Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on jo kolme lasta enenstään, neljännestä on puhuttu mutta ollaan päätetty että tehdään se myöhemmin, ollaan vielä suht nuoria, 28v.

Ilmeisesti nyt on sit kondomi pettänyt (en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä) en vaan voi käsittää milloin näin olis voinut käydä. Tai sitten menkat on muuten vaan myöhässä.. Vikat menkat alkaneet 6.8. Raskausoireita ei ole mutta ei muissakaan ole ollut oireita näin aikaiseen.

Mitä hikluttia me tehdään :((((((

Kommentit (11)

jo puhuttu.. Mies rakastaa autoja ja on oltava hyvä peli alla. Päätettiin, että jos joskus neljäs tulee niin hän saa itselleen "leikkikalun" ja sitten ostetaan toiseksi autoksi tila-auto. Nykyinen auto on farkku, jossa paljon sisäistä kauneutta.

Oma talo on, tilaa paljon, ei nyt ihan jokaiselle omaa huonetta mutta ei varmasti mikään ongelma.

Ongelmaksi eniten koen tämän huonon ajankohdan (opinnot) sekä oman jaksamisen. Nyt jo välillä tuntuu että pyykkivuori on ylitsepääsemätön :D

Lapseni ovat 8, 5 ja kohta 2v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen 33v. Ikähaitari on 11v vanhin ja 8kk nuorin. Ja voin sanoa, että rankkaa on :)) Mutta ihan itse valittu olotila, joten mitä sitä valittamaan. Uskon, ettei niinkään lasten määrä tee tämän hetkistä tilannetta rankaksi vaan se, että nuorin on vielä niin nuori ja siitä seuraava on tooooooooosi uhmaikäinen. Mutta eipähän tarvi miettiä, mitä tekee, koko ajan pitää kuitenkin tehdä jotain. Joskus jopa ehtii käymään netissä kuten nyt... Mutta, ikinä en vaihtais tätä elämää pois, lapset on ihania!

Just nyt tänä päivänä tuntuu ettei sitä tarvitse tehdä, kun olen aika varma että se näyttäis positiivista kuitenkin. Odotan vaan ihmettä tapahtuvaksi, jospa ne menkat tästä vielä..

Oiskohan kuulolla ketään neljän lapsen äitiä??

ap

-olet nainen

-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä

-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä

-olet EHKÄ harrastanut seksiä

-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)

-kuukautisesi tulevat ajallaan

-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista

-apteekin raskaustesti näyttää plussaa

-apteekin testi näyttää negaa

-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa

-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena

-et osaa tulkita apteekin testiä

-voit pahoin

-et voi pahoin

-voit ehkä pahoin

-ruokahalusi on moninkertaistunut

-ruokahalusi on kadonnut

-painosi nousee selittämättömästi

-painosi laskee selittämättömästi

-sinua väsyttää koko ajan

-koet olevasi elämäsi vedossa

-rintasi ovat turvonneet ja arat

-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien

-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei

-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei

-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti

-pimppasi on kuiva ja rapea

-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi

-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon

- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain

-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)

-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Suurena yllätyksenä ei mahdollinen raskaus siis varmaankaan tule. Se, mitä teette asian suhteen, pitää teidän toki miettiä. Jos neljännen lapsen haluatte, niin miksi se ei saisi tulla nyt? Pienemmät riskit sekä äidillä että lapsella kun ei ikää ole vielä liikaa.

Lapset 7v, 5v, 4v ja 4kk.

Ja haaveissa viides (ja viimeinen??), jahka toi kuopus ny vähä kasvaa...

Emmä osaa sanoo muuta ku että lapset on lahjoja.

Kyllähän se neljäs tavallaan tuo lisäjuttuja - autonhankinta on varmaanki se suurin menoerä (jos autoilua harrastaa). Asuntoon mahtuu kyllä, jos ei oo niin hirmut kriteerit (kaikilla oma huone, harrastustila ja työhuoneki täytyis löytyä...joopa joo...), ennen aikaa oli lähemmäs kymmenen lasta perheissä, kodeissa jossa vaan pari makkaria ja kolme sukupolvea ;o)

Onhan se totta, ettei kondomi ole 100% mutta olemme olleet naimisissa 10v ja tämä on eka kerta, kun sattuu vahinko, niin eiköhän se aika luotettava kuitenkin ole ;)

Toki asiasta puhutaan. Olen varma, että mieheni innostuu asiasta kun kuulee. Minä olen enemmän ollut se jarrutteleva osapuoli.

Mulla on yliopisto-opinnot kesken.. Lapsi syntyis kyllä keväällä, mulla ois kesä aikaa olla kotona äippälomalla ja jos mies jatkais sitten loppuvuoden, kunnes lapsi tarpeeksi vanha hoitoon. Mulla kyllä tökkii tuoa ajatus pienen laittamisesta hoitoon, mutta voisinhan sitten jäädä uudestaan kotiin kun opinnot valmiit.

Tosi vaikeeta. Toisaalta ajatus on ihana, toisaalta PELOTTAVA :O

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat