Vierailija

Lähinnä olen kiinnostunut siitä, että pitää ostaa yksi yövoide - ostanko sen täältä lentokentältä vai Budapestin lentokentältä vai mistä?

Toiseksi etsin kivaa käsilaukkua.

Mitä tahansa vinkkejä, niin otan vastaan!

Kommentit (11)

... oli se yks katu, joka oli erityisesti sellainen ostoskatu. vaan kadun nimeä en nt muista.

luulisin, et kannattaisi ostaa mieluummin budapestista. vaikka lentokentältä, jos kaupungissa ei ostoksilla ehdi kierrellä, kun on varmaan muutakin nähtävää.

mukavaa reissua!

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ostoskeskus kuin mikä tahansa shopping mall suuressa maailmassa, korkeat hinnat. Samoin keskustan kävelykadulla. Ravintolat kannattaa valita huolella, joka reissulla vatsataudin oireita useammalla porukan henkilöistä.

Työn puolesta olen joutunut käymään, lomalle en menisi ikinä sinne. Ei tehnyt vaikutusta kauppahalli, ei keskusta, ei museot. Ei kiitos, menisin mieluummin Prahaan, Wieniin, Hampuriin...

No sitten pitää puhua kokemuksesta:

Siellä on kaikkea. Pieniä putiikkeja, isoja putiikkeja, turistien nylkemis-putiikkeja, paikallisten omia lähiputiikkeja sekä isoja kauppakeskuksia.

Tee (shoppailu)asiasta numero ja nauti matkasta!

-Borggis-täti

Merkkituotteet on sielläkin kalliita. Tai, no vähän halvempia kuin Suomessa, mutta kuitenkin.

Jos meinaat sinne säästämään mennä, niin osta viikkolippu (tai 3pv, kauan siellä oletkaan) julkisiin. Ei tarvitse tapella hinnoista taksikuskien kanssa.

Eli mikään kamalan eksoottinen paikka ei ole kyseessä. Minä olen jo käynyt Prahassa, Wienissä, Hampurissa.... - kaikissa Euroopan maissa Andorra ja Lichtenstein mukaanlukien - mutta Unkari on jäänyt näkemättä.

Olen vain ihmetellyt, miksi sinne moni menee uudestaan ja uudestaan. Olen päätellyt, että se on varmaan halpa...? Kun matkakin on niin halpa.

Budapestissä on Euroopan suurin kauppakeskus (tai oli ainakin silloin suurin skun siellä vierailin) joka peittoaa siisteydessään ja tarjonnassaan Itiksen mennen tullen.

Rautatieaseman alla on paikallinen asematunneli, josta itse ostin kivan näköisiä laukkuja vitosesta ylöspäin.

Kauppahallissa on käsitöitä ja keskustan kadut täynnä pieniä putiikkeja.

Kannattaa ehdottomasti tinkiä jollei hinnat ole selkeästi esillä. Ja jossain tapauksessa sittenkin. ;)

Itse ostin tinkimättä farkkurotsin kympillä, nahkaiset kävelykengät ja mokkasaappaat yht. 20, pari käsilaukkua 20 jne. Eli on edullista kun suosii paikallisia merkkejä.

Ja ruoka! Oikeita äijäannoksia, hyvää, runsaasti ja edullisesti! Suosittelen kokeilemaan kauppahallin yläkerran "lettuja"

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat