Vierailija

Kuulin, että miehelläni, josta olen asumuserossa, on uusi nainen! Ei olla kauaa oltu erossa toisistamme, alta kymmenen viikkoa ja melkein kaiken aikaa mietin tekeekö mies aloitteen yhteenpaluuseen - siis kai ikävöin sitä jollakin tasolla ja pohdin mikä tilanne oikein on.

Nyt tuntuu sille että hieno homma - mies ei ole vonkaamassa takaisin! Jotenkin on helponnut olo, voisiko sanoa että oma ajatus on kirkas ja selkeä, ei ole epätietoisuutta. Enkä tunne mitään exää kohtaan, en kaipuuta enkä mustasukkaisuutta, ei häiritse ajatus että se piehtaroi toisen eukon kanssa.

Onko tämä itsepetosta, vai pääsinkö tosiaan exästä jo yli??!!!

Kommentit (7)

Se kävi yllättävän helposti kun päätös oli tehty, parin viikon päästä kohtasin elämäni miehen, joka on kaikkien exieni vastakohta. Nyt 3-vuotta uusperheonnea takana, häät ja vauva.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... silloin voi olla vaieampaa päästä " kokokaan" eroon exästä...Monella tutullani tosi haastavia riitoja eron jälkeenkin, jos yhteishuoltajuus- sääli...

Minäkin tein tuon työn hyvin nopeasti eron jälkeen. Eroa oli mietitty niin pitkään.

Mutta mutta, itse liitosta irti pääseminen, se vie aikaa. Vaikka järjellisesti olisikin jo päässyt toisesta ihmisestä ja yhteisestä elämästä irti niin tunnetasolla sitä on vielä niin kiinni.

Lisäksi on paljon itsensä kanssa selvitettäviä asioita, mikä meni pieleen, mitä voin oppia virheistäni, mitä toivon parisuhteelta, mitä minun pitää tehdä saadakseni haluamani parisuhteen, mitä haluan elämältäni, miten hoidan itsestäni vastaisuudessa, miten haluan kasvattaa lapseni jne

Hyvä alku kuitenkin että olet päästänyt miehestäsi irti ja annat hänen löytää uuden onnen! Se on lapsiennekin takia hieno asia!

mutta nyt luulen että voin irroittaa omat tunteeni näistä riidoista. Siis voin keskittyä vain lasten hyvinvoinnin takaamiseen, koska itsellä ei ole odotuksia exän suhteen.

Toki se saattaa aiheuttaa ongelmia, kun lapset alkavat puhua enemmän tuosta uudesta naisesta. Mutta aikaisemmasta mustasukkaisuudesta miestä kohtaan pääsin näin hyvin ja pian yli! Olin aikaisemmin todella mustis, sairaalloisen melkenpä...

t. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat