Vierailija

Kuinka usein ja miten?



Mulla olis kova innostus alkaa kuntoilemaan, ja haluaisin hyödyntää kotona illat lasten nukkumaanmenon jälkeen. Tavallisiin vatsa-, selkä- ja pakaralihasliikkeisiin vaan kyllästyy turhan nopeasti :/ En tiedä paljon mitään erilaisia liikkeitä... Olisko esim. käsipainot tai kuminauha kotitreenissä tehokkaat? Löytyiskö vaikka netistä hyviä ohjeita niillä tekemiseen tai lihaskuntoliikkeisiin tai mihin vain kuntoiluun mihin pystyis kotona ilman kummempia laitteita?



Kiitos jos autatte kuntoilukärpäsen puremaa =)

Kommentit (5)

4-5 krt/viikossa joko tunnin kävely ulkona tai väh. 30 min. stepperiä ja lisäksi joko lihaskuntoliikkeitä (pakara + reidet / selkä + vatsa / kädet) tai pilatesta tai joogaa (noin tunti).



Kaupoista löytyy vaikka kuinka paljon ohjelmia, jokaisen makuun (itse olen ostanut myös netistä). Lisäksi ainakin Kuntoplus lehden nettisivuilla on videoleikkeitä eri liikkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

varsinkaan, kun menemme usein kolmivuotiaan esikoisen tahtiin. Olen miettinyt kuntopyörän ostamista olkkariin. Toinen hyvä olisi jaksaa tanssia ja voimistella lasten musiikin tahtiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat