Vierailija

Tuolla vaippaketjussa jotkut kertovat puhuvansa äitinsä kanssa myös orgasmeista ja seksielämästään. Pitäisin tätä yksityiselämään kuuluvana, josta en juuri haluaisi kuulla (paitsi jos olisi jokin ongelma, johon tarvitaan kuuntelijaa), mutta haluaisin kysyä, että onko teillä aina ollut hyvin rentoa perhesuhteissa, vai oletteko jotenkin erityisesti panostaneet tällaiseen keskusteluilmapiiriin.

Kommentit (2)

Meillä ei minkään asian kohdalla ole odoteltu sopivaa hetkeä vaan kaikista asioista on alettu puhua ääneen jo lasten ollessa ihan pikkuvauvoja. Siis esim. niin että kun mulla tuli synnytyksen jälkeen ekat menkat puhuin niistä ääneen miehelle ja vauva sai tulla pöntön viereen seuraamaan kun vaihdoin veristä sidettä. Kerroin alle 1-vuotiaalla " äidillä alko nyt kuukautiset" jne.

koskaan mitään hauskoja oivalluksia lapsen suusta kyläpaikassa tai muuten :)

Hyvä tyyli, minäkin haluaisin juuri noin tehdä asioista ihan tavallisia enkä pitää mitään vakavahenkistä valistuspuhetta siinä vaiheessa kun kaikki asiat jo tiedetään.

Olen hyvin umpimielisestä kodista, joten siksi kyselen tyhmiä. Minulle tärkein kuukautisiin liittyvä oppi oli, ettei kukaan vaan saa saada tietää, varsinkaan isä. Jos kaverit oli menossa uimaan, äiti keksi jonkun hyvän syyn minkä sanoa miksen saa tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat