Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Serkkuni on lestadiolainen ja hänen kaikki lapsensa ovat syntyneet todella ennenaikaisina keskosina. Sairaalassa ehdottivat, että ' putket pannaan ristiin' . Synnytykset ovat vaarantanet myös hänen henkensä. En valitettavasti tiedä tarkemmin, mikä tämän on aiheuttanut (olen vähän sukumme kanssa tekemisissä), mutta hänen äitinsä totesi, että serkkuni on edelleen yritettävä lapsia - koska jumala niin haluaa tietysti.

Kommentit (16)

jos kuolee niin se on jumalan tahto, jos lapsi kuolee niin jumala tahtoo niin. kyllä jumala antaa lapsille uuden äidin tai äidille uuden lapsen jos tahtoo niin.

Lestadiolaisuus on aika rajua kohtaloon uskomista, heillä vain kohtalo on jumala, itse ei voi tehdä päätöksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Serkkuni on lestadiolainen ja hänen kaikki lapsensa ovat syntyneet todella ennenaikaisina keskosina. Sairaalassa ehdottivat, että ' putket pannaan ristiin' . Synnytykset ovat vaarantanet myös hänen henkensä. En valitettavasti tiedä tarkemmin, mikä tämän on aiheuttanut (olen vähän sukumme kanssa tekemisissä), mutta hänen äitinsä totesi, että serkkuni on edelleen yritettävä lapsia - koska jumala niin haluaa tietysti.

" Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä."

Jos uskonto ei salli ehkäisyä ja synnytys uhka terveydelle...vaihtoehdoksi jää pidättäytyä yhdynnöistä tai pelata tuurilla ja katsoa, miten Jumala asian on suunnitellut????

Vierailija:

Lainaus:

Jos uskonto ei salli ehkäisyä ja synnytys uhka terveydelle...vaihtoehdoksi jää pidättäytyä yhdynnöistä tai pelata tuurilla ja katsoa, miten Jumala asian on suunnitellut????

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat