Vierailija

Tulee kiva ilta :/ Itse olen vielä flunsassa. Onneksi on vain tuo yksi lapsi, mutta silti saa keksiä viihdykettä monta tuntia, kun ei uloskaan voida mennä.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi toistaiseksi on kiinnostunut omista leikeistään. Iltaa kohden vaatii sitten enemmän taas äidin huomiota.

Olen tällä viikolla aloittanut unikoulun ja tämä nukkumaan meno on ollut nyt sitten sitä sun tätä. Ennen istuin vieressä siihen asti, että lapsi nukahti, mutta nyt olen vain jättänyt hänet sänkyyn sadun jälkeen ja vienyt sitkeästi takaisin, kun on noussut. Tänään en vain jaksanut. Nyt alkaa särkylääkkeet vähän jo vaikuttaa, kai tämä tästä.

Harmittaa vaan, että miehellä on aina menoa huonoimpaa mahdolliseen aikaan.

ap

Isosisko lopetti päikkärit jo hieman nuorempana.

Meillä jostain syystä kumpikaan ei ole saanut silti mitään kiukku/väsy/känkkäränkkäkohtauksia iltaisin.

Tuo 2-vuotias on siitäkin " omituinen" että menee mielellään sänkyyn, jää sinne selailemaan kirjoja, laittaa sitten itse valot pois ja peiton päälle ja käy nukkumaan.

Niin meilläkin. Ja usein tietysti niin, että jos olet yksin ja suunnitellut tekeväsi vaikka viikonloppuna jotain, ei varmasti nuku! Tsemppiä ap! Jospa nukahtaisi illalla sitten aikaisemmin, toivotaan! Parane pian!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat