Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (32)

niin minäkin olen:)

Minusta tämä uusi rakastuminen on jopa PALJON ihanampaa kuin se ensimmäinen! Nyt kun niin paljon jo yhteiseloa takana (kohta 20 vuotta naimisissakin) niin tunne on todella syvä ja kertakaikkiaan MAHTAVA!!!!:)

Nauti olotilastasi ap!:)

t. saman kokenut

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun rakkauteni loppumisen syynä oli se, että mies petti, sen jälkeen ei ole pettänyt, mutta valehtelemista typeristä asioista ei osaa lopettaa.

Hän puhuu rakkaudesta joka päivä, ei mitään imelää potaskaa vaan näyttää todella olevan rakastunut minuun, eikä ole koskaan väittänytkään että rakkaus olisi loppunut. Sanoo vaan, että oli kuin mielenhäiriössä kun meni ja petti minua. No niin olikin!!!

Olen antanut anteeksi, yrittänyt jopa unohtaakin, mutta tuo valehtelu ei oikein tuo uskoa ja luottamusta suhteeseen. Luottamus on tärkeintä suhteessa ja se ei ole kunnossa. Siksi en pysty rakastamaan miestäni, vaikka haluaisinkin. Tiedän, että se tunne on " jossain tuolla piilossa" , mutta itsesuojelumekanismi ei päästä sitä vapaaksi, sillä en usko, että kestäisin sitä tuskaa enää toista kertaa eikä sen jälkeen suhteellamme olisi mitään toivoa.

Nyt yritän vain jaksaa päivästä toiseen elää " kuin kaveri" . Toki olemme kuin mies ja vaimo ja seksiäkin on, mutta se tunne puuttuu. Sitä olen kaivannut jo pitkään. MOnesti kun näkee rakastuneita ihmisiä tulee niin pahamieli, että itse ei ole rakastunut.

En kaipaa mitään ensirakkauden tunnetta, vaan syvää rakkautta mitä meidänkin avioliiton ensimmäiset 8 vuotta olivat.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on jostain syystä ollu vaikeaa sen jälkeen kun eka lapsi syntyi. En halua miestä lähelle kovinkaan usein, seksiä en haluis oikeestaan koskaan. Silti tiedän että minulla on ihana ihana mies, jonka kanssa haluankin olla.

Itteä oikein ärsyttää että miksi minun pitää olla tämmönen sekasikiö, jolla tunteet myllää..=(

Mulla on kurja lapsuusaika nyt noussut pintaan ja siitä on ahdistusta yms. Lisäksi on tullut sellainen tunne että haluan aloittaa kaiken alusta, yksin. Todellakin päässä kuohuu kaikki asiat.

Olen ajatellut niin, että tämä on minun henkilökohtainen kriisi. Jos ja kun tästä selviän, niin ehkä se rakkauskin nousee taas pintaan.

En minäkään missään vaiheessa lakannut rakastamasta miestäni, vaikka mietinkin, mitä tehdä. Eikä mies kuulemma lakannut rakastamasta minua, järjen tasolla tiedettin, että niin on, mutta tunne oli kadoksissa. Minä koin, ettei mies rakasta minua, kun ei osannut sitä näyttää ja itse en tullut näyttäneeksi, kun ei mieskään ja kun en sitä rakkautta tuntenut saavani eikä tuntunut olevan mitään, mitä antaa.

Ei missään parisuhteessa polttava, huumaava rakkauden tunne säily ja tunnu joka ikinen päivä ja joka ikinen hetki. Toki joillakin säilyy niin hyvin, että tuntuu, kuin tältä tuntuisi aina, kuten varmaan kympinkin laita on. Se on hienoa, mutta toisaalta taas ne parit jäävät paitsi tätä toisensa uudelleen löytämisen iloa ja rakastumisen tunnetta. Tietysti, jos pitäisi valita rakastuminen tai rakastaminen, niin totta kai valitsisin rakastamisen, rakastumisen tunne harvoin säilyy kauan. Mutta näin, kun pohjalla on kuitenkin se rakastaminen, uudelleen rakastuminen on kuin ylimääräinen lahja! :)

Vierailija:

Lainaus:

Jouluna kirjoittelin täällä, että onko helpompi jäädä vai lähteä jne. Tilanne tuntui tosi pahalta ja yhtäkkiä naps; en tiedä, mitä tapahtui, mutta meillä on ihanaa ja hyvä olla yhdessä. Ja mies on ihana, hyvännäköinen, mukava, rakas ja kaikkea, minkä luulin jo kokonaan kadonneen.

Kerrotko vähän miten se tapahtui? Millainen suhde ollut välillä...? Meillä nyt tosi tylsää ja haluaisin kans kokea tollasta, mut en tiä mitä tehdä.

Muistakaa kehua ja ihailla toista, niin se kantaa hedelmää...Huomatkaa myös se hyvä toisessa ja yrittäkää olla sanomatta niita huonoja juttuja, niin kas kummaa sieltä alkaa sitä hyvää enemmän nousta...:)

Meillä on ollut jo 15-vuotta todella hyvä ja rakastava suhde. Silti rakastumisen tunne on aivan omanlaisensa. Ja sen kokemisesta silloin tällöin olen todella onnellinen. Eivät siis sulje toisiaan pois :) Vai oletko elänyt rakastuneena jo noin monia vuosia?

Olemme olleet yhdessä 16,5v ja siitä naimisissa 10,5v. Käymme aviokriisiä tässä läpi kolmatta kuukautta ja olemme löytäneet toisemme uudelleen:) Ihana tunne!

Itsellänikin oli ihana suhde 10 v. hääpäivään saakka. Sitten jotain tapahtui ja kävimme läpi pahan kriisin, jossa puolin ja toisin mietittiin eroa yms.

Tehtiin työtä suhteen eteen, joskus elettiin vain päivä kerrallaan ja nyt on taas aivan toisenlaiset ajat.

Kuten ketjussa eräs kirjoittaja sanoi: Uudelleenrakastuminen on ylim lahja suhteessa!

Jouluna kirjoittelin täällä, että onko helpompi jäädä vai lähteä jne. Tilanne tuntui tosi pahalta ja yhtäkkiä naps; en tiedä, mitä tapahtui, mutta meillä on ihanaa ja hyvä olla yhdessä. Ja mies on ihana, hyvännäköinen, mukava, rakas ja kaikkea, minkä luulin jo kokonaan kadonneen.

Vierailija:

Lainaus:

Onneksi olen löytänyt miehen jonka kanssa kaikki koko ajan kunnossa.

t: 10 v

Juuri tuollaiset puolisot eräänä päivänä saavat postitse eropaperit, eivätkä ollenkaan ymmärrä, miten tässä näin kävi :(

Onnea sinulle ap, ja myös muille jotka on rakastuneet uudelleen!

Mulla on jostain syystä ollu vaikeaa sen jälkeen kun eka lapsi syntyi. En halua miestä lähelle kovinkaan usein, seksiä en haluis oikeestaan koskaan. Silti tiedän että minulla on ihana ihana mies, jonka kanssa haluankin olla.

Itteä oikein ärsyttää että miksi minun pitää olla tämmönen sekasikiö, jolla tunteet myllää..=(

Voi kunpa minullekin joku päivä sama koittaisi. Tällä hetkellä kotonamme vallitsee kylmä tunnelma, vaikka asioiden mielestäni pitäisi olla kunnossa. Olen iloinen puolestasi :)

Edellinen suhde kesti 12 vuotta, joka oli sitä vuoroin inhoa vuoroin rakastumista. Hyvä liitto sinänsä mutta joki puuttuu...

Vaan eipä puutu enää.

Toivotaan että teilläkin kolahtaa joskus samanlailla....

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat