Vierailija

Kommentit (15)

Meillä yksi tuttu mies jätti tosi fiksun vaimonsa (mies itse on ainakin normaalia hiukan älykkäämpi) ja otti ns. bimbon. Uusi nainen on kyllä ihan mukava ja hänen kanssaan on tosi helppoa tulla toimeen, mutta kaikki sen jutut on niin tavallisia eikä järjen valo oikein vilku...

Mutta usein mietin, että miehen on helpompaa tyhmän vaimon kanssa.

Isäni on hyvin älykäs mies (siis niin kuin älykkyystesteissä pärjäävä ja silleen). Muutama vuosi vanhempieni eron jälkeen hän alkoi hengata uuden naisen kanssa, jonka sitten viimein vei vihillekin. Tämä nainen ei todellakaan ole kovin fiksu, vaan päästää suustaan vähän väliä juttuja, jotka saavat miettimään, voiko noin dilleä ollakaan :) Monesti huomaan, miten vaikeaa isäni on pitää naamansa peruslukemilla vaimon juttuja kuunnellessaan, joten ehkäpä hän valitsi naisen juuri siksi, että elämä olisi hauskaa. Niin, kyseinen nainen ei ole mikään nuori hepsankeikka, vaan vain muutaman vuoden isääni nuorempi eli kohta 60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miten sen nyt sitten määrittelee?

Meillä oli opiskelukaverina tapaus, jota pidettiin vähän yksinkertaisena. Lopulta osoittautuikin, että tyyppi oli joissain asioissa häikäisevän älykäs, ja usein tuntui myös siltä että käytti ns. yksinkertaisuuttaan hyväkseen.

Kaikki ei ole ihan niin mustavalkoista, kuin sen haluaisi olevan.

Minua ihmetyttää, että kuinka jotkut ihmiset nostavat itse itsensä jollekin huvittavan korkealle jalustalle, josta käsin sitten (ihmistä edes oikeasti todella erittäin hyvin tuntematta!) arvostelevat muita milloin miksikin. Kuten nyt sitten esim. yksioikoiseksi tai vähemmän viisaaksi.

Mielestäni tuollaista ihmisten luokittelua harrastavat lähinnä huonon itsetunnon omaavat, jotenkin katkerat ja ilkeät tyypit. Ja varsinkin kun usein metsään menee ja lujaa, nämä " arviot" .

Mieheni myös naureskelee partaansa, kun miehet kertovat uskomattomia typeryyksiä vaimostaan esim. töissä tai saunailloissa: miksi ihmeessä ovat menneet naimisiin henkilön kanssa joka ei tajua mitään. Voivat vain syyttää itseään...

Aivan samaa mieltä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat