Vierailija

kö jotenkin muuttui, vanheni kertakaikkiaan. Huomasin, että suuri osa minun seksihaluistani johtui nimenomaan puolisoni hyvästä ulkonäöstä, kasvoista ja kropasta. Nyt kun ne ovat hiipumassa, niin ei paneta, ei sitten millään. :-( Nuorempaa miestä tekis mieli.

Kommentit (10)

Me mieheni kanssa pidämme itsemme hoikkina ja hoidamme ulkonäköämme. Vanhenemiselle ei kukaan voi mitään, mutta paljon voi tehdä, että ulkonäkö on miellyttävä. Hyvät hampaat, hyvin leikattu tukka, kivat vaatteet, hyvä tuoksu. Sen sijaan esim. kaljuuntuminen ja ihon veltostuminen ovat sellaisia asioita, joille ei oikein mitään voi ( en usko huuhaatuotteisiin).

Olen samaa mieltä kuin joku muukin, tuo ei ole rakkautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse uskon haluavani häntä vielä vuosikymmenienkin päästä, mutta pelkään että itse muutun vastenmieliseksi, kun lihat alkavat roikkua. Samoin pelkään, että alan itse ajatella asiaa liikaa niin, että kainostelisin tai muuta, vaikka ei sitten välttämättä olisi aihettakaan.

Ja ikää nyt 40 v. Kriisikö? ;-)

Minä mietin

-haluanko elää kaljuuntuvan miehen kanssa

-haluanko elää möhömaisen selluliittipyllyn kanssa

-haluanko elää rullatuolissa olevan miehen kanssa, jne

ja vastaus oli KYLLÄ, joten en valita

t: vaimo, jonka mies täyttää 39 v seuraavaksi

Minun mielenkiinto loppui jo joskus kun mies oli hieman alle kolmekymppinen, alkoi maha kasvamaan ym. (siis miehellä) Itse olen aina pitänyt huolta itsestäni ja kuntoillut paljon.

Mutta en ulkonäön vuoksi pettäisi/jättäisi, fantasiat kuitenkin sallin itselleni ;)

Vanhenemme samaa tahtia ja se on oikein mukavaa. Mutta en valinnutkaan häntä ulkonäön perusteella vaan siitä riippumatta. Pidän hänen ulkonäöstään vuosi vuodelta enemmän, hänen vartalotyypilleen sopii vanheneminen hyvin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat