Vierailija

kun vaihtavat okt-elämän kt-elämään?! Talossa kuulema liikaa hommaa. Haloo, eikö tullut ajatelluksi ennen talon ostoa!? Ja mitään isompaa eivät ole edes tehneet, remppaa tms.

Kiva sitten siellä kt:n pihalla kökkiä lasten kanssa kun ennen sai laskea lapset aidatulle pihalle. Tai kuunnella naapurien elämää...

Huh :P

Sivut

Kommentit (29)

Kirjasto, posti, kaupat, apteekki, kukkakauppa jne. Kaikki kävelymatkan päässä. Ja sille joka vihjaisi asuntonsa kalleudesta: ei ne ilmaisia ole täälläkään...

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta että perhe, jossa kaikki lapset vielä alle kouluikäisiä... ja sama pariskunta kuitenkin haaveilee uuden okt:n rakentamisesta! Siinähän ei tekemistä olekaan...

ap

Kivempi siellä on naapureiden kanssa olla kuin yksin jossain aidatulla pihalla. En ymmärrä miksi tämän palstan mammojen mukaan kaikkien pitäisi asua ok-talossa ja oletus on että kaikki, siis ihan kaikki tahtovat ja haaveilevat siitä. Ja ettäs joku vielä kehtaa muuttaa takaisin kerrostaloonkin, hävytöntä.

että muutettuaan ok-taloon ollaan rinta rottingilla henkseleitä paukutellen että " nyt sitä sitten asutaan omakotitalossa ja voi kun ollaan niin isäntää että!" Vaan kun arki koittaa, iskee laiskuus, saamattomuus ja ennen kaikkea osaamisen puute.

kiusaamaan. Elämässä on vaihtoehtoja, jokaiselle jotakin ja sopivaa. Kannatas avartaa sitä omaakin näkökulmaa niin huomaa kuinka ihanan avaraa elämä on!

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen alle 30v ja asun rivitalossa, haluan muuttaa omakotitaloon juuri sen takia että saa tehdä pihatöitä, luoda lumia, leikata nurmikkoa, istuttaa kukkia ym. Sekä saa tehdä remonttia ym. Se on minun haave jonka haluan toteuttaa mahd. pian.

pian se talo onkin jo valmis !

Vierailija:

Lainaus:

täällä käyt puimassa ns kaverisi asioita

Ai niin, kaikkihan täällä puhuvat vain omista asioistaan. Eivät koskaan naapureista, vanhemmista, appivanhemmista tai kumminkaimoista.

ap

Kaikki kerrostaloalueet eivät ole mitään vuokrakasarmeja ja kerrostaloja on hyvin erilaisissa paikoissa. Joten älä viitsi yleistää, 11.

Meidän perhe asuaa kaupunginosassa, jossa suurin osa taloista on kerrostaloja. Alue on suunniteltu väljäksi, lapsiystävälliseksi ja autottomaksi. Silti olemme osa kaupunkia ja sen palveluita. Alue on itse asiassa saanut tunnustusta juuri näistä ominaisuuksista. Ei tämän ihanteellisempaa paikkaa lapsiperheelle olekaan. On tietenkin ikävää, ettei kaikilla ole mahdollisuutta asua tällaisessa paikassa. Asunnot kun ei täällä ole mitään halpoja...

Kyllähän se omakotitalokin kelpaisi, jos se olisi tällaisessa paikassa. Mutta se on tekninen mahdottomuus ;)

Mun mielestä se on pikemminkin fiksun ja rohkean ihmisen merkki, huomaa heti että tämä ei ollut minua varten ja uskaltaa tehdä poikkeavan valinnan vaikka tietää että ap:n kaltaiset ovat sitten sitä spekuloimassa heti...

Vierailija:

Lainaus:

Huvittavinta on, kun häntä koipien välissä palataan kommuuniin.

Itse olen alle 30v ja asun rivitalossa, haluan muuttaa omakotitaloon juuri sen takia että saa tehdä pihatöitä, luoda lumia, leikata nurmikkoa, istuttaa kukkia ym. Sekä saa tehdä remonttia ym. Se on minun haave jonka haluan toteuttaa mahd. pian.

joissa päästään kehumaan kuinka MINUN valintani ovat ne oikeat ja kuinka MINUN valintani vain merkitsevät..

Joku ei tykkää kuokkia maata, joku toinen tykkää, no onko kumma jos toinen valitsee kerrostaloasumisen ja toinen omakotiasumisen, haloo?

Hoh hoijaa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat