Vierailija

Kommentit (4)

Itse teen niin, että myyn yksittäin ensin kaikkia, paitsi jätän oikein hyviä sivuun esim. merkkivaatteita sekä sellaisia paksuja, joista tulisi ikävät postikulut yksittäin. Sitten kun olen muutaman myyntikierroksen tehnyt yksittäin vaatteille, niin lopuista jäljelle jääneistä teen paketin ja laitan sinne nuo sivuun laitetut merkkivaattet täkyvaatteiksi sekä ne paksut. Koska on paljon noita jotka etsii vaan paketteja, niin ei haittaa, vaikka osa vaatteista jo olleet yksin myynnissä, koska eivät ole huomanneet niitä kuitenkaan. Yksi syy miksi teen näin on se, että olen oikea vaatehamsteri ja jos laittaisin kaikki kerralla pakettina, niin yhteen pakettiin tulisi yli 50 vaatetta, mikä on liikaa. Paketit kannattaa pitää kohtuukokoisina ja aika tarkalleen yhden kokoryhmän paketteina.

Ja pliis ei niitä 110-> cm paketteja aina, vaikka se huutonetti nyt jakaa ne kokoryhmät just tosta kohtaa poikki. Tehkää enemmän niitä 116-> ja 120-> ja 122-> ja 128-> niin menestys on varmasti parempi ja laittakaa 110 cm:t ihan yksin pakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat