Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mikä olisi hyvä kirppari Helsinki/Vantaa akselilla mennä myymään/viedä tavaraa myyntiin? Lähinnä lastenvaatetta ja leluja. Minttutiehän lopetetettiin, Novan itsepalvelu Tikkurilassa tyhjää täynnä..Ainon Itsepalvelu Kannelmäessä sama..Mites jäähallin kirppis, onko myyjiä paljon, entä ostajia? Entäs Malmin Prisman parkkihalli?? Mihin kannattaa mennä?? Vai pitäisikö odotella helmi-maaliskuuhun, että ihmiset alkaa toipumaan joulusta ja alennusmyynneistä? =)

Kommentit (7)

Kiersin viime viikonloppuna lauantaina ja sunnuntaina Valtterin (Vallilan makasiinit) ja Helsinginin vanhan jäähallin kirpputorit.

Lauantaina oli todella vähän myyjiä jäähallilla ja valtterillakin vain ne vakiot + jokunen muu.

Sunnuntai oli molemmissa paikoissa paljon parempi. En tiedä paljonko siellä saa myytyä mutta ainakin ostettavaa löytyi. Ja jäähallissakin taisi olla tuplasti enemmän myyjiä.

Tämäkin riippuu aina mitä on hakemassa, mutta mulle tarttuu mukaan lastenvaatteita ja tarvikkeita sekä kodin sisustusjuttuja. Tosin en ole valmis maksamaan kirpputorilla 15e äitiyspakkauksen haalarista =).

Niin ja kierrän kaukaa ne myyjät jotka tiedän siellä olevan AINA! Kiertävät aamulla parhaat päältä ja laittavat sitten omaan pöytään myyntiin tupla hinnalla.

Eikö tuo Mankkaan kirppis ole " second hand" , vai onko siellä itsepalvelukirppis myös?!

Ja kiitos edelliselle, juuri tuota tietoa kaipasin, että onko niitä myyjiäkään vielä liikkeellä, mutta ilmeisesti ainakin sunnuntaisin. Ei ole kiva olla myymässä tavaraa tyhjässä jäähallissa.. =) Parin viikon päästä sunnuntaina varmaan sitten otetaan pöytä jäähallista..Ellei Malmin Prisman kirppis ole jo auki??? Se olis vieressä.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on myös hyvä etenkin jos myy lastenvaatteita.. Ei ehkä uskoisi kun on sen verran syrjässä (Rekolan " keskustassa" , K-kauppaa vastapäätä), mutta itse olen aina saanut siellä yllättävän hyvin myytyä.

Kävin itse eien tuolla mankkaalla ku sitä täälläkin kehutu.. Ja siellä ainakin oli täyttä niin pöydät ku käytävätkin(eli siis ostajia) En sitten tiedä miten myy mutta ainakin eilen siellä oli väkeä..

ja siellä oli kyllä paljon myyjiä eli sanoisinpa melkeen joka paikka täynnä joten kyllä näköjään heti siellä säpinä alkoi. Joten jos se sua lähellä niin voin kyllä suositella. Ja viime su oli eka ja on huhtikuun loppuun asti muistaakseni.

kerttu-77:

Lainaus:

ja siellä oli kyllä paljon myyjiä eli sanoisinpa melkeen joka paikka täynnä joten kyllä näköjään heti siellä säpinä alkoi. Joten jos se sua lähellä niin voin kyllä suositella. Ja viime su oli eka ja on huhtikuun loppuun asti muistaakseni.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat