Vierailija

Mä en käsitä miksi se kuva pitää laittaa johonkin näkyvään paikkaan? Eikös se yleensä oteta itseä varten? Mä en ikinä kehtais laittaa mihinkään käsivarteen, mahaan, rintaan, niskaan tai pohkeeseen.

Jos mä ottaisin tatskan, ottaisin sen pakaraan, josta sen näkis vain minä ja mieheni. Sekä muutamat ihmiset joiden kanssa saunoisin (ystävät, yleiset saunat).

Nykyään tuntuu että tatska otetaan siksi että on jotain mitä näytellä. Huvittavaa.. :)

Kommentit (18)

niin ne eivät siis ole mitään tekemällä tehtyjä " koristus" arpia, vaan ihan elettyä elämää ja yksi leikkauskin...

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ne voivat olla kuvina ok, mutta ihmisen ihossa ne eivät mielestäni tule edukseen.

Niin, voivathan ne tatuoinnit omasta mielestä olla ' kauniita' . Ja ne on aivan jotain järkkyä ne arpi-jutut. Täysin muotijuttu.

Koko ajan haetaan jotain erikoisempaa ja erikoisempaa, joku päivä ihmiset vielä naulaa kuolleita elukoitaan omaan selkänahkaansa. Koska se on tosi cool ja antaa ' pahan pojan' vaikutelman! :D Naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika monet tatuoidut ottavat kuvansa siksi, että niillä on jotain erityistä merkitystä heille. On tietysti myös niitä, jotka tekevät sen trendin takia tai jotakuta miellyttääkseen, ja nämä usein katuvat tatuointiaan.

Itse olen tatuoitu. Ap ei todellakaan pitäisi minun tatuoinneistani, koska koko selkäni ja molemmat reiteni ovat tatuoidut. Mutta ap:n mielipiteellä ei ole minulle merkitystä, vain oma " tykkämiseni" merkitsee. Tatuoinnit ovat minulle elettyä elämää ja sen ajan kuva, eikä minua ollenkaan haittaa se, että joskus nahka löystyy ja se mikä oli selässä, siirtyykin joskus ahteriin :) Ei itseään kannata niin vakavasti ottaa.

Minusta on hyvä, että ihmiset toimivat niinkuin ap ja selvittävät oman kantansa tatuointeihin. Se, että tietää, ettei pidä tatuoinneista, on paljon parempi kuin se, että teeskentelee pitävänsä ja sitten lauman mukana ottaa tatuoinnin, jota sitten vuositolkulla inhoaa.

ja se on alaselässä, joten näkyy vain kun näytän sen, tai olen alusvaatteillani/bikineissä. ei haitannut myöskään puudutuksen laittoa synnytyksessä.

miehelläni myös merkityksellinen ja hieno tatska, ja minun mielestäni se (ja miehen arvet) ovat hot...näyttää " pahalta pojalta" vaikka ei ole, vaan ihan kunnon koulutettu mies ;)

Itselläni ei ole kuin pieni kuva selässä, mutta sillä on suuri tunnearvo. Mieheni sitten onkin elämänsä aikana tatuoinut lähes koko kehonsa, paitsi ei niiltä osin, jotka näkyvät pitkälahkeisten ja hihaisten kanssa.

Ja ne ex Hantta Krausen, mikä Wilma lie nykyään, niin on todella järkyttäviä. Mut sitten on näitä pieniä sieviä tatskoja. Itse haluaisin hauiksen ympärille jonkun kapean tatuoinnin, mut en ole kuitenkaan uskaltanu laitattaa ja Oulussa ei missään tehdä niitä ihon pintakerrokseen laitettavia tatuointeja.

Vierailija:

Lainaus:

ne voivat olla kuvina ok, mutta ihmisen ihossa ne eivät mielestäni tule edukseen.

Niin, voivathan ne tatuoinnit omasta mielestä olla ' kauniita' . Ja ne on aivan jotain järkkyä ne arpi-jutut. Täysin muotijuttu.

Koko ajan haetaan jotain erikoisempaa ja erikoisempaa, joku päivä ihmiset vielä naulaa kuolleita elukoitaan omaan selkänahkaansa. Koska se on tosi cool ja antaa ' pahan pojan' vaikutelman! :D Naurettavaa.

alaselän iso tatska näyttää sitten +70v., kun se köpöttelee valittamaan kulumia ja verenpainetta ja pukamia esim. lääkärin vastaanotolle ja riisuu ne 80den sukkahousut ja vaaleanruskeat mummoalkkarit...iän mukana pulskistunut ja venynyt nahka ei sinänsä ole ruma vaan arvokas mutta kun siinä on koristeena v. 2006 otettu haalistunut ja venynyt tribaalikuvio, on näky vähintään säälittävä.

Vierailija:

Lainaus:

Nykyään tuntuu että tatska otetaan siksi että on jotain mitä näytellä. Huvittavaa.. :)

Mietipä hetki. Käytäthän hyvännäköisiä vaatteita ja koruja, hommaat uuden kampauksen ja meikkaat siksi, että sinusta itsestäsi se tuntuu hyvältä ja siksi, että muutkin näkevät sinun näyttävän hyvältä.

Miten tatuoinnit olisi yhtään sen erilaisempia edellä mainituista ulkonäköasioista?

p.s. Minulla ei ole tatuointeja.

turha tällaisista asioista on kiistellä. Kyllä on ihmisellä kapea maailmankuva jos miettii toisten tatskoja. Jos ei tykkää tatskoista niin sellaista ei sitten hanki. Voithan aina sulkea silmäsi, katsoa muualle tai olla ihan neljän seinän sisällä jos näet jossain jollain ihmisellä tatuoinnin, kun se sinua ap kerta niiiin kauheesti häiritsee. En tiedä mitään niin lapsellista, kuin vinkua aina et mä inhoon sitä ja tätä. Hohhoijjaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat