Vierailija

Minä luulin eläväni. Nyt kun olen käynyt psykologilla juttelemassa niin huomaan että teen paljon päätöksiä ajatellen muiden hyvinvointia ja omalla kustannuksella. Miksi minun tulisi tehdä asioita sen mukaan miten toiset tykkäävät? Sairasta? Näin minut on kasvatettu ja äitini toimii aivan samoin. Jos haluan ikkunoihini vaaleanpunertavankukertavat verhot niin miksi en osta ja laita vaan pelkään muiden mielipiteitä ja arvosteluja. Usko tai älä mutta en ole kymmeneen vuoteen pitänyt vaaleanpunaisia vaatteita/asusteita kun kaksi läheistä ystävääni ei pidä kyseisestä väristä vaatteissa. Olen turhautunut omaan itseeni. En voi lähteä opiskelemaan kun pelkään yleisön edessä olemista. Punastelen ja se on (oli) mielestäni heikkous. Olen työssä esimiesasemassa ja pidetty. Rasittaa kun teen kaikki ratkaisut ajattelemalla työryhmän parasta, en sitä kuinka itse selviäsin parhaiten ja saisin hommat toimimaan. Tosin homma toimii erinomaisesti...minun kustannuksellani. Miksi en saa olla heikko? Miksi on väärin olla inhimillinen ja tehdä virheitä?

Kommentit (2)

Tän hetkinen elämä tökkii tosi pahasti. Ulkonaisesti kaikki hyvin, mut muuten tuntuu tyhjältä ja merkitksettömältä tämä elämä. Lapset on ihania, mut on sellanen olo et mut imetään kuiviin täyttämään vaan toisten tarpeita, mut ite oon ku tyhjiin puristettu rätti. Kukaan ei täytä mun tarpeita!!! Miehelle jos yrittää puhua ni on ku muurille puhuis, ei MITÄÄN vastakaikua tai ymmärrystä, mä joustan aina omien tarpeitteni kans toisten tarpeille. Just tytär 6v. kysyi et miks sä äiti oot aina niin äreä.... Sanoin, et mun on paha olla, mut se ei johdu teistä lapsista vaan muusta. vaikka osittainhan se johtuu just niistä ku oon niihin ihan sidottu. Nytkin yks roikkuu tos vieres ja tökkii sormella näppäimiä.... Ihana poika, mut päälimmäisenä itellä halu vaan olla ettei kukaan haluis multa mitään... paitsi mies vois haluta seksiä... Mä tarvisin sylin johon käpertyä ja käden joka silittäis mua, suun joka sanois et mä rakastan sua oon sua varten!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat