Seuraa 

Ihan sama ottaisiko tavallisen buranan vai kolmiolla varustetun vahvan kipulääkkeen! Kipu kyllä lähtee, mutta kummastakaan ei erityisiä tuntemuksia tule.

Näin on ollut minulla aina. Ärsyttää jos asia tulee jonkun kanssa puheeksi, niin heti on muut vihjaamassa, että vedän varmaan viinaa kuin sieni tai olen joku lääkkeiden väärin käyttäjä.

No, en sylje lasiin, juon alkoholia 2-3 päivänä viikossa, viikolla korkeintaan 2 kerralla ja vkl jos ei töitä, ehkä 5. joka tapauksessa viikkokulutus jää " suosituksiin" .

Lääkkeitä en juurikaan käytä. Korkeintaan Buranaa kk- kipuihin ja päänsärkyyn, enkä edes joka viikko. Otin kolmiolääkkeen (lihasrelaksantin) pitkästä aikaa (edellisetä kerrasta varmaan 2 vuotta) eikä se mitään tuntemuksia aiheuta, mutta tottumuksesta tuskin voidaan puhua?!

Onko muita, jotka ovat tällätavalla " immuuneja" ?

Kommentit (6)

sain esilääkityksen mutta ruumis reagoi siihen ihan toisin kuin piti, mnusta tuli ihan ylivilkas, karkasin jouksemaan jotain enkkoja pitkin käytäviä jne. Leikkausta piti siirtää.

Aikuisena taas väärä esilääkitys sai aikaan kauheaa pahoinvointia - joku morfiinipohjainen tms, koska sama olo tuli viisaudenhampaan poiston jälkeen annetusta vastaavasta kipulääkkeestä.

Olen ajatellut sen niin, että minulla fysiikka alkaa vastustamaan niitä rauhoittavia, tulee joku adrenaliinisyöksy tms

Välillä on todella tuskaa, kun kipu pääsee kovaksi eikä mikään auta.

Sirdalud on muuten kyl sellanen mistä menee pönttö sekaisin, tosin sekään ei tehoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kopu (tai yskä tai mikä vaiva sitten onkin kyseessä) kyllä lähtee.

Ja toleranssista ei ole kyse, sillä en juo lainkaan alkoholia, en käyt juurikaan lääkkeitä ja huumeita en ole edes kokeillut.

Pidän itseäni onnekkaana kun lääkkeet tarvitessa tehoavat hyvin ilman sivuvaikutuksia.

Alkoholia käytän harvoin ja lääkkeitäkin vasta äärimmäisessä hädässä. Minulla ei tehoa nukahtamis- ja unilääkkeet vaikka ottas enempi ku sallitun...niska-hartiaseudun jumittumisen takia sain relaksantteja mutta ei niistä mitään apua ollut.

onneks tavalliset särkylääkkeet tehoaa pääkipuun...

Kerran erehdyin opiskeluaikana, jolloin tein koulun ohessa 2 työtä yhtäaikaa jonkin aikaa, ottamaan puolikkaan Imovanen. olin kai niin väsynyt etten saanut enää unta. Tulos: en herännyt herätyskelloon, olin jopa kävellyt 10m sammuttaakseni sen (nuppi oli alhaalla), itsellä ei siitä tosin mitään muistikuvaa ja heräsin puoli 10, jolloin olisi pitänyt olla jo töissä pari tuntia...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat