Vierailija

Huomasin, ettei perhe-elämä sovi mulle, haluan vapauteni takaisin. Muutinkin pois mieheni & lapseni luota.

Nyt sitten on avioerohakemus vireillä... Kummalle lapsi? Mä en halua, eikä nyt mieskään yllättäen. Kamala tilanne! Eikä olla edes mitään teinejä enää.

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

Missä nyt sitten on se vanhempana lapsensa saaneiden kypsyys, kysyn vaan? Tehdään lapsia, erotaan, eikä kukaan tahdo huolehtia lapsista? Huh huh. Antakaa adoptoitavaksi, ainakin mahdollisuus välittäviin vanhempiin sitten lapsillanne.

Mutta mitä voi tehdä, kun lapsi on jo! Adoptioon ei raaskita antaa kuitenkaan.

Oisko jotain sijoituspaikkoja? Kyllä mä haluan " huolehtia" lapsestani, siis niin, että sillä on hyvä olla.

Mutta mä en vaan jaksa lapsiperheen puuduttavaa arkea. Se tappaa mut.

ap

Harmi, ettei aborttia voi tehdä jälkikäteen. Siis siten, että äitisi olisi abortoinut sinut.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta mä teen? Joka toinen viikko äidille ja toinen isälle... Ei sekään ole kivaa noin pienelle, lapsi on alle 2.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tarvitset selkeästi ammattilaisen apua?

Oletko ollut marttyyri kotiäiti, jonka on aikaisemmin omasta mielestään pitänyt tehdä kaikki itse ja yksin? Ja sitten vaan voimat loppuivat?

Vierailija:

Lainaus:

Tarvitset selkeästi ammattilaisen apua?

Oletko ollut marttyyri kotiäiti, jonka on aikaisemmin omasta mielestään pitänyt tehdä kaikki itse ja yksin? Ja sitten vaan voimat loppuivat?

Olen onnellinen töissä, olen onnellinen harrastuksissani, olen onnellinen vapaalla. Olen onnellinen kotonakin, jos vaan joku hoitaa lapsen puolestani.

Nythän mä keksin. AU-PAIR. Taidanpa ottaa asiasta selvää. Miten mä en oo ennen tajunnut!

ap

aluks kumpikaan ei halunnu, sitten halus molemmat, vai miten päin se meni. äidillä oltiin. juuri isäni kanssa jutteli, ja hän sanoi, että jos saisi nyt päättää uudestaan, tekisi kaikkensa, ettei meidän tervitsisi mennä äidille.

Vierailija:

Lainaus:

Ei voi syödä kakkua ja säästää sitä samaan aikaan.

Ja tiedän, en voi pitää lasta ja antaa pois.

Mutta mä teen? Joka toinen viikko äidille ja toinen isälle... Ei sekään ole kivaa noin pienelle, lapsi on alle 2.

ap

Missä nyt sitten on se vanhempana lapsensa saaneiden kypsyys, kysyn vaan? Tehdään lapsia, erotaan, eikä kukaan tahdo huolehtia lapsista? Huh huh. Antakaa adoptoitavaksi, ainakin mahdollisuus välittäviin vanhempiin sitten lapsillanne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat