaan ihan kohta tositoimet edessä! Tsemppiä ja suppareita! =)

Hanin galluppiin: mä uskoisin viihtyväni rivitalossa tai paritalossa jos ois kivat naapurit..Vähän pihapiirin grillijuhlia ym. näen itseni järkkäämässä =) Omakotitaloa ei niinkään tee mieli kun kamalasti ei jaksa tehdä pihatöitä (jonku pikkunurtsin just pitää kuosissa) ja ainakin meidän porukoilla oli aina joku huoli..jos se ei kaivannu maalausta niin kellari oli homeessa ja putket jääty aina talvisin..=)

Mäkin taidan sit hankkia ne imetysliivit vasta sit kun pääsen sieltä laitokselta..Kiitos kaikille vinkeistä! =)

Makkara koittaa nyt toipua rauhassa leivontamaratonista viikonlopun aikana! =)

Elovenakin oli käynyt ilmoittautumassa..=) Loppumetreillä sinäkin..suppareita paljon vaan sinnekin suuntaan! =)

Mammis pääsee muuttaan jo sunnuntaina! Tosi makeeta! Onnea vielä kerran uuteen kotiin! =)

Aurora: en tosiaan ikinä voita mistään mitään eli sehän harmittaa kun vihdoin jotain tulee niin joudun kieltäytyyn..=D Poitsu oli taas ollut hiljaisempi =( En yhtään kyllä tiedä mitä siihen pitäis sanoa. =/ Peukut pidän kuitenkin pystyssä, että kaikki on hyvin ja tuntisit reilusti liikkeitä nyt viikonlopun aikana! Kun on muutenkin kestämistä noiden kipuilujen, puutumisten ja huimausten kanssa..*iso jaksamishali*

Huoh..kai mä yritän taas mennä sänkyyn jos tulis uni..Kirjoja on mennyt kyllä pirusti nyt viime aikoina..Uusi on taas odottamassa aloittamista..

Mukavaa lauantaipäivää kaikille!

t. poppis ja räpsy rv38+3 *kassi roikkuu valmiina ovenkahvassa!* =)

Ihan ensiksi SUURET onnittelut Iisalle prinsessan johdosta! Se kyllä kävi nopeasti:=) Taitaa tulla vauhdikas tyttö!

Makkara, käy netistä katsomassa kelan sivuilta asiointi kohdasta sun pankin nettitunnuksilla päivärahapäätöksiä. Sieltä näkyy tarkat summat ja maksupäivät koko ajalle!!=)

Mammis, teillä muutto jo nyt, varmasti ihanaa! Pääsetkö nyt sit treffeille viikon päästä? Toivottavasti:)

Sirua vaan supistelee, voi kun nyt pääsisit jo tositoimiin. Aliinalle kanssa suppareita kovasti! Kohta saadaan varmaan jatkoa tolle Iisan aloittamalle vauva-aallolle=)) Jes!

Poppis oli voittanut kisassa, Onnea. onko sulla yleensä hyvä " arpaonni" ? Mä kun en meinaan ikinä voita mistään ja nykyään en enää viitsi mihinkään kilpailulipukkeeseen edes nimeäni laittaa, turhaan kuitenkin:(

Ja imetysliiveistä sen verran, et ostan vasta Poitsun synnyttyä, kosken tiedä mikä koko sit oikea?! Kasvaako vai ei...

Sere, tulehan kertomaan joogakokemuksia! Kun olen käynyt yksityisellä noi kaikki ultrat ja lääkärintarkastukset, niin tarkastus + ultra maksanut Kelan jälkeen ~145 euroa ja pelkkä ultra ilman " sisätutkimusta" ~110 euroa. Eli noissa hinnoissa suunnilleen pyöritty täällä Hesassa=)

Gallup koski asumista. Mä taidan olla tällainen omakotitaloihminen. Tai molemmat ollaan. Me rakennettiin talo ja ollaan sellasia pihanlaittajia ja tossa järvi kävelymatkan päässä, niin intohimoisia ravustajia myös:) Ja verkot on talvisin järvessä, mutta ei ole vielä jäitä näkynyt että olis päässyt laskemaan verkot:( Eli tällaisia " landepaukkuja" ollaan täällä!

Neuvolassa olin tänään:

Pissi puhdas

Hb 113 (miten voinut laskea yli 150 noin alas??) eli rautalitkun juonti jatkuu

Paineet ok

Painonnousu +560g/vko, ekasta neuvolakäynnistä noussut nyt 7,2kg=( Yhteensä noussut vähän enemmän, kun tuli jotain ennen ekaa neuvolaa jo.

Ja kontrolliultrassa ei poika suostunut liikkumaan kun sen verran että kerran jalkaa heilutti ja ultrattiin yli 40 min:(!!!! Hermot menee! Meinasi taas lähettää naikkarille, mut lupasin viikonlopun aikana saada liikkeitä tuntumaan reilusti ja vasta ma menen taas näytille. Ja just kun kaikki oli ultrassa keskiviikkona mukavasti. Mut ei kai tässä hätää, pääasia että edes silloin liikkui. Ke olo oli aivan ihana!! Taas tipahdettiin kuitenkin pilvilinnoista alas ja huoli tuli tilalle:( No, toivoa ei voi muuta kuin että poika terve kaikesta huolimatta, ja sen sanoivat keskiviikkona että leikataan aiemmin jos ei ala reipastumaan. Eli se vähän lohduttaa mieltä!

Tää mun selkä/peppukipu alkaa olla jo aika pahaa. Joka päivä mennään Panadolin (välillä Panacodin) voimin. Onkohan sallittua joka päivä niitä Panadoleja napsia? Mutta kun kipu on ihan sietämätöntä, samoin toi huimaus ja hengenahdistus. Sanoinkin äidilleni joka tänään kävi, että ei tule ihan heti mieleen hankkiutua uudestaan tähän olotilaan. Sen verran mutkien kautta on tää odotus mennyt kuitenkin, siis toisaalta hyvin ei pahoinvointia yms. Mutta tää jalkojen puutuminen/peppukipu, huimaus ja hengenahdistus, liikkeiden vähyys on ollut aika kuluttavaa=(

Nyt loppui valitus, sori taas mut pakko oli jonnekin purnata!! Nyt lähden sänkyyn köllöttelemään....

Aurora & Poitsu rv34+0

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat