Seuraa 

Kohderyhmänä on joukko lapsia 0-13v ja tietty aikuisia kavereita. Saajia on niin paljon, ettei kauheesti viitsisi tuhlata rahaa, mutta joku sellainen vieminen olis kiva mitä ei Suomesta saa.

Oon miettinyt

- " kestokasseja" , kankaisia kauppakasseja, kivoilla kuvilla (esim. Coles myy)

- Pawpaw-ointment rasvaa

- lasten " vesikenkiä" , niitä muovisia puukenkämallisia

- hupullisia rantapyyhkeitä lapsille

... ja siihen ne ideat toistaiseksi loppuukin. Help, anyone?

Kommentit (3)

' Vesikengilla' tarkoitit varmaan " Crocos" eli niita sellaisia kevyita, solumuovin oloisesta materiaalista valmistettuja kenkia. Minulle tuli vesikengista ihan eka mieleen sukelluskengat (tai mita ovatkaan), joilla kavellaan meren pohjassa, mutta ne ovat kenties vahan eksoottiset Suomessa...

Osta sitten hyvat Crocot silla niista K-Martin / BigW:n kympin pareista lahtee kiinnitysnastat viikossa.

Lisaa ehdotuksia:

- vegemite, tietty (vaikka saakin Suomestakin ainakin Helsingissa)

- BBQ Sauce

- kunnon lierihatut, parhaimmillaan tietty huopana tai nahkana.

- peruskengat (takalaisittain) eli hyvat thongs' it (menee Suomessa tosin vain kesakaytossa)

- perinteinen juttu eli bumerangit (kevyt ja pieni kuljettaa)

- koala, kenguru, wombatti, emu ja muita pehmoleluja yms. tavaraa.

Mina oon saanut Ausseista lahjaksi just sita Lucas' paw paw rasvaa joten se on hyva idea. Lapset on kans leikkinyt sellaisilla platypus ja koala ja kenguru-kovilla leluilla jotka oli jostain Geography-kaupasta. Niin ja pienille kenguru-kasinukke tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyse on varmaan ollut Australian Geographic -myymalasta. Niita on eripuolilla maata isoimmissa ostareissa ja nettisivulla tietenkin lista sijainneista. Kiva kauppa ja sopii hienosti tuliaisten ostamiseen. Hintataso vahan kallis mutta tavara tuntuu olevan hyvaa.

Tuli muuten mieleen, etta eri halpakaupoissa (Grazy Clarks, Choice, jne) on myos ns. australianaa eli tuota Aussi-aiheista kraasaa (lippuja, sateenvarjoja, astioita, leluja, jne). Kay kurkkaamassa mutta varaudu vahan kiertelemaan silla eri kaupoissa on tosi erilaiset valikoimat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat