Seuraa 

Hei,

Kertokaa, minkä valmistajien bodyt ovat mielestänne parhaita?

Minä haluaisin löytää suht jämäkän, hyvinistuvan bodyn tytölle. Useat mm. h&m:t ja naperot ovat olleet jotenkin fleguja ja hihat jää lyhyiksi ennen kuin body on vartalosta istuva. Tai menevät pesussa muodottomiksi. Joku Lindexin body on ollut parempi.

Mistä kohtuuhintaisia, hyvälaatuisia bodeja siis hankitte??

Kommentit (15)

Viime kuukausina parhaat bodyt ovat löytyneet IdaT:ltä ja P.O.Pilta. Ovat kestäneet pesua ja istuvat hyvin. Ja koska käytetään paljon puolipotkareita, joita on löytynyt lähinnä valkoisina ja luonnonvalkoisina, nuo bodyt ovat pukeutumisen väriläikkiä. Marimekon bodyt kestävät myös, mutta niissä on aina kirjekuorikaulus.

Toki käytämme muitakin, mutta näistä olen tykännyt eniten.

Name it- bodeista en oikein tykkää, koska ne jotenkin liruja ja venyviä/ vanuvia ja semmosia pitkiä ja kapeita, ei hyviä meidän pojalle. Ainakaan noin pääsääntöisesti. Yksi Name it- body meillä on ollut paljon käytössä:), mutta pääasiassa ne on olleet huonoja, minun makuun ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne eivät veny, eivätkä mene muodottomiksi useissakaan

pesuissa. Tummat värit (kuten tummansininen) saattavat tosin

haalistua, jos bodya pesee monta kertaa.

Rumpukuivaus saattaa myös kutistaa bodyja, tosin sama koskee

lähes kaikkia puuvillavaatteita.

Ostin sokokselta Pippi bodyn, joka oli resorineuloksen kaltaista materiaalia, tämä oli vartaloa mukavasti pyötäilevä ja napakka. Varmasti myös lämpimämpi kuin ihan perus sileäneuleinen. Muistaakseni materiaalissa oli aavistus lycraa, joka mielestäni parantaa vaatteen käyttömukavuutta. Silloin oli värejä ainakin vaaleanpunainen, vaaleansininen ja luonnonvalkoinen.

Pippi ribbibodyt hyviä ja napakoita, mutta mun mielestäni ne on naftia, esim. meillä oli käytössä 80cm jo 4kuisella.

Hennesin Logg bodyt myös hyviä.

Samoin Lindexillä on hyviä mutta vain ne kalliimmat fixit ja bamset, perus basicit on lutruja.

Tutta on kans ihan ok, mutta ei kovin napakka kylläkään!

Eri kangasta kuin ne tyttöjen väriset, jotka meillä ainakin kestänyt paljon huonommin kuin nuo poikien. Näitä ota 3 maksa 2 bodyja. Tai en mä tiedä onko ne periaatteessa tyttöjen ja poikien, mutta kumminkin =) Noista poikien bodeista löytynyt ihan hyvin tytöllekin värejä. Huippuhyviä ja suht halpojakin ovat.

Mä en ole tykännyt tutan enkä naperon bodyista. Tosi huono laatuisia. Vaikkakin tutan bodeista löytyy nättejä värejä =)

Täytyy " päivystää" noita Lindexin ja HenkkaMaukan parempia bodeja vielä tarkemmin. Toivottavasti kevääksi tulee kivoja värejä.

Po.Pia kiinnostaa myös kokeilla. Minkä hintaisia nuo ovatkaan?

Katselin myös Petit Bateauta netistä. Ovat suloisia, mutta harrastan vähän reippaampaa tyyliä. Hintavahkoja myös.

Lisää ideoita?

bodyt oli parhaita. Mutta niistäkin pitää valita sellaiset, jotka on sitä parempaa laatua. Ne voi pestä 60 asteessa ja ei mee miksikään. Aina pitää tosin märkänä kuositella, venytellä hihat ja muutenkin pituussuuntaan. Näin ne kuivuvat nätisti eikä saumat kierrä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat