Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mulla halut olleet tosi huonot koko raskauden ajan, mutta nyt kiusaksi tuli vielä noi yhdyntäkivut.

Siis alapäässäni tuntuu kuin olisi jotain " ylimääräistä" sisäpuolella ja jopa istuminen tietyssä asennossa tuntuu epämiellyttävälle.

Siis ihan kuin olisi tamppooni väärin laitettu ja liian alhaalla ja se tuntuu.

No pitkästä aikaa (mies parka) kokeiltiin aamulla pupuilua ja ei siitä mitään tullut. Liukkariakin laitettiin, mutta ei kärsinyt yksinkertaisesti sisään pikkuveljeä laittaa. Että häh? Tulehduksia ei pitäisi olla, ne just vasta tarkistettu.

Voiko limakalvot olla jotenkin turvoksissa? Vai kuivat? Mitä? Kokemuksia?

AIHA Rv 20+4

Kommentit (8)

Hei! Minulla oli myös yhdyntäkipuja lähes koko ekan raskauden ja vuoden vielä synnytyksen jälkeen. Kyse oli limakalvojen arkuudesta ja kuivuudesta joka taas johtui hormoonitoiminnasta. Liukasteet eivät auttaneet. Sinullakin on varmaan kyse siitä. Tosi kurjaa se on miehenkin kannalta mutta joskus se sentään loppuu. Minulla loppui vuoden päästä synnytyksen jälkeen kun alkoi menkat ja hormoonitoiminta normaalistui. Ja ihan siis normaaliraskaus ja synnytys oli minulla. Tsemppiä!

Ei tunnu mukavalta ei. Itselläni on ollut noita samoja tuntemuksia nyt kahden viimeisen raskauden ajan ja nuo kivut ovat alkaneet aika samoihin aikoihin kun sulla nyt. On hetkiä, jolloin vointi on ollut parempi ja seksikin on sitten onnistunut (sitä on jopa itse halunnut).

Mutta kyllä tuo syö läheisyydestä paljon pois, kun tuntuu alapäässä pahalta :(

Jaksuja sulle ja muistakaa helliä toisianne jotenkin muuten, jos ei yhdyntä onnistu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yhdyntä sattuu kohtuun lähes joka asennosta (mulla on eteenpäin kallistunut kohtu) ja jos se sattuu onnistumaan kivuista huolimatta niin sitten yhdynnän jälkeen alkaa supistelemaan. Pitänee painaa mieleen tuo [b]Zeldataren[/b ] neuvo seuraavaa kertaa ajatellen. Joka tapauksessa hyvin varovaista on seksi ollut nyt odotusaikana ja varmaan tulee jatkossakin olemaan. Oon vaan ajatellu että mies parka jos tää on tällasta koko raskauden ajan...

Lisäys vielä että mullakin on kohdunsuu ollut hirmu alhaalla ja pehmeä ihan alusta asti, mutta ei se kyllä tunnu muuten kuin jos sormella kokeilee. Toivottavasti ap:n vaiva selviää, kannattaa tosiaan varmaan ottaa asia puheeksi neuvolassa.

Kuulostaa yhtäkkiä suonikohjulta. Mulla oli tokassa raskaudessa riesana ja äityi välillä tosi pahaksi. Seisoskelu, paljon jalkeilla olo ja nimenomaan seksi vain pahensivat sitä.

Kannattaa kysellä neuvolasta apua, ei kuulosta ihan oikealta. Minulla oli yhdynnässä ainut ongelma, että jälkeenpäin alkoi hurjat supistukset jotka saattoivat jatkua pitkin päivää. Siihen löytyi onneksi järkevä ratkaisu, mies ei laukea sisääni.

Siemennestehän voi aiheuttaa supistuksia, monesti yliaikaisen saa käynnistettyä luonnollisin keinoin :)

Toivottavasti asia selviää parhain päin.

limakalvot on kyllä täälläkin tosi herkät. Ihan sellaiset kirvelevät välillä. Mutta olisiko sulla mahdollista kohdunsuun kypsyminen? Ei ole tarkoitus pelotella, mutta muistelin että sulla oli ollut suppareitakin. Siihenhän voi liittyä tuota aristusta ja lisätavaran tuntua, jos kohdunsuu alkaa laskeutua.

Ainakin täällä ne aiheuttavat samankuuloista kipua. Muutenkin tuntuu turvonneelta ym. eli ei paljoa tee mieli harrastaa yhtään mitään. Toivottavasti häviää synnytyksen jälkeen!

Anemone rv 38+3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat