Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

kertokaahan onko muilla kokemusta....

Vasta olen testin tehnyt ja viikkoja vasta neljä, niin vihlontaa on nivusissa, emättimessä, välillä alavatsassa ja välillä, harvoin kun nousee ylös oikealta ylempää munasarjan kohdasta repäisevä vihlova hetkellinen kipu.

Näin aikaisin näin monesta kohtaa, mahtaakohan olla muita, jotka saman kokenut?!

Sektiolla olen saanut lapsen 06/05, painoi syntyessään 4500g. Esikoisesta muistan kyllä vähän vihlaisuja, mutta ei näin paljoa.

T.thelma

Kommentit (4)

Rv 5+1 ja vihlontaa ja nipistelyä ollut jo toista viikkoa, eli alko jo ennen testin tekemistä. Viimeksi oli sama juttu ja epäiltiin kohdun ulkoista, muttei ollut. Päättyi kuitenkin keskenmenoon. Nyt toivotan et menis paremmin. Varhaisultra on kahen viikon päästä.

ihan ekoja raskaustuntemuksia. ekassa raskaudessa (km) vihloi paljon jo alkuviikoilla ja epäilin kohdunulkoista. ihan oli sisällä ja lääkäri sanoi, että vihlonta johtui kohtua kannattelevien ligamenttien venymisestä.

siitä tiesin nyt sitten taas epäillä tärppiä ja nyt mennään onnellisesti jo puoltaväliä! alkuviikoilla ja vähän väliä myöhemminkin on vihlonut. niin se masu kasvaa :)

toivottavasti teilläkin on kyse vaan kasvukivuista. kannattaa silti varmistaa niin saa omakohtaisesti kulla tilanteen. mut hätääntyä ei kannata. se ei auta kuitenkaan. onnea!

Tiina ja muksis rv 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla

teille , jotka viitsitte vastata.

Huomattavasti taas muutaman päivän ollut ilman vihlontoja, joten se on rauhallisin mielin otettava ja nautittava.

T.thelma 4+2

Nyt viikkoja 8+2 ja vihlonta pahinta iltaisin ja öisin kun vaihtaa asentoa. vihlontaa esiintyi myös esikoisen(12/05) odotuksessa, muttei näin pahana. Kipu tuntuu minulla alavatsassa, munasarjojen tienoilla.

Kai tämä johtuu siitä kun raskauksien väli on niin lyhyt ja kohtu kasvaa nopeammin. Välillä kyllä huolettaa kun suorastaan sattuu. Ensi viikolla ekassa neuvolassa ajattelin kysyä tästä vähän lisää.

Koitetaan kestää!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat