Vierailija

Kommentit (13)

liikun sillein normaalisti, mutta allergian takia ravinnonsaanti on niin perseellään, että ei oo mitään hyötyä ruveta enemmän treenaamaan, kun ei tällä ravinnolla lihakset kasva. eikä sikäli,että mulla olis aikaakaan mennä...

-4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toisaalta, kyllä monen mielestä juuri minä olisin sutjakka. itseni mielestä en. en pidä itsestäni näin laihana. ehkä kyse on vain siitä. ja vaatteiden istuminen on kiinni siitä, ettei ole rahaa ostaa niitä sopivia, vaan joudun pitämään niitä ennen sopineita. kyllä tähänkin kroppaan varmaan istuvia löytäisi.

-4

Oon luonnostaan hoikka ja mulla on tosi nopea aineenvaihdunta. Tai sitte koska mulla on nopea aineenvaihdunta olen luonnostani hoikka. :P

Ja sulle 4 (?), vaikka mun mitat on 170/53, niin kyllä mulla muotoja löytyy. Urheile hyvä ihminen! Olin mäkin lättäperse ekan raskauden jälkeen mutta urheilemalla saa oikein kauniin pyllyn. :) Ja rinnat mulla on ollut aina luonnostaan isot. Mistä taas en tykkää, varsinkin kun ne raskauden jälkeen roikkuu tyhjinä nahkapusseina. Mutta siis urheilemalla saa muotoja! :)

Hoikkuus:

- Lattialla makoilu ei todellakaan kivaa, luut painaa. Tai sitten mä oon liian luiseva..

- Ihmiset olettavat että syön kuin varpunen vaikka oikeasti syön kuin hevonen. :) Sitte katotaan silmät pyöreinä..

t. 70D

Lihavuus:

+ ei tarvi vartioida painoa

+ ei todellakaan palele

+ kukaan ei ole kateellinen

- vaatteet ei näytä kivoilta

- ylipainoisia lähes poikkeuksetta rassaa se paino ja alentaa itsetuntoa

- huonompi kunto -yleensä

t: ylipainoinen

nyt hoikkana:huonoa on se, että luut törröttää ja perse on ihan lättänä. lihakset poissa ja muutenkin kaikki vaatteet roikkuu...

mielummin painaisin sen 10 kiloa enemmän, mikä ois mulle normaalipaino. liiallisesta ylipainostakin tulee niitä terveyshaittoja... en osaa sanoa enempää. liiallinen laihuus ja lihavuus on molemmat huono juttu

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat