Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä en ymmärrä sitä miks mun mies ei saa tyhjää vessapaperirullaa roskikseen vaan jättää sen vessan lattialle?

Jees, sanottu on. Mut en jaksa siedättää eli odottaa kunnes vessaan ei enää mahdu rullien sekaan ja sit se ehkä siivois ;)

Sivut

Kommentit (55)

Meilä mies nukkuu kalsareissa tai alasti. On kyllä kova hikoamaankin.. Ja ällöttävin tapa on tosiaan täälläkin munien kaivelu ja räpellys, usein myös sen jlk sormien nuuhkaisu. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jättää astiat tiskipöydälle aina, vaikka koneessa olisi tilaa.

Vaatii että työpöytä on ehdottoman siisti, eli ei juomalaseja tai posteja. Mutta johtoja saa olla ja laitteita ja cd-levyjä, ei logiikkaa.

Aina kun pitäisi keskustella ja keskustellaan vakavasti, mies alkaa samantien vonkaamaan. Miksei osaa keskustella vaan ilman vonkaamista kesken kaiken heti alussa?

Nimittäin: mieheni polttaa hihansa, kun aina jätän kaapinovet auki, vaatteita hujan hajan, no mutta lehden me molemmat jätämme usein pöydälle auki, tosin minä vien roskapussia ahkerammin, kun toinen vaan sulloo ja sulloo, minä en laita cd-levyjä omiin kansiinsa ja mieheni aina niitä joutuu järjestelemään...

huutaa ääneen kun joku on hetken hukassa.. " missä mun avaimet?" " missä pannu on??" ...

Miks pitää jättää kaikki tavarat siihen missä viimeks käytti niitä? Eli mitään ei laiteta paikalleen, paitsi siivotessa tungetaan niitä sitten sinne sun tänne. Ja sitten taas kiireessä huudellaan " ootko nähnyt mun sitä ja tätä paperia?"

Miks pitää jättää kaikki viimetippaan. Esim. autoa ei voi tankata illalla vaikka bensavalo palaa, ehtiihän sen aamullakin sitten kiireessä töihin mennessä...

Miks pitää aina yrittää päästä mahdollisimman helpolla. Eli lapsille karkkia kun kitisevät, lapsille video pyörimään kun eivät halua mennä nukkumaan jne... Ja sitten vielä väittää päälle että on mr-auktoriteetti :)

Kalsareita ei voi vielä laittaa pyykkiin, koska niitä on pidetty niin vähän, vain jossain kolmen tunnin kyläilyssä. Niitä voi kuulemma vielä käyttää jossain pienessä menossa. Vuosien yrityksestä huolimatta mies ei oo saanu mua ymmärtämään miksi niitä kalsareita ei vaan voi laittaa pyykkiin, oli ne sitten vähän tai paljon käytettyjä. Enkä myöskään ymmärrä miten mies erottaa ne kolmen tunnin kalsarit siinä vaaterykelmässään niistä koko päivän pidetyistä, joita niitäkin lojuu vähintään neljät pyykkikoriin kuljetusta odottamassa.

niin että 1,5-vuotias pääsee vessanpönttöä rassaamaan jos mä en satu huomaamaan. Ei muka muista laittaa kiinni. Muistaakohan se että meillä on lapsi...

Pytyllä istuessaan AINA vessan ovi auki.

Syö pitkin iltaa ja jättää leipätarpeet pöydälle.

Ajaa parran heti kun olen pessyt wc:n lavuaarin, jättäen ne partakarvat aina näytille.

Vaatekaapit poikkeuksetta aina auki ja olohuoneen nojatuolilla n puolentoista metrin pino puolipitoisia vaatteita. Paitsi alushousut, niitä löytyy lattialta.

Eiköhän tuo riitä nyt alkuun?

Minä jätän ne kaapinovet auki, vaatteet levälleen, olen hajamielinen, kiroilen, jne. Meidän mies löytyy kyllä tunnistettavasti listalta myös vain hieman eri tavoilla, tai oikeastaan samat asiat ärsyttää kumpaakin toisessa. Onkohan meidän perheessä naista ollenkaan?

Miksi ne pitää aina laittaa housun taskuihin? Sitten niitä on pitkin lattioita ja sohvia ja välillä kulkeutuvat myös pesukoneeseen.

Mutta tähän olen keksinyt oivan keinon, kerään kaikki kolikot jotka täällä ympäriinsä lojuu. Niistä tulee MUN rahat siinä vaiheessa kun niitä on kylvätty pitkin lattioita.

meillä:

- voileipävärkit jää pöytään vaikka hamaan tulevaisuuteen

-aina myöhässä

-loputtomat jutut työkavereista

-vaatteita joka puolella (jätin kerran kalsarit keskelle olkkaria kun oli miehen sukulaisia tulossa, vähäks aikaa oppi kun hävetti)

-kuorsaus

-jos vaihtaa tytön vaipan niin se jää haisemaan millon mihinkin esim. ruokapöydälle niitten voileipävärkkien viereen

meillä ei onneks oo tota munien kaivelua, kysykää onko satiaisia vai mikä kutittaa?

- riisuu vaatteet ja heittää ne AINA pyykkikoriin viereen josta minä ne noukin

- kasaa hieman käytettyjä vaatteita naulakkoon ja antaa niiden roikkua siinä viikkoja

-partakarvat on aina lavuaarissa, niitähän ei voi huudella pois

-vessaan tarvii ottaa kännykkä mukaan kun tykkää pelata peleja kakalla ollessaan ja sehän kestää

-kerää astiat lavuaariin vaikka astianpesukone on tyhjä

-laittaa dödöä likaisiin kainaloihin tai suihkuttaa partavettä kainaloon?!

Kyllä pisti nyppiin äsken joten pakko purkautua...

No siis näytin miehelleni tuon tokan viesti munien kaivelusta, ihan kun siis meidän mies.. mies katteli sitä ekaa, jossa puhuttiin tyhjien paperirullien jättämisestä niin väitti, että meillä minä jätän ne.. ANTEEKSI MITÄ?? Siis minä kerään sieltä jatkuvasti tyhjiä rullia roskiin kun herra on ne sinne jättänyt ja nyt väittää mun niitä jättäneen...aaargh kun nousi taas verenpaineet...

eli asiaan...

-kaivelee muniaan ihan jatkuvasti, tarkistaa onko munat tallella..

-jättää ne tyhjät rullat vessaan

-pyykit on aina pyykkikorin vieressä ja jos pistän ne koneeseen niin niitä ei olisi saanut pestä ja jos jätän siihen niin kysytään, miksen ole pessyt... tai sit jos vaatteet lojuu makkarissa tms. niin mulla pitäis olla jotain yliluonnollisia kykyjä nähdä, mitkä kuuluu pestä ja mitkä ei...

-jättää tyhjät mehupurkit pöydälle

-kun tekee koneella jotain tai kattoo telkkaria, jossa on vähänkin vähäpukeisia naisia niin poikamme saa huutaa vaikka kurkkusuorana vieressä ennenkun edes tajuaa koko huutoa.

-likaiset eväspurkit jää aina lojuman pöydälle.

-astiat tiskialtaaseen, vaikka koneessa olisi likaisia.

-lukee vessassa lehtee ja jättää luetut lehdet sinne lattialle lojumaan ja vie aina mennessään uuden

öö, mitähän vielä...noo tässä nyt ainakin enshätään..

tuun taas seuraavan v***tuksen aikana kirjottaan lisää=)

Tavarat jää lojumaan tasan siihen missä herra on niitä sattunut tarvimaan. Ja sitten kun niitä ei löydy niin se on lasten/minun syy.

Oishan noita mut kaikkia ei jaksa listata =)

Mies rapsuttaa munia ja sitten haistaa sitä kättä...

miksi räkäpallerot pitää AINA heitellä lattialle vaikka roskikset on melkein joka huoneessa?

Miksei voi sopia asioista etukäteen niin että muutkin voisivat suunnitella menonsa sovitun mukaan.

Miksei voi viedä roskia ilman erillistä kehoitusta, vaikka joka päivä kävelee roskiksen ohi tyhjin käsin.

Ja lapset suttaa sitä hammastahnaa.

Varmaan sellaiset asiat, että miksi aattona tm juhlapyhinä pitää pestä ne autot tai tehdä salaojia tai muuta sellaista? Miksei vaan osata olla?

Onko vaimo joku palvelija? " missähän on kynä?,missähän mun kalsarit ja nuotit vois olla?" ...samalla seisoo keskellä lattiaa eikä edes etsi... useinmiten saa vastaukseksi kommentin että jospa ettisit sieltä missä nuo tavarat todennäköisimmin ovat. Miksi asioita ei voi tehdä ajoissa? Aina pitää vitkutella vimetippaan ja sitten rähjätään kun taaskaan ei ehdi. Iso mies ja kiukkuaa kun 2v...Ja sitten huutaa mulle kun olen ajoissa valmis ja lähdössä ettei tarvitse rynniä esim junalle kun tämä vasta etsii vaatteitaan.

Monta kertaa olen löytänyt jauhopussin tai kaakaopaketin jääkaapissa.

Tai, aamulla on miehen iltapalan jäljiltä maitopurkki pöydässä.

Tai, pesukone on päällä, mutta pesulämpötilaa ei ole valittu.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat