Seuraa 

Huomenta kaikille ja hyvää viikonloppua!

Linkki eilisiin: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=9313973&p=1&tmode=1...

Sivut

Kommentit (28)

Nyt viikonloppunahan on moni sellainen kirjottanu, joka ei vähään aikaan ole kerinny..siispä minäkin laitan korteni kekoon :) Pikaiset kommentoinnit vain.

Joku kysyi mitä opiskelen: opiskelen sellaista alaa, jossa opinnäytetyöt täytyy tehdä suoraan teollisuuteen. eli tuntuu olevan kaksinkertainen homma löytää ensin firma, jolla on tarvetta/halua antaa aihe ja sitten tehä sitä yhteistyössä firman kanssa. Anteeksi epämääräinen vastaukseni, mutta alaa ei opiskella monessakaan koulussa ja haluan säilyttää anonyymisyyteni.

Ja sitten kiertotilanne hmm... oliskohan nyt aikalailla piinailun aika eli taitaapi olla kp 25 / 27-32-41. Saa nähdä koska loppuu tämä kierto kun näissä on tuo nouseva trendi, mutta veikkaisin että osuu tuonne kp 32 eli jos ens vknloppuna testailisi sitten. En oikein tunnistanu tässä kierrossa ovista, vähän tuntu tulloin puoltoista viikkoa sitten nippailuja mut limat en tiedä mitä oli ;) Pupuiltiin juu suht ahkerasti, ihan koska vain ehdittiin. miehen vuorotyörytmi ei ole optimi vaihtoehto näissä hommissa,. Se kun vielä pitäisi sovittaa omiin koulu- ja työaikoihin niin monesti tuskin edes nähdään saati sitten punkkaan ehdittäis.

Tämä tästä tällä kertaa..lupaan ja vannon että alan taas ahkerammin kirjoitella kunhan vain ehdin. Terveisiä kaikille enskakamuille :D!

terv.Kata

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Maitikka: Paljon onnea!!! Aivan mahtava uutinen. Muista nyt juoda tarpeeksi nestettä ja siten " huuhdella" pöpöt pois virtsateistä. Kannattaa ehdottomasti käydä lääkärissä sen mahd. tulehduksen vuoksi, ku tuo PLUSSA kerta tuli. Onnea vielä oikein kovasti!

Kiitos Pariisitar kannustavista sanoista.

Ja kiitos myös kaikille jotka kannustaa tuon lopputyön kanssa. Ja Juli: Sie sen oikein sanoit. Elämästä pitää ennen kaikkea nauttia! :)

Bubus ja Sara-Maria: Hoffit on ihania isoja karvakasoja. Minkävärisiä teillä on?

Aqualle negapahoittelut. Toivoahan on niin kauan kun täti pysyy poissa. :)

Elviiralle ja Hapölle tätipahoittelut. Mutta uutta virtaa uuteen kiertoon, eiks je?

Nuutille, Rouvavauvalle, Julille, Saikulle ja muille tärppipäiväläisille paljon intoa sängyn narisuttamiseen! :D

Cerise: Onnea tuoreelle kihlaparille. :)

Nellamaija, Repuli, KaTa ja Dajm taitaa piinailla. *bd* bd*

Tsemppiä Marge, kun pääset tositoimiin clomien kera. :) Eikös se lääke yleensä tuota toivotun tuloksen ja melko piankin vielä.?

Täällä ei mitään uutta, paitsi että oon käyny hakemassa vauvatuoksua kahdesta eri paikasta tänään. Ihanaa tämä kyläily. :) Nyt on kp 23/29-35 (~31). Lauantaiaamuna testaan, että voin tarvittaessa olla kuskina. :D

Olipa kiva lukea teänkin kuulumisia, jotka olette olleet taka-alalla. Vilkutuksia!

Hyviä öitä kaikille!

s-k-

Kiitos kaikille peukuista; hermione, Aqua, Dajm, MaryRose, s-k, saikku ja muut joita en muista¿

Mutta ikäväkseni täytyy todeta, että se tättärä löysi mut myös tälläkin kertaa kera kovien kipujen! Kivut vois olla melkein synnytyspolttoja, sillä nyt tosiaan tuli täyteen yksi odotusaika! On kyllä tämä päivä ollut tuskainen, ibumaksit ei edes auta. Katsotaan, josko illalla pääsisin edes lenkille ja tuonne ihanaan lumisateeseen =) Kävin sitten apteekissa ja kallis reissu tuli. Ostin sitten ne clomit ja kun täällä myydään vain isossa paketissa, niin maksoihan ne maltaita. Jospa niistä olisi sitten jotain hyötyäkin! Että nyt sitten alkaa tämä 9. ja samalla eka clomikierto¿Huomenna ultran varaus ja ti eka nappi naamaan!

Pahoittelut Aqualle negasta! Olisihan se saanut olla jo teidän vuoro...Pahoittelut kurjasta vuosipäivästä. Olittekos te jo varailleet aikaa lekurille, vai muistanko väärin?

Fiiu, ihanaa että löysit unelmien puvun¿Kuulostaakin tosi kauniilta! Kyllä kelpaa odotella kesää ja miksei haluttaisi sinun pysyvän mukana! On ihana kuulla myös muista tärkeistä tapahtumista¿=)

Toivottavasti Dajm sulla hiukan parempi talanne siellä¿Tietoja odotellaan ;)

Titikin se oli käynyt meitä moikkaamassa komean mahan kera! Oikein hyviä odotuspäiviä!

s-k, ihana kuulla, että suurin ahdistus lopputyötä kohtaan on kadonnut¿Piinailehan sinä nyt sitten munkin puolesta ja nappaa se +!

Saikulle hyviä ovishetkiä! Kasvattelehan siellä pupun korvia, jos se mies iskisi sinuun kiinni, niin ei tarvitse metsälle lähteä =)

Maitikalle isot peukut ja kovasti +++tuulia puhaltelen! Hoiukan jo jännittää nuo napit, että mitä ne saakaan aikaan...

Hannah, eiköhän se raskaus pikkuhiljaa ala tuntumaan ¿oikealta¿, viimeistään siinä vaiheessa, kun maha alkaa olemaan tiellä, niin ettei varpaitakaan näy ;)

Taustailija Pariisittarelle vilkutuksia!

Pahoittelut myös Elviiralle negasta, kurja tunne!

Julille vilkutkset, näkeehän sinuakin! Tilannekatsaus tulikin tuolla ylhäällä¿Teillä myös ihanat ajat käsillä, kun suunnittelette siellä juhlia =)

On ollut ilo huomata, kuinka paljon täältä saa tukea ja kannustusta elämän eri tilanteisiin ja kuinka jokainen saa kertoilla ne omat huolensa! Olette kyllä kaikki suuri apua ja turva ;)

Paljon +++tuulia jokaiselle!

S-K, kiva jos mun kommentista oli jotain apua! Ymmärrän kyllä sattuneesta syystä erittäin hyvin kaikenlaisia lopputyöahdistuksia, samassa jamassa kun ollaan. Monet, kenellä ei ole sellaista tehtävänä, esim. vahemmat, ei aina tajua ollenkaan, miksei sitä nyt sitten saa tehtyä! Se on todella ärsyttävää, ja siitä tulee vaan ahdistuneempi olo. Tsemppiä ensi viikon piinailuun myös!

Saikku, onnea miehen kaatoon! Olisko sulla nyt sitten ollut jo se ovis, kun lämmöt oli jo koholla? Siinä tapauksessa kannattaa viimeistään illalla pupuilla, niin munasolu ei ehdi surkastua.

Fiiu, tietysti on vain todella mukavaa jos kuitenkin pysyt täällä!

Aqua, miten kävi?

ON: Mulla on tosiaan piinis ihan käsillä, oviksesta on nyt 9 päivää. Testaan ensi viikon keskiviikkona. Oireita ei oikeastaan ole, mutta virtsatietulehdustunne on vaivannut kolmisen päivää. Pitäis varmaan käydä lääkärissä.

Nyt tunnustan jääneeni koukkuun tänne palstailuun! :)

Pitkin päivää mietin, että mitäköhän kellekkin kuuluu...

s-k: Meillä on kuraa keräävä kuolakoira eli Hovawart. Sen kanssa harrastan palveluskoiralajeja eli tottelevaisuutta, jälkeä ja esineruutua. Vielä ei olla kilpailu valmiita, mutta ehkä vielä joskus. Se on oikea mammanpoika eli helliä saa mielin määrin. Ja minähän hellin. Rakkautta ja kuria oikeassa suhteessa niin on ihana koira :) En voinut ottaa aikoinaan pientä koiraa, kun tuskin uskaltaisin viedä sitä pimeällä ulos. Tuon kanssa ei tarvitse pelätä kulkea pimeälläkään metsäpolulla. Tosin vauvanvaunujen kanssa saattaa tulevaisuudessa tulla ongelmia, kun kuljetushäkki vie koko farkun takaosan.

saikku: Kuulostaa tutuilta nuo ajatukset miehestäsi. Mun mies ainakin on jotenkin mietteliäs näin suurissa päätöksissä. Vaikka ehkäisy lopetettiin yhteisestä päätöksestä, tuntuu kuin hän haluaisi vielä pitää matalaa profiilia asiassa eikä siitä siksi juurikaan intoilla. Tunnen kyllä hänet sen verran hyvin, että tiedän hänen ajattelevan positiivisesti asiasta,mutta koska hänkään ei ehkä vielä ole sisäistänyt asiaa kunnolla, on minun parempi olla hiljaa ja antaa miehen mietiskellä asioita rauhassa. Uskon, että viimeistään plussaamisen jälkeen meidän molempien miehet näyttävät kuinka tärkeä asia on heillekkin.

Aqua: nega on kyllä niiiin tylsä juttu... Toivottavasti täti tulee sulle pian jos on tullakseen, jotta loppuis edes odottaminen. Se tässä kuitenkin ainakin omasta mielestäni on se kaikista tylsin juttu! Mutta nauti ulkoilusta vielä niin kauan kuin voit, pian saattaakin vapaa illat loppua!!

Täällä kp21/? viimeksi kierto oli 38 päivää, joten onnelliseksi sekin tekisi, että täti pyrähtäisi jo kp 27-29. Ensimmäistä kiertoa vasta mennään, joten suuria odotuksia ei ole.

Oletteko testanneet raskaudesta miehen kanssa vai ilman? Jotenkin olisi ihana saada tietää plussasta yhdessä ja toisaalta negatiivinen olisi ehkä helpompi unohtaa, jos ei näkisi toisen pettynyttä ilmettä...

Kuten Saikkukin mainitsi, on ihana asia, että kaikki olette täällä jakamassa kokemuksia, kiitos siis kaikille siitä! Iloista viikonloppua!

Voi, ihanaa Titi!!! Mahasi on todellakin turvonnut jo ennätyssuureksi. Jotenkin kuvittelen, et siitä on ihan vähän aikaa, kun sä plussasta ilmoitit. Oli varmasti uskomattoman ihanaa nähdä vauveli livenä ja saada ensimmäiset otokset mukaan.. Onnea vielä oikein paljon odotukseen!!! Ja kiva, kun kävit kertomassa meille kuulumisia.

Piinailijoille,Marge, Dajm, Elviira ja Aqua, peukkuja.. *dbdb*

MaryRoselle haleja ja jaksamisia. Onneksi olet löytänyt heti apua ja saat itsesi kuntoon.

Hermione: Toivottavasti pupuilut osuu kohdalleen, vatsataudista huolimatta.. Vilkutuksia _o/

Fiiu: Tauko tosiaan tekis hyvää varmaan itsekullekin.. Ja saat anteeksi hää-/vauvapalstailun..:) Vaikka aihe ei itselläni olekaan ajankohtainen, niin on kuitenkin mukava kuulla muiden kokemuksia suunnittelusta ja valmisteluista. Jospa minäkin vielä joskus olisin samassa tilanteessa... Mies on nimittäin ilmottanut jo aikoja sitten, ettei aio mennä naimisiin. Eikä tuo tunnu sitä päätään muuttavan..

Marzu: Onnea tädin karkotukseen! Potkaise se niin kovaa pellolle, ettei halua kipeän takapuolensa kanssa istahtaa yhdenkään enskan kahvipöytään!!!!

Bubus: Mulla on kans hieman samanlaisia ongelmia noiden aikataulujen kanssa. Nyt vielä kun aloitin päivätyön, niin uskon, että haalin kohta niin paljon harrastuksia ja muuta ohjelmaa, että huomaan, että kaipaamaani vapaa-aikaa ei ole ollenkaan.. Pitäis vaan malttaa..

Kai minunkin on sitten kauhani laitettava tuohon stressittömyyssoppaan: Siispä, lyhyesti ja ytimekkäästi olen juurikin sitä mieltä, kun varmaan kaikki muutkin, että voikun oliskin joku nappi, jolla sen stressin vois poistaa.. Mulle sano terkkari myös neuvolassa syksyllä, kun kävin papassa, että kannattaa lopettaa ajatteleminen ja päivien laskeminen, niin kyllä se sitten tärppää. Hänellä itsellään on kuulema käynyt juuri niin.

ON: ovis on käsillä.. lämmöt oli tänä aamuna kohollaan, mut testiin ei oo plussaa tullu. limoista en osaa sanoa mitään. ehkä eilen oli jotain sen tapaista.. kp 18 on aikasemmissakin kierrossa nippaillut alavatsasta ja olen sen joka kerta ovikseksi kuvitellut. nyt ei vielä ole sellaisia oireita ollut.. pupuilla varmaan täytyy sitten tänään ja varmaan myös huomenna. yritin jo aamulla miestä lämmitellä, mutta en saanut vastakaikua.. oli kuulema kiire jänismetsälle!!! että näin.. en uskalla kovin paljon kuitenkaan miestä painostaa, koska pelkään koko ajan sitä, että joku päivä se sanookin, ettei haluakaan vielä lapsia. olen yrittänyt pitää kuumeilun ja stressaamisen sisälläni ja purkaa sitä vain teille, rakkaat sisaret.

Nyt täytyy varmaan lähteä siistimään paikkoja.. Taidan viedä ihan matot ja petivaatteet ulos, pakkassäähän. Ihanaa sitten illalla kääriytyä puhtaaseen ja raikkaaseen sänkyyn.

-Saikku kp17/30-

Ihanaa Mary, jos tekstistäni oli pienikin apu Sinulle. Hienoa myös kuulla, että Sinulla on terapiakontakti olemassaan, siitä on varmasti paljon apua ja iloa. Mietin, että ehkä voisit terapeutinkin kanssa jutella siitä, miten kertoa läheisillesi voinnistasi. Uskon, että kun saat asian kerrottua (niin vaikeaa kuin se onkin), heidän on paljon helpompi tukea Sinua- ehkä hekin ovat jo ihmetelleet, mikä Sinulla oikein on. Kärsivällisyyttä nyt myös lääkityksen kanssa, ennen kuin pitoisuudet alkavat nousta hoitotasolle. Kaiken kaikkiaan oikein rentouttavia hetkiä- siis sohvalle käpertyminen suklaalevyn kanssa sekä linnunlaulu kävelyt ovat nyt enemmän kuin sallittuja:) Jaksuja ja voimahaleja lähetän:)

S-K:lle myös jaksamista- onneksi YTHS:n kautta saa ymmärtääkseni aika hyvin apua. Tiedän kyllä, mitä masennus on; nelisen - viitisen vuotta sitten kärsin siitä itsekin sekä tietty nyt ammatin puolesta:( Lamauttava sairaus kerta kaikkiaan...ja se tyhjä olo on jotakin sanoinkuvaamatonta:( Siis Voimahaleja Sinullekin! Onneksi apua on saatavilla ja olet jaksanut sitä hakea!

Siis hoitaja-pariisitar nosti taas päätään...ja nyt mitä nöyrimmin poistuu:) Vilkutuksia, huiskutuksia ja heilutuksia kera PLUSSATUULIEN lähetän kaikille Ensikoille:)

rakkaudella, pariisitar

ps.kuten huomaatte, taustailen kyllä ahkerasti:)

[color=fuchsia]Minäkin linjoilla pitkästä aikaa, tai lukenut oon kyllä päivittäin, mutta kirjoittaa en ole ehtinyt/jaksanut. Niinhän vähän " varoittelinkin" silloin kun kirjoitin sen vuodatusviestin että mua ei ennen puolta kuuta näy.[/color]

[color=blue]Tämä alkukuu oli tosiaan aivan kamala, mutta nyt alkaa työkiireet helpottaa, tänään kun teen vielä vähän ylitöitä kotona, niin sitten luultavasti riittää töissä aika tehdä työt ja illat ja viikonloput saa huilia. Muutenkin on mieli jo parempi monilta osin, myös tämän vauvailun kun kp:t on nyt 13/27-31 ja tätikin lähti jo viikko sitten.[/color]

[color=fuchsia]On ollut aivan ihanaa huomata että vaikka olen ollut melkein 2 viikkoa poissa, silti mua on muistettu. S-K viimeksi eilen :) Kyllä te kaikki enskat ootte niin ihania!! Kiitos kaikille tsemppauksesta tuon mun masennusviestin jälkeen! Täällä on niin ihana ilmapiiri! En olisi ikinä ennen uskonut että tekisi mieli nettipalstaa kutsua toiseksi kodiksi, mutta siltä välillä tuntuu.[/color]

[color=blue]FIIUN kanssa meillä on melkein samanlaiset ajatukset ja " elämät" Eli mekin asutaan maatilalla ja häistä tulee maalaiset häät vaikka ei tosin kotona häitä pidetäkään. Onkohan mennyt ohi, oletko sanonut että milloin se teidän suuri päivä on? Meidän suuri päivä on tasan puolenvuoden päästä eli 14.7 :) Ihanaa että se vaan lähestyy.. Onneksi täällä on niin ihania ihmisiä että ne ei heitä pihalle vaikka vauvapalstalla vähän tänne kuulumattomia hääjuttuja jutteleekin. Viime viikolla tuli postista hääkakun koriste ja huomenna pitäisi tulla sukkanauha. Pienet asiat saa mielen niin mukavaksi.[/color]

[color=fuchsia]Omasta navasta ei taida tulla loppua ollenkaan, mutta pakko vielä kirjoitella eli nythän alkaa ovis olla kohta käsillä, mutta vähän on ajatukset saman suuntaisia kuin Fiiulla että ainakin tämän kierron taidan enemmän keskittyä häiden ajatteluun/järjestämiseen kuin vauvan " yrittämiseen" . Ehkäisyä ei tietenkään käytetä, mutta en jaksa nyt kaiken tämän kiireen ja alakuloisuuden aikana miettiä milloin on ovis ja mitä tuntemuksia on. Tämä kierto saa mennä niinkuin menee ja ehkä ens kierrossa sitten on tarmoa enemmän vauvajuttuihin. Mullakin on muuten sama kuin Fiiulla (edelleen) eli jos nyt tulen raskaaksi niin en kyllä mahdu varaamaani pukuun, jossa korsettimainen yläosa vaan puvunvaihto on ainakin edessä. Oonkin yrittänyt itseäni " lohduttaa" että vaikka en raskaaksi keväällä tulisikaan niin sittenhän ainakin saisin olla mahattomana häissä ja ottaa vähän skumppaakin![/color]

[color=blue]No se omasta navasta.. En millään nyt pysty kommentoimaan kaikkia mitä on jäänyt välistä, mutta aloitan nyt edes näistä lähimmistä kuulumisista ja mitä nyt mieleen tulee:[/color]

[color=fuchsia]TITI-ysti oli käynyt meitä moikkaamassa ja masukuvalinkit antamassa. Aivan ihania kuvia (kiitos muuten meilistä!) ja valtava masu sulla jo noille viikoille on! En ole sinua unohtanut vaikka yhteydenpito on ollut mitä on ollut kaiken tämän hösäämisen keskellä.[/color]

[color=blue]S-K: Minä näin myöhässä tsemppaan sua vielä opintotyöstä eli kyllä sitä tässä maailmassa ehtii töitä tehdä ja valmistua vaikka se nyt muutamalla kuukaudella viivästyisikin. Nauti elämästä miehesi ja koirasi kanssa ja tee sen verran kun hyvältä tuntuu![/color]

[color=fuchsia]PARIISITAR oli tässä mun tauon aikana tehnyt päätöksen poistua, voi tulee sinua ikävä, mutta luultavasti mä olen täällä vielä silloinkin kun tuut takaisin :)[/color]

[color=blue]DAJM sen sijaan oli palannut lomalta! Mukavaa että olet taas remmissä, olikos siellä piinailut menossa? *bd*[/color]

[color=fuchsia]ELVIIRA: Oonkohan muistanut sua toivottaa tervetulleeksi, jos en niin tervetuloa joukkoon mahtavaan! :) Ja pahoittelut tädinryökäleestä :([/color]

[color=blue]AQUA: Pahoittelut negasta ja tsemppiä että se vielä plussaksi muuttuisi![/color]

[color=fuchsia]Hmm.. MARZU: Oonkohan mä suakaan toivottanut tervetulleeksi, etkös sä kuitenkin uusi enska oo.. Minä ja harva pääni,aivan pihalla kun hetken poissa oon. Tervetuloa siis![/color]

[color=blue]S-K ja MAITIKKA aloittelee piinailua! *bdbd*[/color]

[color=fuchsia]REPULI piinailee jo ihan täpöllä, mikä tilanne? *bdbd*[/color]

[color=blue]HANNAH meitä jaksaa viihdyttää vaikka odotus on jo " pitkällä" , kiva että et ole meitä unohtanut silti![/color]

[color=fuchsia]MARYROSELLE voimahalaus!! Onneksi kuitenkin lääkitys löytyi. Voin hyvin kuvitella tilanteesi kun itsekin välillä pyörin tuos masennuksen " rajoilla" [/color]

[color=blue]Olikos MARGELLAKIN piinailut menossa? Tilanne? *bdbd*[/color]

[color=fuchsia]CERISEN taisi olla täti löytänyt, mutta se taisi olla toisaalta hyväkin juttu ettei kierto enempää veny.[/color]

[color=blue]NELLAMAIJA: Oletko kokonaan kadonnut vai onko multa mennyt jotain ohi?[/color]

[color=fuchsia]Muille vilkutuksia eli moikka HÄPÖ, HERMIONE, SAIKKU, NUUTTI, PINGU, HÄTÄHOUSU, HMH, SARA-MARIA, DIZKU, KATA, ROUVAVAUVA ja BUBUS!! Toivottavasti en unohtanut ketään![/color]

[color=blue]Mukavaa päivää kaikille! Minä taidan mennä tuonne isäntää herättelemään jos vaikka kuitenkin tämä oviksen aika jollainlailla hyödynnettäisiin :P Innostuin taas tätä kirjoittaessani vähän vauvailustakin :)) ..ja yritän taas kirjoitella ahkerammin.[/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

tein juuri malttamattona raskaustestin, Apteekin oman, vaikka oulaatiosta on vasta 10 päivää. Uskokaa tai älkää, sain testiin haamun! Viiva on vaaleanpunainen, ja aika haalea, onkohan siihen uskomista?

On aivan uskomaton olo, vihdoin plussaa vuoden yrityksen jälkeen ja toisella Clomikierroksella!!!!!

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille vihdoin minäkin ehdin muutaman sana raapustamaan. Kommentointi jää nyt vähän vähiin, sillä en ole ehtinyt lueskelemassa juurikaan käymään.

Maitikki: Suuren suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan =)

On: tättärä löysi tiensä tänne eli kp3 olisi menossa. Kyllä tuli kunnon itkut väännettyä nyt on sitten vuosi täynnä tätä projektia. Mieli on aika maassa suoraan sanottuna vi..a tosi rankasti mutta kyllähän täältä taas noustaan kuitenkin!! No ensikäynti aika lähestyy (7.2) palailen siten viimeistään kertomaan kuulumiset.

Marzu: tervetuloa joukkoon mukaan!

Dajm: lomalta olet palailtu tervetuloa vaan takaisin ja piinakin käynnissä joten bdbdbddbd

Agua: pahoittelut negasta! Toivottavasti me ¿vanhukset¿ saataisiin haikaralta jo pian postia ;)

Elviira: pahoitelut negasta ja tädistä!

Marge: pahoitelut tädistä ja vielä kipujen kanssa kehtasi tulla!

Titi: komea masu ja kiva kun kävit kuulumiset kertomassa.

Juuli ja Fiiu: kiva lueskella teidän hää järjestelyjä ja +++++++puhallusta !

MaryRose: voimia kovasti ja jaksamista sinne!!!

Nellamaija: heippa pitkästä aikaan siellähän alkaa piinailuaika oikein suuri ++++++++puhallus! Kurja tuo sinun vuoto juttu.

+++++++++ puhallusta piinailijoille joita oli ainakin Reppuli ja Kata ja tietysti kaikille muilekin!

-hapö-

Hauskaa, että ollaan tänään näin isolla porukalla. Pyydän tosin anteeksi lahopäisyyttäni, näin isossa seurassa multa tuppaa nimimerkit unohtuilemaan.

S-K (ja joku muukin siellä stressailee samasta asiasta): tsemppiä lopputyöhön. Itse olen valmistunut akateemiselta alalta, eli gradu oli saatava aikaan. Eikä todellakaan ollut helppoa! Mm. itkin graduseminaarin ohjaajalle kerran (koko ryhmän edessä tietenkin, ja vuolaasti), että kun olisin mielummin leipuri, silloin ainakin näkee työnsä tulokset heti ja näkee myös heti, tuliko leivästä onnistunut vai ei... Kovasti ohjaajaa nauratti. Ja sain kuin sainkin gradun valmiiksi. Rohkaisuksi sanon, että se hetki kun printtasin valmista gradua oli aivan mieletön, se ylpeys ja onnistumisen tunne! Eli tsemppiä! Ja jos ei inspiraatiolla, niin perspiraatiolla. Sisuhalit!

MaryRose: jaksamista tällekin päivälle. Ota kiinni kaikista hetkistä jolloin olo tuntuu hyvältä, tai vähemmän pahalta, ne ovat arvokkaita! Oletko puhunut masennuksesta miehesi kanssa?

Ja sitten, häitä valmistelee muutama teistä. Onnea! Itsellä on jännä tilanne : mies kosi pari viikkoa sitten (häät haluaisi kesäkuuksi -08, ja ne pitääkin suunnitella paljon etukäteen koska osan vieraista täytyy lähteä juhlimaan ulkomaille), vastasin kyllä. Oli aika liikuttavaa, hänellä tuli kosiessa kyynel silmään... Mutta nyt onkin sellainen olo etten vielä haluaisi puhua asiasta kenellekään, mieli on täynnä niin muita asioita (työnhakua ja vauvajuttuja), että tiedän etten osaisi nauttia valmisteluista vielä. Sovittiin siis, että julkistetaan kihlaus ja hääpäivä vasta kesällä, vuosi ennen häitä.

Oma napa: on turvonnut. Olin unohtanut pillereiden aikana menkkaoireet kokonaan, mutta mulla näköjään turpoaa luomuna maha! On vänkän näköistä kun jumpassa pitelen turvonnutta massuani, ettei se hölskyisi ;-)

Mun stressi liittyy siis tällä hetkellä työnhakuun, on itse asiassa kolme haastattelua nyt tiedossa joista yksi olisi aivan unelmaduuni (ja siihen duuniin jo toinen haastattelu). Eli lievät paineet on, tiedän etten ole ainoa ehdokas... Tiedän ettei tod. saa nuolaista ennen kuin tipahtaa, alallani hyviä hakijoita on paljon, ja onneakin tarvitaan matkaan. Itse olen täällä lisäksi ulkomaalainen, se saattaa hirvittää työnantajia varsinkin alallani, jossa kirjallinen ilmaisu on tärkeää.

Että sellaista... Pidän peukkuja piinailijoille, ja ovulaatiovaiheessa oleville toivotan inspiraatiota ;-)

S-k: Kiitos vaan siitä linkistä. Kävin tutkailemassa ja hyvinhän siellä olikin tietoa.. Lämmöt on siis mittailtu, tikutettu on ja limojakin yritin tutkailla. Lisätietoja ON:ssa!!!

MAITIKKA, onnea, ihania uutisia!!! Paljon onnea teille ja tarrasukkia pikkuiselle! Taas antoi toivoa tämä :)

NELLAMAIJA, kiva kuulla susta!!! Hurjalta kuulostaa toi vuoto-juttu:( Toivottavasti ei toistu. Ja kahta työtä? Älä nainen polta itteäs loppuun ;) Mitkä fiilikset vauvautumisen suhteen muuten?

JULIKIN oli löytynyt :) Pupuiluintoa ja tärppionnea!!

MARGE, parempaa vointia! Ja tärppionnea seuraavaan kiertoon! Jos jaksat, niin laitatko jotain infoa noista clomeista?

ELVIIRA pahoittelut tädistä, lähetäpä se seuraavaksi tänne suuntaan!

NELLAMAIJA, JULI, MARGE, BUBUS, ELVIIRA,SARAMARIA, ROUVAVAUVA (moikka!): kiitos nega-pahoitteluista! Odottelen lähinnä sitä tättärää, josta ei kyllä juuri merkkiäkään ole näkynyt. kp 31/28-35 menossa. Pupuilut eivät loppukierrosta oikein huvittaneet, kun iski hiiva, yöks :p joten jos plussa ois ollu, ois eilisessä herkässä testissä pitänyt näkyä ja oli kyllä erittäin puhdas nega. Ja joku kyselikin meidän jatkosuunnitelmia, vielä ei olla mitään päätetty.

DAJM ja REPULI, mikä tilanne??

Nyt suuntaan saunaan, hyvää alkavaa viikkoa!

Pitkästä aikaa täällä taas, vaikka myönnän että oon käyny lukemassa, mutta ei oo ollu aikaa kirjotella. Mä en tajuu mihin mun aika nykyään menee. Yritän siis parhaani mukaan tänään kirjotella.

Aqua: pahoittelut negasta, mutta älä vielä heitä toivoa, jos ei tätskää kerta näy.

MaryRose: Paljon jaksamista sinne. Hyvä, että oot saanut nyt apua ja voinut puhua masennuksesta jollekkin. Paljon tsemppaavia sanoja pyörii päässä, mutta ei tle lauseeksi tänne. Jaksamista ja muista että täällä voit aina " avautua" jos pahalta tuntuu :)

s-k: Täällä minä taustalla lueskelen. Teillä on ihana pieni pentu talossa :) Siellä aletaan pian elämään piina-aikaa :)

fiiu: Ihanaa varmasti ku pääset suunnittelmaan häitä :) Pysy ihmeessä täällä meidän seurassa vaikka vauvailu on taka-alalla. Sitähän minäkin tässä teen.

saikulle pupuiluintoa :)

Maitikka: piina-aika käsillä *bd* :)

Hannah: On vielä piristämässä meidän päiviä, Toivottavasti et joudu kauheen pahoista raskausoireista kärsimään vaikka ne olikin nostanut päätään ja tullut näyttäytymään.

Pariisittarelle vilkutus

Titillä on kasvanut maha on oikein mukavasti. Oli varmaan kiva päästä näkemään oma pikkunen :)

Repulille: bd*, että tätskä tajuu pysyä poissa.

bubus: Täältä löytyy kanssa yks hoffi :) Ollaan tässä mietitty, että mitä ton meidän neitin kanssa aletaan harrastelemaan, ensin pitää saada toi arkitottelevaisuus paremmaks. Jälkee käytii tekeen syksyllä muutaman kerran, ja sujuskin ihan hyvin. Talvi vaan alko tekeen tuloaan niin jätettiin se sitten kevääseen, vaikka tällä talvella olis kyllä ollut monia mahdollisuuksia käydä vielä jälkii tekemässä. Onkos teillä hoffiherra ollut jo pitkään?

Elviira: pahoittelut, jos täti nyt sieltä todenteolla saapuu

Juli: olit taas palaillut ja työkiireet jättänyt taakse. Tsemppiä teille myös häiden suunnitteluun ja ahkeraa pupuilu vaikka vauva-ajatukset meinaat heittää taka-alalle. :)

Oonkohan mä unohtanut jotain.. toivottavasti en. Täällä mä vietän vapaapäivää kotosalla. Mieli tekis kovasti lähteä ulkoileen, mutta viekö mukavuudenhalu voiton, ulkona tulee lunta nimittäin ihan kivasti ja ajottain vaakatasossa. Koira on kuitenkin pakko lenkkeilyttää.

Mä lähden aamupalalle, ja miettimään miten sitä päivän kuluttais :)

Vilkutuksia kaikille enskoille

-Sara-Maria-

En ole paljon täällä ehtinyt käymään, mutta nyt tulin päivittelemään kuulumisia.

Juliaana-82: Kiitos vilkutuksista! :D Toivottavasti tässä kierrossa tärppää, ja jos ei, niin sitten vaan hääkuvioihin keskittymään. Jos vaikka sitten " vahingossa" tärppäisi. Häiden suunnittelu on ihanaa, vieläkin muistelen viime kesäisten häitten suunnittelua kaiholla.

-Elviira-: Pahoitteluni negasta! Täällä on ollut muutenkin stressikeskustelua. Minulla itselläni on ollut aika paljon työstressiä (suuri työmäärä) ja samalla mietin, että jos tästä kierrosta tärppäisi, olisi ainakin työstressille tiedossa mahdollisesti paussi. No, monta vuotta tätä työtä on jo tullut tehtyä, että ei kun vaan eteenpäin, sanoi mummo lumessa.

bubus: Olen testannut aamulla yksin, siitä syystä, että mies nukkuu pidempään kuin minä. Plussatestin tuossa keskeytyneeseen keskenmenoon johtaneessa raskaudessa tein yksin ja otin valokuvia testistä varmistaakseni, että mies konkreettisesti näkee plussan testissä. Plussatulos lopulta säilyi kuin säilyikin testissä ja mies näki ihan tikusta tuon plussan. Ennen joulun välipäiviin osunutta ulkomaanmatkaa tein myös varmuuden vuoksi testin, sillä tiesin reissusta tulevan kostean. Tiesin kyllä etukäteen, että negatiivinen tulos sieltä tulee, kun sattuneista syistä ei pahemmin ollut sopivana ajankohtana vällyt pöllyneet. Tällöin siis menkat olivat " normaalista" kierrostani myöhässä, mutta näinhän lähes aina kaiketi tuossa tilanteessa käy.

marzu_83: Hus pois kaikki tädit! >:-(

Aqua80: Pahoitteluni negasta! Tsemppiä ja parempaa onnea ensi kiertoon!

Repuli80: Pidän sulle myös peukkuja, ettei täti tule vierailemaan! bd

pariisitar: Ihanaa, kun sinä jaksat lohduttaa toisia! Tärppionnea!

hannnah: Moikka ja onnea raskauteen!

Maitikka: bdbd Toivottavasti ei ole virtsatientulehdusta!

-:saikku:-: Sullakin on jännät hetket käsillä! Mulle kans tuollainen stressi on/off nappi, siitä voisi olla hyötyä myös töissä. :)

s-k-: Mä tekisin varmaan sun tilanteessasi testin ennen juhlia ja sen mukaan sitten juhlisin " kosteasti" tai en juhlisi " kosteasti" .

).( Tänään on klo 15/27-29. Mies on nyt viikonloppua viettämässä kaverinsa mökillä, joten hyvinkin mahdollista on, että tämä kierto menee sivu suun. Stressiä on, kuten tuossa aiemminkin mainitsin, ollut töistä johtuen ja sitä kautta ehkä tulee hieman malttamattomammaksi tässä vauva-asiassa. Mutta tärppää jos tärppää ja jos ei, niin sitten vaan uutta yrityskiertoa kehiin.

Julille kiitos kyselyistä: Olen kadonnut ja nyt jälleen linjoilla.

Olin viimeksi kuukausi sitten palstailemassa ja tarkoitukseni oli palata kertomaan kuinka tädin kestitseminen uusien lääkkeiden varassa onnistuu mutta sitten loppui palstailuvoimavarat ihan yllättäen. En vaan saanut itseäni raahattua koneen ääreen mitenkään. Eikä tilannetta helpottanut yhtään se että vuosin 2 viikkoa! En runsaasti mutta kuitenkin.. Tuli ihan sellainen olo, että on vähintäänkin joku luonnonoikku ja ¿alien¿ naiseksi! Harmitti kyllä, etten käynyt ilmoittamassa, että aion pitää taukoa palstailusta. Anteeksi siis!

Ihanaa kuitenkin tänään löytää täältä teidät vielä, vaikka osalla olikin kurjia kuulumisia.

Nyt odottelen, mitä tuleman pitää kp 29/28-32. Luulen, että kierto venyy tuon pitkän tädin vierailun takia¿

Mary voimia kovasti hoitaa itseä!

Aqua: urhoollinen ystis! Koeta jaksaa niiden negatikkujen kanssa! Pidän peukkuja, josko se täti kuitenkin eksyisi!

Sara: Kun tästä virkistyn kirjoittamaan, niin laitan tuonne esittelysivulle uuden tekstin, kun tuo edellinen on vuoden takaa, eikä enää siis oikein ajankohtainen! Kiitos listan siivouksesta!

Hannah: Onnea plussasta!

Mitäs Nuutille kuuluu? Joko plussasit?

Juli: Tsemppiä työkiireisiin! Minäkin teen nyt 2 työtä yhtä aikaa helmikuun loppuun saakka, mietin välillä että miten jaksan.. Mutta molemmat työt ovat kyllä mukavia!

Uusille ensikoille tervetuloa ja pikaista plussausta!

nellamaija

Innostuin jo tädin löhdöstä niin että päädyttiin pupuilemaankin pitkästä aikaa :) ilo loppu lyhyeen kun sen jälkeen huomasin että täti ei tykännyt kun niin pian iloitsin sen lähdöstä.Tuli vielä tiputtelemaan jälkiä peräänsä :(

Nyt vain sitten taas odottelen milloin täti suostuu lähtemään kokonaan ja antaa mun olla rauhassa. Nyt katselemaan muita juttuja.. hyvää viikonloppua kaikille ja nähdään taas.

Marzu

Kiva, että saatiin iloisia uutisia!!

MAITIKALLE SUURET ONNITTELUT!! Ja toivon kaiken menevän teillä hyvin!

Sara-Maria: Meidän hoffi on reilu vuoden vanha ja ollut meilläkin siis jo jonkin verran yli vuoden. Urokset vaan tuntuu saavan hitaammin järkeä päähän kuin nartut, joten aika kakara-asteella vielä ollaan... Varsinkin kun tuli lunta, niin tavat jälleen unohtuivat. Meidän jätkä onneksi oppii nopeasti asioita ja tottelevaisuuskoulutuksesta onkin ollut paljon hyötyä. Ja harrastaessa saa ylimääräisen energian kulumaan tehokkaasti.

Tänään näin lyhyesti, mutta kaikille muillekkin terkkuja ja ensi viikkoon!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat