Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen mitä ilmeisimmin raskaana. Ovis ja rakastelut osuivat yhteen ja olen aina tullut heti raskaaksi, kun mahdollisuus on annettu.

Ovikseni oli tässä kierrossa normaalia aikaisemmin, kierron 6pv. Nyt on menossa kierron 24pv ja olen jo parina päivänä kärsinyt kuvotuksesta, joka liittyy ruuan syöntiin, tyhjään vatsaan jne. Nyt mietinkin, onko mahdollista, että tunnen jo näin aikaisessa vaiheessa raskauden aiheuttamaa kuvotusta. Aikaisemmissa raskauksissa olen selvinnyt ilman suurempia pahanolon tunteita. Nyt mietityttää, että tuleekohan tässä raskaudessa voimakkaat pahoinvoinnit, jos nyt jo etoo.

Milloin sinulla on tullut ensimmäset raskausoireet/ pahoinvointi?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se kuvotus olikin ainoa "merkki" raskaudesta. Sitten olikin kuukautiset myöhässä.

Mun kuvotus jatkui viikolle 30 asti lähes päivittäisenä.

Mua kuvotti hississä ollut voimakas hajuveden haju sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Tiesin heti siitä kuvotuksesta, että raskaana ollaan. Menin ostamaan varmuudeksi testin ja ta-daa. Ja yksi yhdyntä koko kuukauden aikana, joka oli olosuhteiden pakosta paljon ennen oletettua ovista, mutta tämä uskon, että tämä sitkeä siittiö siellä odotteli...

esikoisessa pahoinvointi/oksentelu alkoi noin 6 viikolla muissa on alkanut heti heti kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Nyt on taas toiveissa vauva ja eka yrityskierto menossa, kuukautisten pitäisi alkaa viikonloppuna...no eilen oksensin ja nyt on etova olo. No ehkä tää on vatsatautia : )

Saatat olla raskaana, mikäli

-olet nainen

-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä

-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä

-olet EHKÄ harrastanut seksiä

-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)

-kuukautisesi tulevat ajallaan

-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista

-apteekin raskaustesti näyttää plussaa

-apteekin testi näyttää negaa

-apteekin testi näyttää vastavaloon kallistettuna, läpivalaistuna tai tietyssä valaistuksessa plussaa

-näet silmiäsi siristämällä apteekin testin kahtena

-et osaa tulkita apteekin testiä

-voit pahoin

-et voi pahoin

-voit ehkä pahoin

-ruokahalusi on moninkertaistunut

-ruokahalusi on kadonnut

-painosi nousee selittämättömästi

-painosi laskee selittämättömästi

-sinua väsyttää koko ajan

-koet olevasi elämäsi vedossa

-rintasi ovat turvonneet ja arat

-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien

-vatsassa nipistelee ja vihloo tai tai juilii erikoisesti tai sitten ei

-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei

-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi tai vähentynyt poikkeuksellisesti

-pimppasi on kuiva ja rapea

-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi

-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon

- kissasi, koirasi, miehesi ja kymppiuutisten uutisankkuri käyttäytyvät poikkeuksellisesti, ihan kuin aavistaen jotain

-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)

-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat