Vierailija

Eli mies lähtee lasten (5 ja 2,5) kanssa maalle. Tiedän että tulen pyörimään tyhjässä kodissa puulla päähän lyötynä, enkä saa mitään aikaiseksi. Jotain ohjelmaa pitäisi keksiä. Taidan olla lost case, nyt jo pohdin että ikävöikö nuorempi minua, ja miten siellä pärjäillään.

Kommentit (11)

Miehesi pärjää lastenne kanssa varmasti. Nuorimmainen selviää taatusti (ainakin sitä toivon) ilman sinua. Ja kaikki varmasti rullaa ilman sinua mukavasti Tuntuuko totuus pahalta? Näin se kuitenkin on ja pitääkin olla. Anna miehesi ottaa komento lasten suhteen.

Ja sinä itse... Lämmitä sauna. Ota lasi punkkua. Lue kirja. Surffaile netissä. Käy lenkillä. Tee lempiruokaasi. Kutsu kaverit kylään. Makoile soffalla villasukat jalassa. Vuokraa lempileffa. Jne. Nyt sulla on unelmiesi tilaisuus rentoutua... Ja syö suklaata!

Hauskaa viikonloppua :) Jos tulee paniikki, niin eiköhän täällä joku voi aina polkaista sut takaisin maan pinnalle... Relax!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kanssa aina arvelin että nyt nukun ja teen kaiken

mitä en lapsen kotona ollessa ehdi. kuitenkin pyörin

kotona ihan tyhjän panttina saamatta mitään aikaiseksi!!!

sitä on vaan tottunut touhuamaan niin etä se lapsi siinä jaloissa on.

koita nyt saada jotain tekemistä.

kai sinulla ystäviä on joiden kanssa voit viettää aikaa

vaikka käymällä lenkillä tai vaikka lasillisella.

tekee se yksin olokin välillä hyvää vaikka vaikeaa onkin!!!

Estät miestäsi toteuttamasta isyyttään. Haluat vain päsmäröidä parempana vanhempana ja tuntea etteivät lapset kertakaikkiaan tule toimeen ilman sinua.

Nyt on jo korkea aika pudota sieltä pilvistä ja aloittaa se _oma_ elämä uudestaan.

Uskon vakaasti, että keksit jotain mukavaan tekemistä ja viikonlopun jälkeen jopa toivot, että vapaa viikonnloppu ei olisi viimeinen laatuaan :)

Minulla oli kesäkuussa tilanne, että mies ja lapset (5- ja 3-vuotiaat) lähti mummolaan keskiviikkona ja minä menin perässä lauantaina kun oma loma alkoi.

Keskiviikkona olin ihan maani myynnyt ja minulle oli tosi ikävä heitä.

Torstaina töiden jälkeen osasin jo vähän nauttia omasta rauhasta, luin kirjaa ja herkuttelin vähän.

Perjantaina tapasin omia ystäviäni ja osasin jo todella nauttia viimeisestä vapaapäivästäni.

Ja lauantaina kun lähdin kohti perhettäni, niin mulla oli niin MAHDOTTOMAN ISO IKÄVÄ!

Mutta yritä oikeasti nauttia tästä epätavallisesta tilanteesta. Tee asioita joihin yleensä ei ole aikaa, lähde ystävättären kanssa elokuviin, pitkälle kävelylenkille, kutsu "vanha tyttöporukka" kasaan, mussuta suklaata ja punaviiniä. Ihan mitä vaan. Mutta varmasti sinäkin saat viettää aikaa perheesi kanssa ihan tarpeeksi, joten nauti nyt kerrankin siitä, että ei tarvitse huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestään.

Tiedän että mies pärjää siinä missä minäkin, siis TIEDÄN sen, mutta tunteet on eri juttu ;). Mutta lupaan kyllä nauttia olostani, ajattelin mennä leffaan ja ehkä tavata yhden kaverin, siivous on myös listalla ja ennen kaikkea nukkuminen. Sitä odotan eniten, ettei 6.30 ole se tuttu metrin mittainen hahmo nykimässä peittoa päältä :D.

ap

Ensimmäinen kun aikanaa tuli eteen työkaveri pelotteli, että ei ole kivaa hän oli ihan orpona yksinään.

No perjantai ilta aluksi olinkin ihmeissäni mitäs nyt tekis olin jo siivonnut sitten päätin ottaa kirjan käteen ja istahtaa sohvalle. Oikeasti istuin ja luin tunti kausia eli olin kaivannut aikaa jolloin voi vapaasti lukea. No lauantaina nautin sydämeni kyllyydestä syödessäni vuosiin ruokapöydän ääressä kuulin kellon tikityksen ei mikään normi ilmiö lapsi perheessä.

Eli minun resepti vapaa viikonlopuille. Ensin siivous kerrankin saa siivota niin ettei samaan aikaan lapset ja mies sotke toisesta päästä. Näin saan nauttia puhtaasta kodista kokonaisen viikonlopun eikä vaan muutamaa tuntia. Sitten mahdollisesti saunaan. Eli hyvää ruokaa, kirja ja hiljaisuutta saunominen ilman että tarvitsee huolehtia lasten pesemisestä ym ym..

Voi kohta taas koittaa minun vapaa viikonloppu ja silloin en halua mitään baari iltoja sun muita sotkemaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat