Vierailija

haittaisiko se sinua? Siis siltä kantilta ajateltuna, että voitko seistä kirjoittamasi takana.. Hävettäisikö, v*aisiko vai olisiko hällä väliä?

Kommentit (10)

Mä pyrin aina, myös nimettömänä, käyttäytymään ihan normaalien käytöstapojen mukaan ja niin että periaatteessa voisin seistä aina sanojeni takana.

(Käytännössä en nyt näitä ihan kaikkia omalla nimelläni kirjoittaisi, sillä en nyt haluaisi vaikkapa kaikkien työkavereideni tietävän intiimejä asioita tai mielipiteitäni asioista, joista he ovat aivan eri mieltä. Ei niissä mielipiteissäkään sinänsä mitään väärää ole, en vain jaksa kinata kaikesta, silloin kun ei huvita.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joistakin tällä palstalla vierailevien kommenteista, että eikö heillä yhtään hävettäisi, jos joku näkisi mitä he kirjoittavat (loukataan tosi pahasti toisia, ollaan suvaitsemattomia, muukalaisvihaajia, veemäisiä, akkamaisia, lapsellisia jne, loputtomiin). Vai ovatko nämä ihmiset joka päivä ja joka paikassa tällaisia, oikeasti?

elämä on paljon helpompaa, kun ei ole mitään salattavaa. Ja pyrkii päästämään suustaan vain sellaista, minkä uskaltaa toistaakin. Tietty tämmöisillä keskustelupalstoilla saattaa olla vähän avoimempi, mutta mitäs se haittaa, kun ei mitään törkeyksiä tai ilkeyksiä latele.

esim sellaisia, jotka kopiovat (vai mikä lie oikea sana) kaikki näpyttelyt näppäimeltä. Tuo kai on se perinteinen. Kuinkahan moni pettäjä on narahtanut noin..?

Suuttuisin siksi, että yksi tärkein asia suhteessamme on luottamus. Sinänsä minua ei haittaisi vaikka tietäisi kaiken mitä kirjoitan ja teen netissä.

Mies kun saisi kaiken tekemäni selville vain kysymällä ja jos haluaisi, voisin antaa luvan penkoa vaikka kaikki tekemiseni netissä, lukuunottamatta joitakin keskusteluja kavereiden kanssa, joissa he ovat kertoneet asioita luottamuksella vain minulle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat