Vierailija

mies aina humalassa käyttäytyy törkeesti minua kohtaan.. Ei ole väkivaltainen, mutta vittuilee ja on töykeä. " mies" minua huomattavasti nuorempi ja vielä siis aika kovat menohalut hällä. Teenko oikein kun kiellän häntä juomasta? Luottamus myös aika huono välillämme. Jos sanon hänelle että viina tai minä niin olen varma että valitsee viinan.. Otanko riskin?

Kommentit (7)

Lue itse kirjoituksesi ja katso sitä ulkopuolisen silmin. Mitä itse haluaisit sanoa naiselle joka kirjoittaa noin?

Arvosta itseäsi vähän.

Sietäisitkö mieheltä samanlaista huonoa käytöstä selvin päin? Miksi siis humalassakaan? Et voi tietää kuinka usein miehesi juo muutaman vuoden päästä. Jos se onkin pian kahdesti kuussa ja pian taas kerran viikossa. Ja mitä jos käyttäytyminen pikku hiljaa pahenee. Milloin lähdet kävelemään? Missä menee se raja, jolloin et enää anna itseäsi kohdella huonosti?

Selvittele mielessäsi asioita. Miten haluat itseäsi kohdeltavan ja minkälaisen parisuhteen haluat. Onko unelmiesi parisuhde sellainen, missä pelkäät miehesi lähtevän, jos toivot häneltä hyvää käytöstä? Onko unelmien parisuhde sellainen, missä ylipäätään pitää pelätä yhtään mitään? Ja jos miehesi pitää valita hyvän ja pahan väliltä, ja hän valitsee pahan, niin miksi edes haikailet sellaisen perään?

Mietiskelepä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat