Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja jos vielä se omistaja viitsisi kertoa minulle hieman kotikoiran turkin hoidosta, kuinka usein pestävä ja trimmattava, teetkö itse vai käytätkö trimattavana? Kirjoista olen opiskellut mutta niissä on kerrottu vain tuosta näyttely puunauksesta. Kiitooos=)

Kommentit (3)

missä opettelit trimmaamaan, oppiiko sen helposti? Muistatko yhtään paljonko trimmauttaminen maksaa, entä sitten se " trimmeri" . Villis on meidän perheen pitkäaikainen haave, nyt ollaan sitten perehtymässä asiaan ja tuntuu kyllä ihan erilaiselta tuommoisen pikkukoiran hoito kuin mitä ison haukun joka meillä ollut. Kiitos vastauksesta ;)

t ap

tai kun olin käyttänyt trimmaajalla, katsoin vierestä ja kyselin neuvoja. sitten vaan rohkeesti itse kotona koetin, eka kerta oli fiasko!!! meidän villiksellä on ihan lyhyt turkki, nyt talvella pidämme sitten villapuseroa tai sadetakkia ulkona. mökkikautena saa turkkikin vähän rehottaa. useasti jätän pitkän " tukan" että saa pompulan laittaa.

monissa kaupungeissa järjestetään trimmauskursseja, mene niihin mukaan sitten oman koiran kanssa. mä muistaakseen maksoin trimmaajalla käynnistä n.50¿, sitten ostin oman koneen. tutustu svk:n sivuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä harjaan 2 kertaa viikossa nykyään, meinaan meni turkki niin takkuun et piti ajella kaikki pois ;(((( itse trimmaan, kerran käytin trimmaajalla ja en tykännyt palleroista perseen päällä.

ruokaan lisään pellavaöljyä niin pysyy turkki hyväkuntoisena ja pestään 2 kertaa kuussa, useemmin jos on kuranen tai pyörinyt maassa. eli aika useesti ;)))

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat