Vierailija

Siis äiti ja isä lähtivät keskellä yötä. Isompi lapsi herätettiin yöllä. Aamulla vielä soitettiin sairaalasta, että lapset heräsivät kouluun.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen tuon ikäisenä ollut paljonkin lapsenvahtina jne ja todellakaan ei ole ongelmia ollut. Lähinnä pitäisi outona jos tuon ikäinen ei yhtä yötä pärjää 8-vuotiaan kanssa.

Ihan hyvin meni ja jännää oli, kun aamulla ennen kouluun lähtöä mietittiin, että joko meillä on pikkusisko tai -veli.

Ajattelin vain kysyä asiasta, sillä viimeksi täällä kehotettiin soittamaan lastensuojeluviranomaisille ;-)

ap

Vierailija:

Lainaus:

Minulla 11 v. ja 9 v. ja voisin toimia samoin.

Jos ko. tapauksessa tuo nuorempi vaikka 3v. niin silloin olisi hoitaja pitänyt hankkia.

Pienet ovat murheesi. Ehkä omat lapsesi ovat kyvyttömiä olemaan keskenään samassa iässä muttei muiden lapset.

Kyllä tuon ikäiset osaavat jo lähteä kouluun ilman vanhempia. Koska vanhempi lapsi tiesi, missä vanhemmat ovat, niin homma aivan ok. Pitkäksi aikaa en tuon ikäisiä kahden jättäisi, mutta synnyttämään lähtö on oikein hyvä syy jättää lapset keskenään.

Minä olen siis ollut tuo 8-vuotias, siskoni oli 12.

Kysyin tätä kerran aiemmin, mun vanhempia pidettiin täysin vastuuttomina. Mitenhän yhtäkkiä on käsitys niin muuttunut...

ap

Minulla 11 v. ja 9 v. ja voisin toimia samoin.

Jos ko. tapauksessa tuo nuorempi vaikka 3v. niin silloin olisi hoitaja pitänyt hankkia.

Pienet ovat murheesi. Ehkä omat lapsesi ovat kyvyttömiä olemaan keskenään samassa iässä muttei muiden lapset.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat