Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kauanko olitte yhhessä? Miksi erositte?

Itse olin teininä alkaneessa suhteessa ja myöhemmin avioliitossa 15 v, kunnes totesin etten enää halua elää suhteessa, jossa tunteet kadonnut itseltäni eikä mitään mielenkiintoa jatkaa tai edes selvittää tilannetta. Mitään suurta kriisiä ei ollut.

Nyt yh, 2 lapsen ja kaikilla hyvä olla, välit exään ja lasten isään erittäin hyvät.

Kommentit (12)

Lapsia kaksi. Olimme väärät ihmiset toisillemme ja menimme naimisiin vääristä syistä.

Oli helpotus päästä suhteesta, joka oli hiipunut pelkäksi kämppäkaveruudeksi ja joka ei yrityksistä huolimatta muuksi muuttunut. En seurustele tällä hetkellä. Ex-mieheni on jo vuoden verran asunut avoliitossa.

En jaksanut enää eksääni: oli patalaiska, lapsellinen ja itsekäs. Meillä ei ollut mitään yhteistä ja yritin keksiä aina kaikkea ohjelmaa hänelle tai itselleni, ettei tarvi olla samassa paikassa. Oltiin yhdessä 8 vuotta ja naimisissa 2. Siinä mielessä helppo juttu, kun ei ollut yhteisiä lapsia ja pystyin jatkamaan elämää tyhjältä pöydältä eron jälkeen. Nyt avoliitossa ja kaksi yhteistä lasta. Ei varmaan mennä naimisiin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nuoruuden rakkaus ja yhdessä oltiin 6 vuotta. Lasta yritettiin 5 vuotta vailla tulosta. Se oli osana eron syytä. Nyt uusi mies ja lapsi, 10kk vanha. Tärppäs heti kun alettiin lapsesta puhua.

13 v oltiin kimpassa ja niistä 10 naimisissa, pari lastakin tuli tehtyä. Tunteet kuoli ihan kokonaan; mies joi liikaa ja muuttui juovuspäissään arvaamattomaksi, ja se suuntaus paheni vuosien mittaan. Erottiin toista vuotta sitten ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan; se jokapäiväinen hermojen raastaminen on taakse jäänyttä ja olen rakastunut. Exään välit ovat viileän asialliset.

niin se pitkälti menee. Teininä se tuntuu oikealta ja meneekin hyvin monta vuotta...mutta kai sitä ihminen sitten muuttuu vanhetessaan. Nuorena asioita ei vain ajattele niin pitkä-ja avarakatseisesti.

Mutta eipä ne teiniliitot ole nykyään ainoita jotka eroon päättyvät!!

Viime kesänä laitoin miehen pihalle kun joi joka päivä. Lasten takia pitää yrittää olla ystävällisissä väleissä, mut vaikeeta on kuulkaa siskot täällä! Vaan onpa itsellä muuten henkisesti helpompi olo.

Olin myös teininä alkaneessa suhteessa 12 vuotta, kunnes lopulta tajusin lähteä. Hyvä ratkaisu kaikille osapuolille. Yksi lapsi on, joka asuu luonani ja näkee isäänsä säännöllisesti. Olemme kuin kavereita nykyään. Löysin uuden, ihanan miehen noin puoli vuotta eron jälkeen, ja nyt suunnittelemme yhteenmuuttoa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat