Vierailija

Olen tässä miettinyt moista jotta ottaisinko moiset kapistukset? Odotan nyt kolmatta lastani ja tiedän että kun kroppani tästä palautuu ja imetys on ohi niin jäljelle jää vain aa-kupin kokoiset tyhjät pussit. Harrastan kestävyysjuoksua ja kroppa palautuu todellakin " rasvattomaan" kuntoon, toki ajanmyötä.

Onko kokemuksia?

Kommentit (12)

merkitystä on sillä miltä jotkut tissit näyttää. Itse odotan toista lasta eikä mieleeni tulisi murehtia sitä miltä tissini näyttävät. Ja joo...nyt on B-kuppi ja varmaan tulee a-kuppi. Voi kamala sentään. Olkaa onnellisia että olette terveitä. Hyi mitä pinnallisuutta ja turhamaisuutta.

Aivan, riskejä on sekä komplikaatioita voi tulla... harvinaisia kuitenkin. Tahtoisin vain hiukan täytettä ja kohotusta. Harrastan juoksua ja siinä hommassa liian isot täytteet eivät ainakaan hyväksi ole. Ihan itseäni ja omanarvontuntoa kohottaakseni tahtoisin. Mitähän hintaluokkaa mahtavat olla? Onko kokemuksia paikoista/tekijöistä? Suomessa ne tahdon kuitennii laitattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sportti liivejä täytyy käyttää noin 6 viikkoa yötä päivää leikkauksen jälkeen. Hoikalle juoksialle kannaattaa laittaa silikonit lihaksen alle, tulos huomattavasti luonnollisempi ja pisaran malliset silikonit ovat aika kivat.

Itsetunnon kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. Minä olin ihan sujut rintoihini vaikka ne pienet olivatkin, mutta neljän imetyksen jälkeen ne eivät olleet vain pienet vaan myös tyhjät ja ruttuiset, yök. Haluan 30-vuotiaana näyttää näyttää ja tuntea itseni naiseksi ja naiselliseksi. Nyt on aivan ihan ostella ihania alusvaatteita sekä muitakin vaatteita kun näyttävät hyviltä päällä. Eika tarvitse käyttää topattuja liivejä.

Älä turhaan mene mieltäsi pilaamaan tuolle sivustolle jonne on kerättynä pelkkää paska tietoa.

Itse on neljä lasta synnyttänyt ja imettänyt ja jo kolmannen jälkeen harkitsin vakavasti silikonien ottamista. Päätin tehdä kuitenkin kaikki lapset ennen niiden hankkimista. Nyt implantit ovat olleet noin puoli vuotta ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Rintani eivät ole mitkään muoviset pallot vaan sopusuhtaisen näköiset, ihan pehmeätkin c-kupin rinnat. Imetysten jälkeen kun rinnat olivat erittäin tyhjät ja rupistuneet a-kupit. Minkä takia asiasta pitää kärsiä jos sille voi tehdä jotain? Jos kiinnostaa käy msn sivuilla silikonitytöt niin saat tietoa asiasta enemmänkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat