Vierailija

mitä mieltä te olette spurteista? ne on mielestäni ihan ok silloin jos niitä on yksi tai kaksi, mutta olen monesti miettinyt, että mikä niiden hyöty on?

Kommentit (17)

voin ehdottomasti myös suositella pyöräily kenkiä, parempaa ostosta en ole hetkeen tehnyt, mulla ollut jo 2 vuotta ahkerassa käytössä ja vieläkin kuin uudet

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että on niitä eri juttuja, spurtteja, jumpseja. Olishan se pitemmän päälle muuten tosi tylsää. Mutta ei toki pitkästi putkeen esim. spurtteja, pari riittää.

Spurtit nyt menee, itse en tykkää siitä (en muista miksi kutsutaan) että poljetaan pari kierrosta ylhäällä sitten alas ja taas ylös taas alas jne. En pysy mukana tahdissa:)

vaihtelun vuoksi, nostamaan sykettä, harjoittamaan nopeampaa pyöritystekniikkaa. Täysin ilman vastusta ei mennä koskaan ja niitä käytetään vain kovemmilla tunneilla. T: ohjaaja

neuvoi salimme kokenein ja paras spinning-ohjaaja. Itselläni on muistaakseni n. 60 - 70 euroa maksaneet kengät (klossit sisältyivät hintaan).

Maksavat noin 100 euroa, mutta kestävät vuosia. Jalat saa kiinni lukkoihin ilman remmejä ja pohjat ovat kovat, ei jalkapohja rasitu. Tai sitten jos löytää muuten kovapohjaiset tennarit.

Kevyet jumppavaatteet on parhaat. Verkkareissa tulee tosi kuuma ja voivat hiertää. Esim. caprimalliset trikoot ja ohut t-paita.

a) Mitä tarkoittaa klossit

b) onko pyöräilykengistä hyötyä ilman klosseja (ne kun yleensä myydään erikseen)

c) miten nuo pyöräilykengät (klosseilla/ilman) ihan käytännössä napsautetaan kiinni siihen polkimeen (noloa, jos ostaa kengät ja sit menee seuraava tunti säätämiseksi, vaikka ois pro-tason kamat..;/)?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat