Seuraa 

Aloitin juuri kestoilun vauvani (kohta 4kk) kanssa ja ostin pari kappaletta funni punzeja. Olen ollut muuten erittäin tyytyväinen, mutta hieman pidemmillä vaipanvaihtoväleillä eli kun poika on päikkäreillä, vaippa hieman falskaa reiden kohdalta. Toistaiseksi olen käyttänyt imuna pelkkää vaipan omaa micro inserttiä. Nyt siis kysyisin teiltä, että minkälaista lisäimua mun kannattais hankkia? Käykö ihan harsot tai vanhasta froteepyyhkeestä tehty? Vai onko myynnissä, joku erityisen hyvä ja varma lisäimu? Olen tekemässä lisätilausta fuzzeista, joten samassa tilaisin jotain lisäimua.. Kaikista vinkeistä olisin erityisen kiitollinen!

Andoliniska

Kommentit (4)

Bambuimut on tosi imukykyisiä ( ja pehmeitä+antibakteerisia) myös, eivätkä tule pesujen myötä koppuraisiksi, kuten hamppuimujen kanssa usein käy :)

mutta itse olen käyttänyt taskuvaipoissa harsoa hamppuimun kanssa tai sitten bambuneliötä hamppuimun kanssa. Hamppuja kannattaa hankkia jossain muodossa (pötköjä, neliöitä...) sillä ne menevät koko vaippaiän ja niitä tarvitsee vielä enemmän isommalla. Ja imuteho sen kun paranee käytössä. Hamppua voi käyttää myös mikroinsertin kanssa, jolloin vaipastakaan ei tule niin paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

me on käytetty Fuzzin pääasiallisena täytteenä harsoa tai flanellineliöitä. Lisäimuksi sitten laitettu se Fuzzin oma microinsertti, froteenpalanen tai bambuimu. Kaikkiin lisäimuihin ollaan oltu tyytyväisiä. Harso+microinsertti taitaa kyllä olla imevin paketti.

-Tintti ja muksu 1,5 v ja risat

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat