Vierailija

Kävin viemässä pyykkikorit sinne. Tulin rauhoittumaan tänne kotiin. Menen 10 yli katsomaan mikä tilanne. En aio antaa hänen viedä mun vuoroa kokonaan, 10m minuuttia on riitettävä! Sitä paitsi muita aikoja on vapaana täksi päiväksi, hän voi varata lisää aikaa, jos tahtoo.

Ärsyttää vaan kun on tollasia ihmisiä, jotka eivät ajattele toisia laisinkaan.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Et saanut sanottua sille ihmiselle itselleen? Ja ehkä ihmiset eivät aina tarkoituksella ole törkeitä ja vie sinun pyykkivuoroasia, vaan ehkä hän on katsonut kellon tai päivän väärin. Itselleni ainakin on käynyt joskus noin.

Avaimella varattava taulu ja tuo muija oli luullut että hänellä oli vuoro silloin ja sitten katsottiin niin oli erehtynyt päivästä, hänen vuoronsa olisi ollut seuraavana päivänä samaan aikaan.

Ei antanut millään periksi että oli tehnyt virheen vaan intti että minä olen vaihtanut ne lukkomollukat keskenään. Yritin selittää ettei oma avaimeni käy hänen lukkoonsa. Pesi sen koneellisen loppuun koska en viitsinyt vaatai keskeyttämään.

Toinen juttu sattui lähiaikoina. Menin pyykkitupaan ja siellä pyöri molemmissa koneissa vaatteita. Ihmettelin naiselle että miksi. Sanoi kun minun on lähdettävä matkalle ja pitää saada pestyä pyykit.

Kysyin että miksi ei ollut varannut sillä tiesihän matkan olevan tulossa johon vastasi että kun sinulla on varattuna kolme tuntia niin ehdit kyllä pestä vaatteesi. Sinä päivänä olin vaihtanut lakanat ja oli verhot pestävänä ja paljon muuta vaatetta niin olisin tarvinnut tuon ajan itse.

Jäin odottamaan että ohjelmat pyörii loppuun ja aloitin sen jälkeen omien pyykkien pesun. Olisi ollut korrektia jos tuo ihminen olisi tullut kysymään että sopiiko tämä että hän pesee, olisin toki joustanut, mutta tälläinen häikäilemätön tyyli ärsyttää.

Taphtumat ovat eri taloyhtiöistä. Ääliöitä mahtuu tähän maailmaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat