Vierailija

Esikoinen tuli sectiolla perätilan takia. Nyt toinen tulossa rv 37. Tähän asti ollut rt:ssä ja todella alhaalla. Viime yönä särki mahaa ja tuli pari aika kipuisaa supistusta. Nyt sitten aamulla hikka tuntui kylkiluiden alla kun ennen on tuntunut vasemmalla alhaalla kyljessä. Kunnon potkujakaan ei ole aamulla tullut. Menikö tämä hemmetti nyt kierähtämään perätilaan?!?!?!

Kommentit (5)

Itselläni samat raskausviikot nyt ja kolmas tulossa. Ja hikka tuntuu kyllä tuolla lantioluiden välissä.

Mutta miksi sanot hitto? Mä olen kaksi aiempaa tehnyt alakautta ja on sen verran riekaleina ja tikattu sekä arpia täynnä, että jos vain saisin tälle viimeiselle lapsellemme section olisin enemmän kuin iloinen. Ja juu, tiedän että sectiosta toipuu hitaammin, mutta kyllä mullakin on alapään toipuminen kestänyt eikä se ole koskaan normalisoitunut. Että se siitä naiseudesta...

Jotenkin ainakin asento on nyt vaihtunut. Ei tunge jalkoja kylkiluiden alle niinkuin normaalisti aamuisin. Hyvä kokemus se sektiokin oli, että en sitä mitenkään pelkää. Pitäisiköhän sitä soitella neuvolaan jos osaisivat arvioida missä mennään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun oli siihen asti ollut somasti rt:ssa. Kun olin menossa ulkokäännökseen, neiti oli pyöräyttänyt itsensä pää alaspäin ja viistoon rv 37, ja kontrollissa rv 38 oli rt:ssa taas. Mulle kyllä sanottiin että vauva on sen verran pieni että mahtuu pyörimään miten sattuu eikä pidä hämmästyä vaikka olisi poikittain kun tulen synnyttämään... No, seuraavana päivänä neiti olikin laskeutunut niin alas että olin varma pään tulevan ulos ihan omalla painollaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat