Seuraa 

Heippatirallaa kaikille!!!

Ajattelin uutta pinoa aloittaa kun toi edellinen näytti jo niiiiin pitkältä.

Noh mun eilinen päivä oli kyllä aika kamala...

Menin käymää ihan kontrollissa lääkärissä noiden supistelujen takia joita ollut rv 14 lähtien ihan harmittomia kevyitä suppareita. Jouduinkin terkkarista suoraan lähtemään hyvinkään äippäpolille kun kohdunsuu lyhentynyt 3cm-- 1 cm:iin, pehmennyt ja jo osittain auennutkin :/ultrassa tarkistettiin asiaa ja lääkäri oli sitä mieltä että suurella todennäköisyydellä tulee ennen aikojaan vaavi ulos :/ Joudun menemään vielä ensi keskiviikkona tarkistukseen ja sitten päätetään joudunko jäämään osastolle täyslepoon vai mitä tehdään. Vähän kyllä ahdistaa toivon kovasti että vauva sinnittelis vielä väh. 8 vkoa masussa..

Olihan tuosta käynnistä nyt jotain iloakin...sain tietää että toinen prinssi on tähän perheeseen tulossa :)

Nyt on sitten loppu aika sairaslomaa (äitiysloma alkaa vasta 17.3 ) ja la on 24.4 ettäaika pitkä matka sinne vielä.

Nyt ei sitten oikein uskaltais edes liikkua kun pelottaa että joka supistus aiheuttaa lisää muutoksia..Ei ole kivaa :(

No talvista (vihdoinkin) viikonlopun jatkoa masukeille!!

Sanna rv 25+4

Sori nyt ei tullut kuin omaa napaa mutta pakko päästä johonkin purkamaan kun täälä enemmän niitä jotka ymmärtää...

Kommentit (7)

Moikka kaikille!

Itse tulin juuri sukulaisista :)

Toivotaan että sannan vauva pysyy vielä sielä mahassa, nyt vaan pidät ittes passattavana :)

Itse olen ollut jo yli kuukauden sairaslomal ja la. o 9.4...hoh hoijaa :O

Tänään aamulla alkoi kamalat poltot mahassa ja ne jatkuu koko ajan,itse kanssa soitin äidille joka käski seurata tilannetta,ainakin vauva liikkuu vielä..Pelästyin vaan et ei kait se nyt synny,ku tunsin ihan kuin olisi tiputellut jotain (tai sitten vaan kuvittelen..) Pitää vaan seurata!

Mutta nyt saunaan rentoutumaan ja sitten nukkumaan

hyvää yötä kaikille

niina27+5

Ihan kamala toi Bodies sarja,aina saa itkeä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vihdoin tuolla ulkona pyryttää.

Mä oon tänään kiukutellu koko päivän. :(

Kävin eilen ostelee pienen pieniä vaatteita ja olin ihan puhki ku pääsin kotiin. Makasin koko illan sohvalla. Ilmeisesti oon vähän väsy edelleen ku näin äksyttää. Mies parka lähti just koiran kans lenkille/karkuun mua.

Jaksamista Sannalle! Mulle on ihan hirvee kauhuskenaario jos joutuis täyslepoon.

Makeen himo on ihan karsee mut sitä kuullostaa olevan liikkeellä. Vielä ehtis kauppaan ;)

Mykyrä ja vaavi 28+0

sannalle toivottelen jaksamista ja lepäilyä, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.

mulla oli tänään ylävatsassa tosi outoa kipua jonkun kymmenen minuuttia ennenkuin meni ohi. oikea puoli (jolla neiti enimmäkseen oleilee) oli tosi kosketusarka ja muutenkin painoi ja tuntui epämukavalta ja ruokakaupassa piti todella hiljentää vauhtia. kun ei esikoisen aikaan ollu ylävatsassa koskaan mitään vastaavaa ja muistelin vaan että raskausmyskytys juttujen kanssa käskettiin heti sanomaan jos tulee ylävatsakipuja. kuitenkin meni onneks sit ohi ja liikkeet tuntuu kuitenkin, vaikkakin vähän vaisummin ehkä mutta sekin voi olla ihan omassa päässä kun muutenkin huolestuttaa. täytyy vissiin töissäkin hiljentää tahtia vähän ihan varmuuden vuoksi.

ei kellään muulla sit koskaan mitään vastaava..??

täytyypi mennä nauttimaan kokonaisesta sängystä, esikoinen on mummolassa yökylässä ja mies lähti tupariporukan kanssa jatkamaan iltaa =)

marie 26+6

Mukavaa viikonloppua kaikille odottajille. Harmillista tuo Sannan tilanne, mutta toisaalta hyvä, että kävit tarkastuksessa niin tiedät missä mennään. Mutta toivottavasti vauveli viihtyisi vielä masussa ja kasvattelisitte molemmat itseänne isommiksi:) Jos vaikka tilanne levolla rauhottuisi, mutta todella pitkäksi käy varmasti aika. Itselleni määrättiin vaan muutama päivä rauhoittumista ja kyllä siinäkin sohvaan ehti hieman kyllästyä, mutta kaikkea hyvää sinule ja pikku kakkoselle.

Itselläni oli tälläviikolla ultra ja kasvoista saatiin myös 3 D kuva. Kovin vauveli peitteli käsillään kasvojaan, joten ei siitä niin selvää saanut. Hyvin kuitenkin näyti vauva voivan ja itsellänikin oli jo parempi tilanne viimeviikkoisen verenvuodon ja supistelujen jälkeen. Vauvelin sukupuolikin varmistui j kai siihen jo uskaltaa luotaa kun toiseen kertaan kuulemma näkyi hyvin. Nyt vaan malttamattomana jo odottelen huhtikuuta, vaikka onhan sinne vielä aikaa. Tarvii vaan nyt osata ottaa kaikki ilo irti odotuksesta:) Ja voi jettä kun menin yhden fatserin sinisenkin tuossa syömään ja nyt kyllä kaduttaa, mutta saahan sitä nautiskellakkin, olo kun on niin väsynyt ja vetämätön välillä niin kyllä se hyvää teki. Iloista odotusta ja rentouttavaa viikonloppua:)

Suklaasyöppö rv 25+6

Ei voi olla totta! Taas mun teksti katosi juuri kun olin sitä lähettämässä!!

Onpa tosi ikävä tilanne siellä Sannalla. Onneksi tilanne kuitenkin huomattiin vielä " ajoissa" , toivotaan että tuo lepo nyt auttaa. Pidetään peukkuja!

Meillä käytiin tänään shoppaamassa vaunut. Ukko vetääkin parhaillaan sikeitä sohvalla kun oli vissiin niin rankkaa. Päädyttiin Brion Kombeihin. Aika kapoisalta tuntuu tuo niiden kantokoppa, mutta kaipa sinne sitten yksi pikkumukelo mahtuu. Otettiin vielä tommonen vaalea väri (mikä lie beige), saapi nähdä kuinka sitten kestää käytössä. Ja paras säilytyspaikka vaunuille on toistaiseksi keittiön nurkka. Saapi niitä sitten tarvittaessa rämpläillä!

Huomenna meikäläinen suuntaakin sitten häämessuille kaason roolissa (toki morsiankin on mukana). Kieltämättä viime aikoina ei olisi voinut vähempää kiinnostaa mitkään häähössötykset, mutta minkäs teet :D

Mäpä taidan koittaa saada tuota siippaa ylös (mission impossible 4?) josko sitä mentäs vielä kauppaan ostamaan jotain namia. Pitäähän sitä linjoista pitää kiinni...

Coltsfoot ja Elsa 27+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat