Vierailija

miksi mulla ei ole sitä parasta ystävää? miten voin saada sellaisen vielä? onko mulla joku persoonallisuushäiriö kun en osaa olla hauska ja kaikki tuttavuudet jää lyhytaikaisiksi? vanhat kaverit loittonee vaikka yritän pitää yhteyttä ja pyytää kummeiksi/kaasoiksi ihan muita ihmisiä :¨((

mistä voin saada 24 vuotiaana vielä samanhenkisiä parhaita ystäviä? olen kiinnostunut sisustuksesta, muodista, shoppailusta, urheilusta ja opiskelen yliopistossa.

Kommentit (22)

Ne vaativat myös aikaa ja huolenpitoa niin kuin parisuhdekin. Minulla on aina ollut paljon kavereita, mutta käytän niihin aikaanikin tosi paljon nytkin, kun on lapsia. Minusta tuntuu, että usealla naisella ajankäyttö kavereiden suuntaan vähenee (luonnollisesti), kun tulee parisuhde ja lapsia. Sitten he ihmettelevät, kun kukaan ei tule kotoa hakemaan mihinkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kai minä olen sitten jotenkin järjettömän tyhmä, ettei kukaan jaksa olla minusta kiinnostunut.

Ärsyttää välillä, kun työpaikallakin uudet tyypit lynkäävät edelleni ja heti muut työkaverit ovat innolla menossa uusien tyyppien kanssa esim. baareihin. Minua ei koskaan kutsuta mukaan.

Ahdistaa, kun ei tiedä missä mättää! :´(

Mulla on myös ystävät harventuneet kovastikin tässä 5 vuoden aikana kun lapsi syntyi. Aktiivisesti en yritä hankkia seuraa koska ne yritykset päättyvät aina huonosti. Joko synkkaa tai ei, yleensä sellaiset hankkimalla hankitut eivät synkkaa. Olen tosi erikoinen ihminen ja törmään useastikin siihen, että ensin ihmiset viehättyvät persoonastani mutta sitten tulee se vaihe kun yhteydenotot vähenee ja kaverit jatkavat keskenään eikä mua enää halutakaan mukaan. En välitä siitä. Parhaat ystävyydet syntyvät ihan sattumalta. Viimeisin syntyi siten, että kuulin veljeni vaimolta, että täällä jorpakossa vantaan perukoilla asuu joku jonka oman tyttäreni ikäinen tytär kaipaa seuraa. Laitoin tekstaria, että voisivatko tytöt tavata. En siis laisinkaan ajatellut ITSE saavani seuraa mutta meillä synkkasi ihan heti :) Nyt on niin, että näen tätä tytön äitiä paljon enemmän kun meidän tytöt keskenään. Sillä tytöt eivät oikein tule toimeen toisin kun me äidit! Mutta koska tällä äidillä on 4 pientä lasta ja miljoona muutakin sukulaista ja kaveria niin hänellä ei ole niin paljon aikaa kun toivoisin :( Pitkäaikainen ystävä asuu nykyään kaukana eikä puhelimessa puhuminen ole sama asia kun näkeminen. Sitten on pari sellaista joita näkee silloin tällöin. Tavallaan olen ihan tyytyväinen mutta joskus tuntuu vähän pahalta kun tuntuu ettei ole ketään kun kukaan ei ehdi tavata. Mulla mies tekee 3- vuorotöitä ja muiden miehet tekee normaalia työaikaa joten tuntuu usein yksinäiseltä.

Ja niin paljon että ei aina ehdi pitää yhteyttä kun on työ ja harrastukset ja lapsi. Lisäksi välillä haluaisi ihan vaan huilata ja olla itsekseen.

Joidenkin kanssa vaan synkkaa ja joidenkin kanssa ollaan vaan tuttuja, kun ei ihan niin 100% synkkaa, ei sitä voi pakottaakaan.

Minulla niin, että vaikka kuinka yritän pitää yhteyttä, en kelpaa enää ystäväksi..

Ei pyydetä kaasoksi, ei kummiksi, soittelut loppuneet. Aina kun ehdottaa jtk yhteistä, ei suostuta tai on jotain muuta :(

ap

Kun varmaan on meilläkin kevään korvalla muutto edessä:) Ja useasti ollaan muutettukin jo!

Ystävät ovat todella tervetulleita mistä päin vain! Meillä ei ole lapsia eikä olla naimisissa (vielä) mutta ei ole mitään väliä oletko sinä perheellinen/lapseton/sinkku/varattu jne.

ap

mua kovasti, eri syistä. Toinen mielenterveystoipilas, toinen yh joka tarvii lapselle hoitopaikkaa....näin kärjistetysti sanottuna.

Mut mun täytyy kulla sanoa, että en itsekään saa pidettyä kamalasti yhteyttä kehenkään (niihin pariin ns. tosiystävään, jotka on mm. opiskeluajoista jäljellä). mutta sen verran kun yhteyksiä on, niin ne on tallella, ja näköjään pysyykin, vaikka toinen asuu parinsadan km päässä ja toinen ihan toisessa maassa. Ehkä aikaa on ystävillekin paremmin sitten, kun lapset on isompia. Nyt iloitaan ns. äitikavereista, joilla on samanikäisiä lapsia.

minä olen 25 ja tuntuu että ystävät katoaa yksi toisensa jälkeen vaikka yhteyttä yrittääkin pitää. mihinkään ei kutsuta tai saati käydä kylässa vaikka itse kävisikin. tuntuu että omat soittamiseni ja kirjoittamiseni (mese, mailit yms) ovat jotenkin tunkeilua, aina ei saa vastausta.

Olisi ihan löytää sellainen ystävä jonka kanssa käydä vaikka shoppailemassa, reissuissa ehkä bilettämässä tai muuten vaan juttelemassa kahvikupin ääressä, mutta ei tunnu löytyvän =(

olen miettinyt, ajanko itse heidät jotenkin pois. olen " jo" 27, ja m ielestäni fiksu, kohta valmistun yliopistosta, minulla pieni lapsi ja olen kiinnostunut monista asioista. mutta ei parasta ystävää vain löydy :(

lukioajan kaverit kaikonneet, mutta uusia ei tule tilalle. opiskelukaverit on hyviä kavereita. mutta ei sen enempää...

olen katsonut peiliin, ihmetellyt mikä on vikana... olen miettinyt onko kateutta vai mitä kun minulla on ihana mies, kiva opiskelupaikka. monet muutot tosin ovat vaikuttaneet asiaan...!?

mut jos kiinnostaa niin voit kirjoitella ihan luottamuksella meiliä mulle:)

t. ap

olen kotiutunut reissulta enkä ole käynyt sähköpostissa!! mutta palaan illallla koneelle ja tarkoitus on kirjoitella ainakin sulle 18:)

jos vielä näät tän!

ap

Mulla on se paras ystävä, säilynyt kouluajoista, mutta valitettavasti hän asuu useamman tunnin matkaan päässä. En kuitenkaan aio tuon välimatkaan antaa vaikuttaa väleihimme. Hänen lisäkseen mulla pari kaveria täällä missä asun, mutta tosi vähän siis myös.

Miehelläni on yksi kaveri, jonka vaimo tuntuu tosi yksinäiseltä. Olen yrittänyt olla hänelle ystävällinen ja kutsua mukaani, kun se on vain ollut mahdollista, mutta ei hän lähde. Nyt en enää viitsi. Olkoon yksin, jos kerran haluaa. Mutta tuli vaan mieleeni, ettette kai te ole samanlaisia? Tokihan tässä mainitsemassani tapauksessa voi olla kyse muustakin, jos minä vaan kerta kaikkiaan olen tuon vaimon mielestä rasittava yms. Mutta lopettaisi nyt ainakin valittamisen, ettei kukaan pyydä häntä mihinkään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat