Vierailija

Mä en muuta kun siivoillut..

Kommentit (17)

Käynyt suihkussa, silittänyt, laittanut tyttären synttärikuntoon, käynyt ostoksilla ja ostanut talvitakin, aerobickengät, -sukat, -housut ja -paidan sekä kaulahuivin.

Nyt olemme juuri lounastaneet ja on aika mennä ruokaostoksille.

mä olen miesystävän kanssa nukkunut ja rakastellut koko päivän.

Nyt lähdemme leffaan ja syömään hyvää ruokaravintolaan ja juodaan pari lasillista viiniä = )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten luin lehden, join kahvit ja tein pullataikinan. Tulin koneelle ja odotin toisten heräämistä. Keräsin joulukoristeet pois, riisuin kuusen, heitin kuusen parvekkeelta alas, kun ensin otin siitä kasvavat oksat maljakkoon, leivoin pullia, vaihdoin verhot, tein siskonmakkarakeittoa, söin ja tulin taas koneelle. Muutamassa tunnissa olen saanut paljon aikaiseksi.

Syöty aamupala. Käyty ulkona. Haettu lapselle uusi isojen sänky ja koottu se. Syöty lounas. Nyt yritetty nukuttaa lasta sinne uuteen sänkyyn ikuisuus! Olen siis viereisessä huoneessa koneella ja lapsi juoksee välillä pissalle, välillä kakalle ja välillä niistämään jne. Meillä taitaa alkaa päiväunet olla finito kotioloissa (hoidossa nukkuu kuulemma vielä hyvin).

Sit käytiin kaupassa. Nyt kirjoitan (tosi aktiivisesti!) opinnäytetyötä ja juon kahvia. Nuorempi muksu nukkuu, vanhempi leikkii.

Eipä oo aikomuksena tehdä mitään kummempaa tänään muuta kuin tottakai laittaa ruoka ja sit käydään jossain ulkona. Illalla ehkä saunotaan.

Kivaa, kun ei ole mikään kiire minnekään!:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat