Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

hei vaan..

Meillä reilu 9 kk tyttö ja ei suostu juomaan, ei pullosta, ei rinnasta ja mukistakin vaan hetken ja sitten sylkee pois. Ruokaa menee entiseen malliin ja on ihan normaalin ja tyytyväisen oloinen eli ei liene kipeä. Oon yrittänyt juottaa korviketta, omaa pumpattua maitoa, mehua, vettä.. Mikään ei tunnu kelpaavan. Tätä on jatkunut jonkinasteisena jo vuoden vaihteesta, jolloin tyttö kieltäytyi rinnasta koknaan ja aloin antaa pullosta miettimättä asiaa sen kummemmin.. Yhtäkkiä pullokaan ei enää kelvannut ja joi noin 60 ml kerralla aina ruokailun yhteydessä. Ja nyt pari päivää tilanne on ollut tosi vaikea, ei meinaa mikään neste mennä. On ollut pakko hörpyttää vettä mukista pitkin päivää ettei rassu kuivu.

Onko kukaan koskaan kuullut vauvasta joka ei juo ja mistä voisi johtua? Oon yrittänyt soittaa neuvolaan koko eilisen päivän, mutta en saanut sieltä ketään kiinni.. Illalla pääsen jututtamaan lääkäriä, mutta kiinnostaisi silti tietää onko vastaavasta kokemusta kellään. Olen kyllä kuullut vauvasta, jolle ei ruoka kelpaa, mutta juomattomuus on ihan uusi tuttavuus mulle..

Viikonloppuja kaikille,

Jonsku

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat