Vierailija

Ja sori, en rupea leipomaan!!!! Ongelmana siis etten millään jaksa olla lasten kaa kotona, en halua leikkiä heidän kanssaan...

Onko vinkkejä mitä voisi tehdä kivaa lapsista huolimatta?

t. " kotiäippä"

Kommentit (7)

hyvä sinun on puhua. Meillä mies edelleen töissä. Ja huomenna myös viimestään illasta lähtee töihin jos ei jo päivällä.

Rassaa molempia tämä tilanne mutta minkä teet kun työtkin on pakko tehdä. Mies yksityis yrittäjä. ELi ei paljon kelloon kato millon on töissä. Ja tulot ei kuitenkaan päätä huimaa eli ulkopuolinen apukin kortilla. Ei voi jatkuvasti sitä palkata (yleensä kun on pakollista menoa minullakin).

Muutosta kaipais kyllä tähän hommaan.

t. 2

ps. Anteeksi kärkevä viestini. Minua vaan korpeaa, kun niin monissa perheissä ohjelmavastuu on äideillä viikonloppunakin. Minulle kun riittää nuo viikon puistot, kerhot, sisä- ja ulkoleikit jne. En jaksaisi samaa viikonloppuina. Miehelle taas lasten kanssa puuhailu on vaihtelua.

Mitäs jos laitat vaan ilman huonoa omaatuntoa dvd:n tai videot pyörimään lapsille... Ja otat rennosti :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minua jaksaa ihmetyttää nämä perheet, joissa äiti on lapsen kanssa viikonloppuinakin. Meillä isä puuhaa silloin lasten kanssa tai sitten tehdään koko perhe yhdessä jotain. Minä saan keksiä lapsille puuhaa ihan tarpeeksi jo arkipäivinä. Usein tuolla puistoissa ja kaduilla näkee samoja äitejä lasten kanssa niin viikolla kuin viikonloppuina. Se on hassua... kyllä lasten ja isän pitäisi myös viettää aikaa yhdessä. Ja meillä on ainakin ihan miehestä lähtöisin tämä homma. Ei meillä voisi kuvitellakaan, että minä raahaisin lapset ulos viikonloppuina.

Eri asia, jos on yh, en puhu nyt heistä.

Miksi ette mene yhdessä porukalla ulos tms.? Lapsille tuo sisällä pyöriminen vasta raskasta onkin. Happea tarvitsette.

t. toinen kotiäippä, joka kieltäytyy tekemästä kaikkea yksin

Eikös se Jörkkakin sanonut niin..!

Lukeminen on lapsista kivaa ja se on myös fiksua ja kehittävää. Ei vaadi aikuiselta paljoa, ei tarvitse täysillä edes eläytyä kun lapset on jo tyytyväisiä.

Ehkä vähän itsestäänselvä neuvo, mutta näin meillä vietetään viimeiset " kitutunnit" ennen kuin iskä tulee töistä. Viikonloppuisin meilläkin keksitään koko perheelle yhteistä tekemistä. Mutta toki se ei kaikissa perheissä ole mahdollista.

Eli saisitko lapsia hoitoon hetkeksi? Tai jonkun sinne kotiin katsomaan niitä? Onko lähelläsi ketään kamua, jolla lapsia? Yhdessä ulkoilemaan tai jotain?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat