Vierailija

Kertokaa suositteletteko nikotiinilaastareita tai -purukumia. Itse olen nyt niin monta kertaa yrittänyt lopettaa tupakoinnin, mutta joka kerta retkahtanut. Nyt olisi kyllä jo korkea aika päästä tupakasta eroon, mutta pahoin pelkään että tahdonvoimani on niin heikko ettei se onnistu ilman apuvälineitä.

Kysymys kuuluukin: purukumi vai laastari?

Kommentit (4)

sitten toisella kerralla kokeilin laastaria apuna, ei ollut siitäkään mitään apua. enpä tiedä minkä avulla tästä tupakasta eroon pääsisi...

Laastaria pidät koko ajan tai vain päiväsaikaan. Jos tulee tupakan himo, niin otat purkan tai imeskeltävän tabletin. Tämä kombinaatio on todettu tehokkaimmaksi itsehoidon nikotiinikorvaushoidoksi.

t. proviisori

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en niillä onnistunut; purkka maistui liian pahalle (en osannut sitä ilmeisesti oikein syödä) ja laastareista tuli ihottumaa. Onnistuin sitten ilman mitään. Ethän muuten ole raskaana? Uusimpien tulosten mukaan nikotiinikorvaushoito on haitallista myös, toisin kuin aiemmin ajateltiin. Sori en muista tuloksia tarkkaan, enkä lähdettäkään. Joltain kotimaiselta sivulta (tohtori fi) siitä viime vuonna luin, tutkimus oli tehty Espanjassa.

Mä lopetin imeskeltävien tablettien avulla.

Ne on kyllä ihan KAMALAN pahanmakuisia, mutta se takasi ainakin sen, että korvaushoito päättyi 2 viikossa ja pärjään jo nyt ilman apuja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat