Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis ei laiha, mutta normaalivartaloinen ja hoikka.

Sivut

Kommentit (34)

Laihimmillani painoin 53 kg ja silloin olin kyllä jo enemmän laiha kuin hoikka, siis lantioluut törröttivät, samoin rintalasta. Vaatteet päällä näytin kyllä tosi hyvältä. 57kiloisena olin hoikka. Nyt olen aikalailla normaalikroppainen, painoa 65kiloa. Tässä välissä olen ollut pulska (yli 70kg) ja lihava (yli80kg)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos on hyvät lihakset ja on hoikka painaa enemmän kuin lihakseton samanpituinen, mutta voi huomattavasti paremmin ja näyttää paremmalta. eli paino ei kerro koko totuutta.

ja tähän mennessä ovat kaikki kehuneet hoikaksi.

Käytän vaatekokoa M lähinnä pituuteni takia, S on selästä ja lahkeista ja hihoista liian lyhyt vaikka muuten istuukin ihan hyvin.

Jos ei ole päärynä, vaan KAIKKI tulee yläkroppaan, leukaan, vatsaan, käsivarsiin yms., ei näytä hyvältä. Päärynät saavat huoletta piiloon kaikki selluliittinsa pepusta ja reisistä.

65kg on liikaa, vatsa pömpöttää ja M koon vaatteet kiristää. 58kg olen tyytyväinen, mutta mielestäni johtunee muistakin kehoni piirteistä (sama kuin edellä, tiimalasi ja vahvasti)

53 kg ja pituutta 165 ja sillon ihan sopiva en todellakaan mikään liian laiha joten jos on pituutta 168 niin 52-55 on hyvän kokoinen mun mielestä..

Eikä painokaan paljoa kerro vaan vartalonmalli....

miftä enemmän lihasta sitä enemmän painoa mutta paremman näköistähän kiinteempänä on!

Eli periaatteessa luvut ei paljoa kerro!

Olen nimittäin itse 167 pitkä ja painan 66 kg. Mulla vaatekoko on S/M ja 36/38 eli vähän riippuu mallista. Olen mielestäni normaali/hoikka. Ja jos painaisin tuon täälläkin ehdotetun 52 kg, niin olisin ihan pelkkä luuranko, eikä niin pieniä vaatteita löytyisi kuin lastenosastolta.

painanut jopa 98 kg syvää itseinhoa tuntien. Nyt painan 90 kg ja se on kamalan paljon. Kun painoin 75 kg olin ok, muodokas mutta pyöreähkö. Varmaan tollanen 65 kg on hoikka jo, muttei laiheliini. Mä en entisenä bulimikkona haaveilekaan moisesta, sillä terveesti en osaa laihduttaa, se menee joka kerta sairaaksi.

ja tuntuu makkarat painolastina!

Ennen lapsia painoin 58, välillä pitkään jopa 55. Sinne suuntaan pitäisi päästä, että voisin sanoa olevani hoikka.

Vierailija:

Lainaus:

Onkohan teillä hei kaikki asiat nyt ihan hanskassa. !68cm ja joku 56-58kg on vielä hoikka. Ja 160cm ja 52kg, jopa pari kiloa enemmänkin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat