Vierailija

Millaista väkeä siellä asuu? Näin pari lastentarhaa.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rumia elementtitaloja. Mitään kaunista ei todellakaan näkynyt.

Helsinkiin päin ajoin. Eli niiden kaikkien paikkojen nimiä sillä välin en tiedä.

Huh kuinka rimaa. Kuka siellä voi viihtyä ja millaista porukkaa siellä asuu?

ap

Vierailija:

Lainaus:

Miten on lapsenne ystäväpiiri?

Siellä kaiken sortin seassa (kärjistäen) tai sitten luokkakaverit asuvat toisessa kaupungissa (Helsingissä) yli 20 km päässä.

Mistä lapselle päivittäiset ystävät`

-ap-

Kuule Ap, miksi ihmeessä ajelit autolla Vantaalla? Kävitkö katsomassa, miten hirvittävää ja köyhää täällä on? Yksityiskouluja löytyy ihan Vantaaltakin. Ja suomalainen peruskoulu on hyvä, pärjää mm. pisa-testeissä.

Päivittäiset ystävät taas... On toki ongelmallista, että Kaivariin on matkaa. Kauheaa on toki tavata muita lapsia vaikkapa Kytötuvan perhekerhossa. ;)

Mitä alueita sen reitin varrelle sitten mahtuukaan.

Varsinaisesti bussia en seurannut mutta bussin reittiä kylläkin kun huomasin sen vievän Helsinkiin.

Juu, olin eksynyt pahasti! ap

" alueella asuu melkein 50 000 ihmistä, joten eiköhän sinne mahdu väkeä ihan laidasta laitaan."

Mutta ei asuinpaikan perusteella voi sanoa millaisia ihmiset ovat!!!

Miten on lapsenne ystäväpiiri?

Siellä kaiken sortin seassa (kärjistäen) tai sitten luokkakaverit asuvat toisessa kaupungissa (Helsingissä) yli 20 km päässä.

Mistä lapselle päivittäiset ystävät`

-ap-

kyselit minkälaisia ihmisiä täällä asuu.. akateeminen yksilapsinen pariskunta ollaan me, yhteenlasketut bruttotulot (tästä kai kuitenkin olet kiinnostunut kun oletat että köyhiä luusereita ne varmaan on :) 9000 eur/kk, kodin hinta 285 000, neliöitä 115. ihanan idyllisellä pientaloalueella asumme, mahtavat lenkkimahdollisuudet, vihreää ja vehreää, ei paljoa liikennettä ikkunoiden alla saastuttamassa, ei juoppoja yms. keskustahörhöjä ja häiriöitä kun ei ole baarejakaan missä riekkuisivat. ihmisten pihat on tosi kauniita, yksityinen 30 v. kokemuksella työtään tekevä perhepäivähoitaja naapurissa, jossa lapsemme hoidossa. kyllä saisi aika paljon houkutella että minä täältä keskustaan muuttaisin (keskustasta tänne nimenomaan tultiin). yhtä kaunista ja idyllistä olisi ainoastaan kaivopuistossa tai lauttasaaressa.

mutta joo, koivukylä onkin sitten toinen juttu. en minä tiedä kuka sellaisissa paikoissa voi tuntea olonsa kotoisaksi. ehkä sellaiset ihmiset, jotka ovat asuneet siellä lapsenakin? ovat tottuneet paikkaan, tyyliin ja meininkiin.

talojen seinät harmaana märkinä ja ankeina. Olen töissä Koivukylässä ja kesällä siellä on tosi kaunista, monipuolista asumista omakotitaloista lähtien. Suuret väylät eivät näytä kaikkea...

Mutta ei se missä asut vaikuta siihen miltä siellä kotona sisällä näyttää ja tuntuu!!??

Rumiahan ne koivukylän kerrostalot on tähän aikaan vuodesta mutta kesällä siellä on kieltämättä kaunista!!

Asun itse korsossa enkä pois muuttaisi.

Sulle kysymys: Miten sä voit olla niin dorka, että eksyt Vantaalla ja joudut bussia lähteä seuraamaan... Eihän siellä ole ku tuhat viittaa, jotka osoittaa Helsinkiin...Mee takas sinne Kehä I:sen sisäpuolelle, ei sua kukaan täällä oikeiden ja aitojen ihmisten parissa kaipaakaan.

Voisit vähän miettiä mitä kirjoittelet, ettei turhaan tarvitse herkimpien mieltä pahoittaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat