Vierailija

Puolet tämän palstan viesteistä käsittelee Reimatec-haalareita, onko ne todella ainoat mahdolliset haalarit vai mikä tässä on taustalla? Selittäkää ymmärtämättömälle..

Sivut

Kommentit (38)

kyllä vaaan ovat kauniita, meilläkin ihana vaaleenpunainen ja talvihaalarissa lilaa ja vaaleenpunasta, todella on nätti

ja ilaman kurahaalareita pärjää, pienen on helppo likkua kun ovat ohuita ja keveitä

hinta vaan on kallis, tehtaanmyymälästä en tiedä

itse ostan kun ale alkaa, eli joulukkuussa ja maksoi 60e mikä minusta on sopiva hinta haalarista

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä suosin niitä koska ovat kauniita ja hyviä pukuja. Varmaan muutkin puvut on ihan hyviä mutta minä olen löytänyt ne silmää miellyttävät reimateceistä. Ei ole tarvetta sen kummempaan hysteriaan.

rumia nuo reimatec haalarit. värit ovat ihan kuin aikanaan neuvostoliittolaisissa vaateissa.

Vierailija:

Lainaus:

Puolet tämän palstan viesteistä käsittelee Reimatec-haalareita, onko ne todella ainoat mahdolliset haalarit vai mikä tässä on taustalla? Selittäkää ymmärtämättömälle..

Meillä ollut niin toppahaalareina kuin välikausipukuina ja molemmat ovat hajonneet alle viiden käyttökerran jälkeen ihan normaali ulkoilussa

Ja siis ennen kaikkea tuo tulisen kiihkeä suhtautuminen Reimateceihin. Tämä ilmastomme kun (ainakin vielä toistaiseksi) vaatii lapsille lämpimät ja säänkestävät talviasut, joten mielestäni sellaiset sitten hankitaan. Kukin varojensa ja mieltymystensä mukaan. Ajatus siitä että lapsen päällä nähty haalari kuvastaa jotain tiettyä äiti tyyppiä kuulostaa jo huvittavalta ;)

Itse ostin lapselle Reimatecin viimetalveksi ja koska tyytyväisiä oltiin niin hankittiin samaa merkkiä täksikin vuodeksi. En nyt tiedä mitä syvällistä se minusta äitinä kertoo.

On nimittäin hoitotäti kehunut maasta taivaaseen sekä lapsen haalarin että kintaat, saa kuulemma kuivailla ja kuivailla muiden vehkeitä ja pyytää hoitoon varahaalareita ja kintaita..Mutta reimatecit ovat aina käyttövalmiina, kun pitäisi pihalle lähteä. Meillä ovat myös kestäneet hyvin.

P.S. Ostan ne tehtaanmyymälästä, eipä huimaa hintakaan päätä.

mitä ihmettä muksunne oikein tekevät? Vai onko teille sattunut maanantaikappale? Kai teitte reklamaation?

Minulla on kaksi villliä, alle kouluikäistä poikaa ja reimatecit ovat kestäneet hyvin hurjankin menon (äitiä kyllä välillä hirvittää)

Esikoisella (5v) on nyt viime talveksi ostettu reimatec edelleen käytössä ja vaikka haalarissa näkyykin käyttö niin se on edelleen ehjä ja kosteussuojaominaisuudet tallella.

ostan reimatecit lapsille siksi, että olen tyytyväinen haalarien ominaisuuksiin. Ulkoilemme ja liikumme paljon ja siksi panostan ulkoiluvaatteiden laatuun ja ominaisuuksiin - ostanhan itsellenikin markkinoiden parhaat ulkoilutamineet. Minusta on tärkeää, että lapsilla on kevyt liikkua, he pysyvät kuivina, haalari hengittää ja että samaa haalaria voi käyttää useampaan kertaan päivässä (= kuivuu nopeasti)

Ominaisuuksia etsiessä minulle on vähemmän tärkeää vaatteen ulkonäkö, tärkeintä ovat juuri ne ominaisuudet - reimatecissä on useimmiten kuitenkin plussaa värit, inhoan tavallista kahden sinisen sävyn yhdistelmää poikien perushaalareissa.

Kyläily, kaupunki ym takeissa ja vaatteissa panostan taas enemmän ulkonäköön ja tyylikkyyteen.

Siis käytettynä ostetut n. 30¿ hintaan ja 2 talvea käytetty kun on kerran reiluna kokona ja vielä voi kierrättää seuraavalle;)

Kyllä toki polviin ja peppuun tulee kulumaa mutta se on normaalia.

Tykkään baby mallisista koska pepun kohdalla lämmike niin että voi istuskella vaipaton huoletta hangilla.

Ticketit on mielestäni kalsean yksivärisiä ja muodottoman kasarin mallisia yöks, ja lisäksi muuten kaupan hyllyhinta enemmän kuin reimalla...

ja täällä palstalla olen kuullut näistä reimatec haalareista, ja kyllä epäillen niihin suhtauduin, mutta sit ostin keväällä alesta ihanan vaaleenpunaisen reimatec haalarin ja KYLLÄ VAAN parhaat on, lapsi voi hyppiä vesilätäkössä ilman kurahaalareita kastúmatta ja laskea mä' keä vaikka on vettä ja nyt talvella lumimoskaa ja vaikka istuakin maassa ja ei yhtään ole märkä eikä palella, kevyitä ovat haalarit ja IHANAAAAA kun ei tartte kurahaalareita laittaa ja pienikin kykenee liikkumaan vapaammin.

ei ollut sillo 15v sitten tälläsii pukuja

ja varmaa on etten enää osta muuta, todella kaunnita ovat, ihania värejä, ja kostealla rätillä vaan pyyhkässee niin ovat siistejä ja puhtaita

kyllä lassietec on melkee yhtä hyvä, meillä on yks puku niiltäkin ja samat ominaisuudet on, onhan se saman firman puku

hinta on edullisempi kyllä

ja toisekseen, ne ovat kyllä todella rumia, vaikka nyt onkin tullut jotain kauniita sävyjä, mutta noin muuten, ei hivele meikäläisen silmää.

Meillä on ollut Remuja ja Jonathaneja, tänä vuonna ekaa kertaa Ticketit ja ne on tosi hyvät myös. Vedenpitävyys aivan samaa tasoa kuin Reimatecillä. Hengittävyys myös testien mukaan jopa parempi! ja on myös lämmin. Ja edullisempi vielä kuin Reimatec. Suosittelen.

Eikä kaikilla olekaan varaa niitä ostaa ja siksi muka inhoavat niitä, ymmärrän heitä...

Itse olen kolmella lapsellani aina käyttänyt Reimatecia ja ollut aina tyytyväinen. =)

Vierailija:

Lainaus:

Reimatec ei ole edes kkaunis, puhumattakaan muista ominaisuuksista.

Kunhan vaan höpölöpöt innostuvat asiasta. Ja mulla on kolme lasta joten tiedän mistä puhun.

Itse lähinnä tunnen häpeää ammattikuntani (=kotiäidit) puolesta kun luen noita Reimatec-sauhuamisia. Kapeaksi tuntuu äitejen elämä käyneen kun haalareista täytyy tuollainen ongelma tehdä!

Me ollaan kokeiltu niin reimatecia kuin muutakin. Hyvä haalari mielestäni, mutta hintava. Jos rahaa olisi runsaammin käytössäni, hankkisin nuo lapsille mutta tämän hetken taloustilanteeseen vedoten päädymme edullisempiin vaihtoehtoihin. Enkä tunnusta ihmisenä viime talvesta muuttuneeni vaikka joku vastaantuleva palstalainen minusta nyt erilaisia johtopäätöksiä vetääkin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat