Vierailija

Tuntuu vaan siltä, että miehen vanhemmat pitävät mua ihan hirveänä. Kun en laita miehelle aamulla aikaisin eväitä valmiiksi, enkä hae likaisia vaatteita rakennukselta...

Mies siis rakentaa ja minä hoidan kodin, lapset ja muut asiat. Joten pitäisikö mun vielä tehdä aikuiselle ihmiselle eväät valmiiks, vaikka aina on ruokaa jääkaapissa. Ja pitääkö mun metsästää niitä llikaisia vaatteita ties mistä?

Kommentit (18)

ihmeellisiä. Odottavat toisilta, mutteivat toisille tee.

Se ei kuitenkaan paljon vaatisi, tehdä pari voileipää valmiiksi ja kahvia termariin. Kuinka kiva ele se olisi miehen suuntaan. Kaikki pitää suomalaisessa parisuhteessa laskea ja ynnätä, ettei vaan näe enempää vaivaa missään kohdassa kuin toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heräsin aamulla siinä kuudeksi kaatamaan miehelle murot kulhoon ja maitoa päälle. Kyllähän hän varmasti sen itsekin osaa, mutta oli kiva aloittaa aamu yhdessä, jutella pari sanaa ennen kuin lähti aamuvuoroon. Sellaista pientä huomaavaisuutta miestä kohtaan.

Likaiset vaatteet raksalta mies tuo tullessaan, miksi niitä pitäisi sinun erikseen hakea kun äijä rahtaa sitä väliä muutenkin.

Eli voit halutessasi tehdä eväitä joskus muttet ole niistä vastuussa. Miehesi on aikuinen.

Ja musta mä kyl oon tehnyt ja teen muutenkin niin paljon kaikkea täällä kotona, että kyllä miehen sen verran pitäis itsekin tehdä, että saa ne voileivät tehtyä

ap

ja sinä olet vain kotiäiti, niin minusta ne eväät ei ole kovin paljon pyydetty.

Kun mun vanhemmat rakensi taloa, molemmat kävivät myös päivätöissä, illat sekä pyörittivät perheyritystä ja isä oli vielä mukana tehdaspalokunnassa. Sitten oltiin vielä me lapset hoidettavana. Eineksiä ei meillä koskaan nähty ja äiti leipoi kerran viikossa.

Tätä just tarkoitan. Hittoako siitä, ettei sillä miehellä ole vapaa-aikaa, ei oikein näe lapsiaan. Hänhän vain tienaa teille rahat ja rakentaa teille kotia. Eihän siitä nyt voi herranjumala paria voileipää tehdä.

9

En tekisi. Laittaisin miehen mamman tekemään jos häiritsee...Minä en ole mieheni äiti ja meidän suhteeseen ei kuulu että minä miestäni paapon. Jos joku paapoo niin se on mies mua, olenhan sentään NAINEN. Ensin nainen ja sit äiti mutta en suinkaan mieheni äiti.

on kait se nyt kumma jos ei " iso" mies osaa omia leipiä voidella..huh.. pyykit tottakai pesen mutta ne tietenkin sitten kun on toimitettu pyykkikoriin..ja mielellään ruuvit ym purut pois taskuista..mutta ainahan ei voi voittaa.. :) MUTTA on sitä tullu vietyä eräänki kerran ruokaa ihan sinne raksalle astiKKIN. mt en nouse aamulla sen takia että pitäs toiselle raukalle voidella leipä..

Mutta musta tuntuu jotenkin siltä, että todellakin luulevat etten tee miehelle ruokaa, vaikka joka päivä on lämmin ruoka valmiina kun tulee töistä/rakennukselta.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat